~ Skal 4 bli til 5?!❤️~

~ 2 måneder ~
Kan faktisk ikke tro at den lille frøkna allerede er blitt to måneder! Tiden går så sykt fort! :wideyed:
Men ting går veldig fint, vi kommer mer og mer inn i rutiner og tilværelsen som tobarnsmor er virkelig ikke så ille. Selvsagt er det dager hvor man er ekstra sliten når kvelden kommer, men har vært flink til å hvile sammen med frøkna når muligheten har vært der ❤️

Hadde en uke hos svigerfamilien og vi fikk da kjenne på hvor deilig det er med rutiner, for det hadde vi ikke når vi var der :p

Storesøster er super flink og man ser så tydelig søskenkjærligheten og det smelter virkelig hjertet mitt ❤️ Hun legger seg på gulvet sammen med henne, vil holde henne, går bort å snakker til henne, synger til henne og er virkelig super!

Begynt å smile masse nå og lager masse godlyder! :) Elsker å kjøre bil (sovner stort sett med en gang, sjelden gang sitter hun bare å ser seg rundt), kan sove laaange blunder i vogna - spesielt når vi er på bytur :p Sikkert noe med alt bråke som er på et kjøpesenter. Str 50 og 56 er pakket vekk, og bruker faktisk 62/68 i klær. Mange kommenterer at jeg må ha fløte i puppene mine :p Sover stort sett hele natten med en kort pupperunde kl 03-04, men skjedd flere ganger at hun sover fra 23-24 til 05-06 :D

Elsker virkelig å være mamma til to nydelige jenter ❤️ Føler at nå er familien er komplett! (Neste vi skal ha nå er hund, når vi finner ut hvilken rase) ;) Selv om jeg blir på en måte å savne og være gravid, kjenne spark, fødsel og slikt, men vil nå bare nyte familien og slippe bekymringer, sykehusturer og alle opp og nedturene prøvingen og graviditeten gir!

*ikke sitere da bildet blir slettet*
 
Last edited:
Gratulerer med 2 måneder :Heartred Så skjønn hun er!
 
~ 3 måneder ~
Tiden går så himla fort, Maja er allerede over 3 måneder nå! Var på 3 mndskontroll med henne på tirsdagen. Hun er 6725g og 63cm, så melka i puppene mine gjør det de skal i alle fall :p
Hun er skikkelig blidfis ❤️ Og smelter oss virkelig, hun elsker når storesøster kommer å ligger med henne på babygymmen. Hun sover 6-7 timer i fra 20-21:00 på kvelden. Legger henne i sengen og hun sovner uten å må bysses eller ammes i søvn! Utrolig herlig!
Sover også blund på 2-3 timer om dagen i vogna og kan virkelig si at hun er en utrolig snill baby ❤️

I slutten av september skal hun døpes, så er en del planlegging rundt dette :)

Vi har også kjøpt oss hund som vi skal hente i slutten av august :D Så nå trer vi virkelig inn i typisk A4 familie :p hehe!


Storesøster har også sluttet med bleie! Utrolig deilig med kun ett bleiebarn :D


~ikke siter da bildene blir fjernet ~
 
Last edited:
Hvor gammel er storesøster blitt? Mi og di frøken er vel rundt samme alder? Frøkna her har sluttet med bleie på dagtid, men bruker på natta enda (sluttet i påska, ble 3 i slutten av april):)

Så herlige disse småtrollene dine er, og valpen var så søt:love7
 
Så herlig oppdatering og så søte barn/valp! Hvilken rase er det ?
Ekstremt deilig å slippe å amme i søvn og at hun sover såpass bra :)
 
Så nydelige alle tre :D Det er såå deilig med bleieslutt :) jente mi på snart 2,5 slutta på dagtid for noen mnd siden, og så har hun brukt bleier på nattan, men hatt tørre bleier på morgenen i flere mnd. Nå som vi endelig har flytta ut av leiligheten og inn i hus, har hun slutta på nattan og. Veldig stas å bare sove med truse :p
 
Hvor gammel er storesøster blitt? Mi og di frøken er vel rundt samme alder? Frøkna her har sluttet med bleie på dagtid, men bruker på natta enda (sluttet i påska, ble 3 i slutten av april):)

Så herlige disse småtrollene dine er, og valpen var så søt:love7
Er nøyaktig 3 år og en uke mellom barna, så storesøster er nå blitt 3 år og 3 måneder :D Storesøster har bursdag 4.4 og lillesøster 11.4 :) Her er det vi foreldre som har vært litt før nervøse med å ta av bleien, da hun ikke har vist særlig tegn til å slutte. Men når vi først tok den vekk var det jo ikke noe problem :)

Valpen er utrolig søt, gleder meg så til vi har hentet henne ❤️ Og ungene er nydelige og smelter hjertet mitt hver dag ❤️
 
Så herlig oppdatering og så søte barn/valp! Hvilken rase er det ?
Ekstremt deilig å slippe å amme i søvn og at hun sover såpass bra :)
Er ei lita papillon tispe ❤️ Så en hund som ikke blir så stor, så barna også kan gå tur med den og håndtere den :) som de sier en stor hund i en liten kropp :p
Ja er veldig deilig! I natt sov hun faktisk 8 1/2 time, utrolig deilig å føle man får skikkelig søvn også :D
 
Så nydelige alle tre :D Det er såå deilig med bleieslutt :) jente mi på snart 2,5 slutta på dagtid for noen mnd siden, og så har hun brukt bleier på nattan, men hatt tørre bleier på morgenen i flere mnd. Nå som vi endelig har flytta ut av leiligheten og inn i hus, har hun slutta på nattan og. Veldig stas å bare sove med truse :p
Er utrolig deilig å slippe de bleiene! Her har storesøster også tørre bleier på morgenen. Men mannen holder litt igjen med å slutte med de, men sagt at når vi her brukt de bleiene vi har her så blir det ikke kjøpt nye :p hehe og det var han enig i :p Flink jenta de har vært og sluttet :)
 
regner med du nyter sommeren med de skjønne jentene dine og hund
 
~ 4 måneder ~
Ja, da er lille snuppa faktisk over 4 mnd ❤️ Hun er den største solstrålen jeg har vært borti! Vokser som bare det, 7,5 kg og 65,5 cm lang :) ligger helt oppe på det øverste når det kommer til lengde.
Har sånn smått begynt å gi henne smaksprøver, noe hun setter stor pris på. Den første tannen er også på vei opp nede. Syns nå det var litt tidlig men :p

Ellers har vi hadd en fin sommer, kost oss masse som familie. Og på onsdagen reiser vi for å hente vår lille nøste, ho Kira ❤️ største snuppa gleder seg så utrolig mye til å få en hund at hun klarer nesten ikke å vente :)

I slutten av september skal vi også ha dåp, som jeg sånn smått har begynt å planlegge ;) blir bare nærmeste familie, vil ha det lite og intimt :p hehe.


Bildene blir slettet etterhvert så ikke siter :)
 
Last edited:
Back
Topp