Jeg stresset med det selv med siste. Sa fra til jordmor at jeg hadde 100 % oversikt over både mens og EL, hun var VELDIG planlagt

Hun var enig i at jeg måtte stole på meg selv, det skal jo ikke mange millimeter feilmåling til før en får feil UL. Da ULtermin kom var jeg allerede 13 dager over, så da sendte hun meg til overtidskontroll, ringte legene der nede og sa at jeg måtte settes i gang. Da jeg kom dit mente de selvsagt at ULtermin alltid er rett selv om jeg la frem alle fakta jeg hade om når jeg testet positivt, når jeg fikk bekkenløsning (i følge ULtermin FØR unnfangelse) osv og de tok UL av meg. De mente hun hadde det bra og kunne uansett ikke sette i gang den dagen grunnet mange fødsler. Så jeg skulle komme igjen om en uke. Da begynte jeg å gråte og ante ikke min arme råd. Til slutt fant de ut at de kunne sette meg i gang neste dag kl 9. Kl 615 neste dag skulle jeg stå opp for å starte turen til sykehuset, men riene startet av seg selv kl 6.
Huff dette var langt. Sett deg ned og skriv opp alle fakta du har rundt unnfangelse, ev eggløsning og siste mens, testetidspunkt osv så du bygger antakelsene dine på rene fakta. Da er sannsynligheten størst for at du får gehør.
Uansett skal det nok gå bra med babyen din! Lykke til