To tette?

Lilleimagen

Flørter med forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Er det andre som får to tette? Om dere har fortalt det enda - Hvordan reagerte familien på nyheten?:)

Vår lille jente er 9 1/2 måned nå - ny termin 27 september:p

Her har vi fått litt forskjellig (bare foreldrene til meg og mannen + søsteren hans som vet det enda).
 
Vår yngste er oktober 18, og ganske travel, så jeg tror vi venter med å fortelle. Ser for meg litt blandede reaksjoner.
 
Får ikke tette nå, men har to tette fra før :) April 16 og april 17. Fikk ingen negative reaksjoner :)
 
Skjønner ikke hvorfor man skal reagere så veldig på hvor tette barna er, er mye fordeler med to tette. Jeg har to tette fra før, blir ikke det denne gangen er en atpåklatt for og si det sånn.
 
Blir 18 mnd mellom barna her. De jeg har fortalt det til har bare vært positive. Men ikke sagt det til så mange enda da :)
 
Nå får vi attpåklatt. Men guttene jeg har fra før er 2 år mellom. Følte det var veldig tett akkurat da, men nå når de er 9 og 7 har de veldig glede av hverandre. De har mye felles venner, samme interesser og kan spille på samme lag(fotball)
 
To tette. Forrige graviditet var en overraskelse og feiret ettårsdagen til den tullingen idag <3
tok graviditetstest for noen uker siden da samboer mistenkte noe og voila. Jaja sånn kan det gå! Vi har kun hatt sex to ganger og jeg ammer hyppig pg hadde knapt fått mensen tilbake så min biologiske klokke har tydeligvis lyst på barn. Blir vel 17-18 mnd mellom da :)
 
To tette. Forrige graviditet var en overraskelse og feiret ettårsdagen til den tullingen idag <3
tok graviditetstest for noen uker siden da samboer mistenkte noe og voila. Jaja sånn kan det gå! Vi har kun hatt sex to ganger og jeg ammer hyppig pg hadde knapt fått mensen tilbake så min biologiske klokke har tydeligvis lyst på barn. Blir vel 17-18 mnd mellom da :)
Gratulerer:happy: Blir rundt 16 måneder mellom våre nå :p
 
Gratulerer:happy: Blir rundt 16 måneder mellom våre nå :p
herlig!
jeg tror personlig at det egentlig er fint for barna å komme litt tett. Jeg og sambo er obs på behov fra barna om å ha oss alene når begge blir eldre og skal ha reduserte arbeidsstillinger tenker jeg.
 
Her blir det akkurat 2 år mellom:)
 
Blir ganske nærme to år mellom her også :) Hvis jeg beholder menstermin, så går jeg ut i permisjon på bursdagen til gutten min :happy: Hadde egentlig lyst på to tette, men fikk tilbake syklus veldig sent og den var veldig ustabil i starten, så det fikk vi ikke til. Menmen, blir bra dette også :) Men ja, skjønner ikke hvorfor folk skal legge seg opp i når andre folk velger (evt ikke velger, men det bare skjedde :p) å få unger. Jeg tenker det er kjempefint med to tette - de får forhåpentligvis mye glede av hverandre. Skulle gjerne hatt to tette selv ja:happy:
 
Vi har to tette nå. 22,5 mnd mellom, så er ikke SÅ tett. Me. Tett nok. Hehe. (Tror faktisk det hadde vært enklere i babytiden med enda tettere enn 22 mnd mellom)

Nå blir det 22 mnd mellom mellomste og ny baby også. Hadde ikke(!) planer om flere tette (hadde planer om flere barn altså), så solgte søskenvognen som jeg i grunn var så fornøyd med. Nå spørs det om det blir en ny en eller vi klarer oss med søskenbrettet og fox’n.

Har ikke fortalt noen enda. Forventer «oi, Shit. Det blir hektisk» Og det er jo så rett som det kan bli. Hehe.
 
Yngste er 5,5. Eldste var 9 mnd da jeg ble gravid på nytt. Følte egentlig ikke at jeg fikk den store «ståheien» jeg kanskje håpte på ‍♀️
 
Yngste er 5,5. Eldste var 9 mnd da jeg ble gravid på nytt. Følte egentlig ikke at jeg fikk den store «ståheien» jeg kanskje håpte på ‍♀️
Hvordan ble det når yngste kom og de var så tette? Jeg ble også gravid nå når jenta vår var 9mnd:) Jeg og min bror er det bare 13 mnd mellom, og jeg vet jo selv hvor mye glede man har av det som søsken:happy:
 
Fikk to tette for snart 15 og 14 år siden, 10 mnd mellom.. Nærmest vokst opp som tvillinger.. I ettertid har det kommet en appåklatt i 2013 og jaggu venter det en liten gave i år også..
 
Her er bror 18 mnd når det kommer en til og det kom jo litt brått på- så jeg aner ikke hva jeg bør planlegge. Dere med to tette, har dere brukt søskenvogn?
 
Har kun 1 barn fra før, men min samboer har to tette med 2 år i mellom. Mitt barn er 4 og 2 år yngre enn hans så vi har 3 tette fra før av:) Samboer vil egentlig ikke ha flere barn enn det vi får felles nå, men vi får se:p Jeg håper at det kan bli en til som blir tett slik at yngstemann også kan få en lekekamerat som er tett i alder :)
 
Hvordan ble det når yngste kom og de var så tette? Jeg ble også gravid nå når jenta vår var 9mnd:) Jeg og min bror er det bare 13 mnd mellom, og jeg vet jo selv hvor mye glede man har av det som søsken:happy:
Ble iallefall ikke en god start for eldste. Minste kom ca akkurat ved sommerferiestart i bhg. Så det ventet 4 uker med lite aktivitet og rolige dager, i tillegg til delt oppmerksomhet. Jeg hadde pks, så var ikke så særlig kjapp av meg i starten. Han var så mye sint, og uansett hvor mye oppmerksomhet han fikk, og at en av oss til stadighet også fant på noe med bare han, så var det til ingen nytte. Først mot slutten av ferien, var vi på besøk til noen av barna i bhg, og han fikk lekt seg med noen av de, roet sinne seg hjemme også.

De to har alltid kranglet mye, veldig mye. Er 5,5 og 7 nå. Men de har også vært veldig avhengig av hverandre.
 
Ble iallefall ikke en god start for eldste. Minste kom ca akkurat ved sommerferiestart i bhg. Så det ventet 4 uker med lite aktivitet og rolige dager, i tillegg til delt oppmerksomhet. Jeg hadde pks, så var ikke så særlig kjapp av meg i starten. Han var så mye sint, og uansett hvor mye oppmerksomhet han fikk, og at en av oss til stadighet også fant på noe med bare han, så var det til ingen nytte. Først mot slutten av ferien, var vi på besøk til noen av barna i bhg, og han fikk lekt seg med noen av de, roet sinne seg hjemme også.

De to har alltid kranglet mye, veldig mye. Er 5,5 og 7 nå. Men de har også vært veldig avhengig av hverandre.
Ser vi har mye spennende i vente :p:happy:
 
Back
Topp