Toalettmappe til føden..

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Hva har dere oppi?

Så langt har jeg:
Sjampo balsam
Dusjsåpe
Tannbørste
Tannkrem
Hårbørste
Hårstrikk
Lommespeil
Deodorant
Mascara
Eyeliner (disse blir vel neppe brukt)
Ammeinnlegg

Mangler:
Lypsyl/lipgloss
Nesespray (i tilfelle fødsel drar ut igjen blir tett under fødselen)

No annet?

Jeg har pakket omtrent det samme som deg, minus mascara og eyeliner ;) Og så har jeg med en god ansiktskrem, ser for meg det kan være godt å ha på lur. Og purelan.

Egentlig så trenger man jo ikke så mye annerledes enn om man skulle på hotellovernatting noen dager f.eks. Men ammeinnlegg og brystvortekrem er veldig fint å ha i tillegg! Sist gang glemte jeg dette, men kjøpte det på sykehusapoteket etter fødselen- de fleste sykehus har vel det? Ellers så har jeg prøvd å tenke på å ha med såpe/krem med lite parfyme. Kommer ikke til å smøre meg inn eller vaske for mye med såpe i brystområdet, ettersom det kan forstyrre ammingen til babyen.

Har pakka mykje det samme, men har òg med håndkrem, ansiktskrem, brystvortekrem, hårbånd, tørrshampo og Paracet/Naproxen ;)

Bruker nesten ikke sminke til vanlig.. Men tenkte at OM jeg skulle få behovet så var det greit å ha med..

Noterer bodylotion, purelan, paracet og naproxen.. (Skal ha smertestillende etter fødsel men om de er "grådige" er det greit å ha på lur :p må uansett ha det noen dager etter jeg kommer hjem likevel så.. )

Også er det greit å pakke til dette "hotelloppholdet" med tanke på at du kommer til å få ganske kraftig "mensen" :rolleyes:.
Så jeg tar sikkert med bind i litt store størrelser, men ikke så stor som de bleiene føden har.

Her er det ikke noe hotell. Så trenger ikke holde bind å sånt selv ;) de har det meste av str heldigvis. Fra store bleier til små libresse :)

Back
Topp