To tips

Jeg måtte først nr to på do to dager etter fødsel. Jeg tenkte "herregud, dette blir ikke hyggelig", men det var helt uproblematisk. ;) Jeg måtte ikke sy noenting og ømheten i underlivet varte ikke så lenge hos meg, da.

Jeg måtte først nr to på do to dager etter fødsel. Jeg tenkte "herregud, dette blir ikke hyggelig", men det var helt uproblematisk. ;) Jeg måtte ikke sy noenting og ømheten i underlivet varte ikke så lenge hos meg, da.
Nå, 5 dager etter fødsel så er det ikke noe problem lenger med vondt under do besøk ;)

Takk for tips! :-)
Klarte meg uten eget dopapir sist. Men mykt er det jo ikke. Hi hi! :-) Kanskje slenge oppi en rull.
Hvor kjøper du grønnsåpe?

Bruker bare vanlig grønnsåpe fra butikken.

Jeg måtte på do bare et halvt døgn etter fødselen, fikk overraskende bra. Måtte kun svei når jeg tisset, ingen smerter ved avføring.

Jeg hadde en del avføring under fødselen. Stakkars jordmoren som måtte ta det opp.. Men de er vante til det og gjorde ingenting ut av det.

Jeg måtte på do et døgn etterpå - ingen problem tross sting.. :-) har hellr ikke svidd når jeg har tisset.. litt forsiktig når jeg tørker bare og spyler gjerne med dusjen noen gangr om dagen for å vaske..

Jeg måtte på do bare et halvt døgn etter fødselen, fikk overraskende bra. Måtte kun svei når jeg tisset, ingen smerter ved avføring.

Jeg hadde en del avføring under fødselen. Stakkars jordmoren som måtte ta det opp.. Men de er vante til det og gjorde ingenting ut av det.

Kjente du det selv? De er vant til det ja, og det er jo veldig naturlig - men kjenner jeg gruer meg litt allikevel for akkurat det

Back
Topp