Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha xDMå bare få sagt det, får nå har jeg tenkt på det i hele kveld!
TO TETTE OG EI BADEHETTE...
(ikke spør)
Håper den sitter raskere denne gangenJeg håper på å få to tette... Anja kom jo nå på januar, og vi håper på å få komme igang med søskenforsøk til høsten en gang.. blir jo litt annerledes når vi måtte prøve i 4 år før vi fikk Anja, ingen vet når nummer to sitter, og jeg tenker at det er bedre å være tidlig ute, enn å ikke få det til.
Er forberedt på at det blir mye jobb i starten, men det jevner seg ut.. river plastret av såret liksom![]()
Håper den sitter raskere denne gangenlykke til med prøvingen!
Februar-14 mamma <3
Så hvis permisjonen går ut i midten av januar, så er jeg allerede for sent ute
Sent from my iPhone using BV Forum
Må ikke barnet bli født før permisjonen går ut? (6 av 10mnd)?For seint ute? Den tok eg ikkje... Ellers så tok eg den og er sjokkert!![]()
Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Må ikke barnet bli født før permisjonen går ut? (6 av 10mnd)?
Nei, har ikke jobb å komme tilbake til og får direkte utbetaling av NAV.Nei, om babyen blir fødd før permisjonen er ferdig mistar du berre litt av permisjonen din. Har du jobb du skal ut i etter permisjon? Da byrjar du i jobben og går ut i permisjon når det er på tide![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Håper du at hunden deres dør fordi den tar mye plass i bagasjerommet?Jeg planlegger ikke ennå. Vil se ann hvordan barnet mitt utvikler seg, hvor sliten jeg blir av å ha full jobb og et barn, hva slags jobb jeg får, om vi får kjøpt bolig og hva slags bolig osv.
Det er kanskje fælt å si, men jeg håper faktisk hunden dør før vi får et barn til. Sambo hadde hunden da vi ble sammen, så jeg er ikke så knytta til den hunden som han er. Jeg hadde aldri valgt å få hund.
Den er 7 nå og er en stor rase, så de kan dø tidlig. Hunden tar jo halve bagasjerommet i bilen!
Ideelt sett så ville jeg kanskje begynt å prøve om to år tror jeg. Så det blir ca. tre år mellom dem. Men jeg kan ombestemme meg![]()
Nei, fordi det er generelt mye arbeid med hund, og jeg ikke ønsker å ha hund. Men det må jo være en naturlig død, snakker ikke om å avlive. Kan leve med det, men er helt greit hvis han dør om 3 år og ikke om 5 år.Håper du at hunden deres dør fordi den tar mye plass i bagasjerommet?
Uff, kjente jeg angra litt på det jeg skrev nå. Drømte at hunden ble påkjørt og døde inatt, rett foran øynene mine. Hadde så dårlig følelse da jeg våkna. Og så får jeg meldi g av venninna mi om at hun måtte avlive hunden sin idag. En hund som jeg kjenner godt, for vi bodde en stund i samme kollektiv under studietiden.Nei, fordi det er generelt mye arbeid med hund, og jeg ikke ønsker å ha hund. Men det må jo være en naturlig død, snakker ikke om å avlive. Kan leve med det, men er helt greit hvis han dør om 3 år og ikke om 5 år.
Uff, kjente jeg angra litt på det jeg skrev nå. Drømte at hunden ble påkjørt og døde inatt, rett foran øynene mine. Hadde så dårlig følelse da jeg våkna. Og så får jeg meldi g av venninna mi om at hun måtte avlive hunden sin idag. En hund som jeg kjenner godt, for vi bodde en stund i samme kollektiv under studietiden.
Blir bare så fryktelig lei alle hindringene vi møter på i forhold til det å ha hund, men når alt kommer til alt så er jeg veldig glad i den hunden!