Om det er noen trøst, så var det ei i forrige barselgruppa som fikk et barn til kort tid etter. Og de to gikk supert overens. Så ikke ta sorgene på forskudd iallefallSer vi har mye spennende i vente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om det er noen trøst, så var det ei i forrige barselgruppa som fikk et barn til kort tid etter. Og de to gikk supert overens. Så ikke ta sorgene på forskudd iallefallSer vi har mye spennende i vente
Sist jeg fikk barn var også i 2006 føles nesten rart å skulle begynne på nytt nå <32004, så 2006.... så hopper vi til 2020.... hjelpes det var veldig fint og ha de to sammen egentlig. Lurer litt på hvordan det blir å være attpåklatt...
Sist jeg fikk barn var også i 2006 føles nesten rart å skulle begynne på nytt nå <3
Helt utrolig hvor mye som har forandret seg min sønn ble 14 nå i januar hvordan synes barna dine det er å få en baby i hus? Min gav streng beskjed om at han ikke skal skifte bleier, og baby får ikke være på rommet hansDet er kjemperart. Man merker at det har gått 13 år for å si det sånn. Bare når jeg ser på babyting så er det så mye nytt.
Helt utrolig hvor mye som har forandret seg min sønn ble 14 nå i januar hvordan synes barna dine det er å få en baby i hus? Min gav streng beskjed om at han ikke skal skifte bleier, og baby får ikke være på rommet hans
Åh så herlig at jentene engasjerer seg! Koselig med to storesøstre som passer på og duller med babyVel jeg har to jenter så de ser for seg å få en liten dukke i hus tror jeg. Hun på 16 hadde egentlig lyst til å flytte ut for å studere men nå vil hun bli hjemme et år til. Hun på 13 (blir 14 i oktober) var litt skuffet over at hun ikke lenger vil være den minste når jeg sa det men nå vil hun handle babyklær og greier
Verste er at de begge nå går å ønsker seg tvillinger lol... realitycheck....
Åh så herlig at jentene engasjerer seg! Koselig med to storesøstre som passer på og duller med baby
Har et håp om at sønnen her endrer holdning når baby kommer, han er flink med mindre barn, men har vært enebarn hele livet og ser nok ikke for seg hvordan hverdagen vil bli. han kommer allerede med navneforslag, så han er nok mer engasjert enn han gidder å innrømme
Haha herlig her brukes humor som løsning på de fleste utfordringer og krangler vi kommer opp i, regner med det går fint <3Jeg syns det virker som et godt tegn ja. La han styre litt så han føler litt eierskap så går det nok helt fint. Mamma fortalte meg at hun sa til min storebror at nå griner den maseungen igjen..skal vi gidde å hente henne? Og da tok han ansvar med en gang