Jeg skjønner deg utmerket! Vi skaffet oss hund for 5 år siden og jeg er jo så utrolig glad i henne, men jeg merker nå når vi har fått barn at det er en utfordring å ha hund i tillegg! Vi har iallefall bestemt oss for at vi ikke skal ha ny hund med det første når hun ikke er lenger. Jeg synes det er litt slitsomt å ha med hunden på trilletur når jeg går alene. Hun bjeffer på andre hunder og da våkner noen ganger lillegutt. Samme når vi er inne, plutselig ser hun en katt på terrassen eller hører en eller annen lyd ingen andre hører og begynner å bjeffe som besatt, dette skjer typisk akkurat når lillegutt har sovnet eller prøver å sovne! Nei, jeg er utrolig glad i hunden, men jeg forstår deg veldig godt og tenker litt det samme!Uff, kjente jeg angra litt på det jeg skrev nå. Drømte at hunden ble påkjørt og døde inatt, rett foran øynene mine. Hadde så dårlig følelse da jeg våkna. Og så får jeg meldi g av venninna mi om at hun måtte avlive hunden sin idag. En hund som jeg kjenner godt, for vi bodde en stund i samme kollektiv under studietiden.
Blir bare så fryktelig lei alle hindringene vi møter på i forhold til det å ha hund, men når alt kommer til alt så er jeg veldig glad i den hunden!
Lillegutt 5/3-14 <3