Toastmaster bryllup

Greit å ha noen som styrer opplegget tenker jeg. Som tar imot gjestene når vi er på fotografering, går igjennom praktiske opplysninger, introduserer og har full kontroll på taler, legger inn pauser +++ noen som legger en god kjøreplan for dagen liksom...
Enig:)
Det er normal høffelighet å ønske velkommen og sånn, så om man ikke tar slike ting selv bør man få noen andre til å ta det.
Mange som leier ut lokaler krever at det opplyses om nødutganger. Det er ofte mye annet praktisk info som er nødvendig også.

Men jeg haaaater kleine taler og kjedelige taler. Taler er ok i seg selv, men mange skjønner ikke at det ikke er deres greie :p
 
Unnskyld at jeg spør.. Men hva tenker folk om betaling av toastmaster ;) den personen gjør jo en jobb. Hva når det er familie? Betaler man da?

Den dagen jeg gifter meg skal de skje i skjul eller langt borte fra alle sammen :p
 
Enig:)
Det er normal høffelighet å ønske velkommen og sånn, så om man ikke tar slike ting selv bør man få noen andre til å ta det.
Mange som leier ut lokaler krever at det opplyses om nødutganger. Det er ofte mye annet praktisk info som er nødvendig også.

Men jeg haaaater kleine taler og kjedelige taler. Taler er ok i seg selv, men mange skjønner ikke at det ikke er deres greie :p

Man kan jo fint informere og ønske velkommen helt selv :) Jeg har jo fortsatt mulighet til å prate med min familie selv om jeg er gift, så det skal jeg klare uten en mann eller dame som prøver å være morsom :p
 
Unnskyld at jeg spør.. Men hva tenker folk om betaling av toastmaster ;) den personen gjør jo en jobb. Hva når det er familie? Betaler man da?

Den dagen jeg gifter meg skal de skje i skjul eller langt borte fra alle sammen :p

Jeg tenker at jeg må tilby betaling ihvertfall - men tviler på at vedkommende tar imot :) har en annen lur ting på lager for han da ;)
 
Man kan jo fint informere og ønske velkommen helt selv :) Jeg har jo fortsatt mulighet til å prate med min familie selv om jeg er gift, så det skal jeg klare uten en mann eller dame som prøver å være morsom :p
Tenkte hvis man hatet oppmerksomhet. Hvis man ikke tar det selv skrev jeg. Toastmaster må ikke være morsom nei:)
 
Last edited:
Unnskyld at jeg spør.. Men hva tenker folk om betaling av toastmaster ;) den personen gjør jo en jobb. Hva når det er familie? Betaler man da?

Den dagen jeg gifter meg skal de skje i skjul eller langt borte fra alle sammen :p
Som familie og venn gjør jeg det gratis. Familien her stiller hvertfall opp og bidrar i form av slike ting. Enten toastmaster, organisere og planlegge ting, bake/lage mat, ordne blomster, dekke bord, pynte, rydde ol. Tar ikke betalt for det - familiens bidrag liksom.

Men hvis man bestiller en så må man vel betale litt.
 
På de bryllupene jeg har vært på har det vært noen de kjenner, men som ikke er alt for nære som toastmaster. Hadde kommet til å gjøre det samme selv, finne en bekjent som er utadvent, morsom og flink til å snakke for andre :)
 
Unnskyld at jeg spør.. Men hva tenker folk om betaling av toastmaster ;) den personen gjør jo en jobb. Hva når det er familie? Betaler man da?

Den dagen jeg gifter meg skal de skje i skjul eller langt borte fra alle sammen :p
Me tok med toastmasteren og kona (som er mi kusine) på show og tre retters middag etterpå. Vel fortjent, han var virkeleg med på å gjera dagen vår fantastisk:)
 
Som familie og venn gjør jeg det gratis. Familien her stiller hvertfall opp og bidrar i form av slike ting. Enten toastmaster, organisere og planlegge ting, bake/lage mat, ordne blomster, dekke bord, pynte, rydde ol. Tar ikke betalt for det - familiens bidrag liksom.

Men hvis man bestiller en så må man vel betale litt.

Så da trenger ikke jeg ha dårlig samvittighet for å ikke melde meg til å hjelpe til med det ene og det andre når mannen skal være toastmaster :p har mer enn nok om jeg ikke skal styre med enda mer den tiden :p har mer enn nok problemer med å få fri for å gå i bryllupet jo og organisering med bytte av dager på jobb etc.. Ikke enkelt når man har full stilling
 
Vi leide inn en som var "profesjonell". han var både toastmaster og stod for musikken, og var helt FANTASTISK! Angrer ikke et sekund på det valget :D
 
Vi hadde en som kjente oss og de fleste gjestene. En som pleier å være toastmaster og som er veldig morsom. Vi betalte vennepris på 500kr. Man må ikke ha noen man kjenner, men vi syns det var hyggelig. Han slo av mange morsomme vitser som vi ler av den dag i dag.
Hei! Lenge siden du skrev dette xsmile9 Men har du noen eksempler på hode vitser?
 
Back
Topp