Hei!
Jeg er mamma til en gutt på bare 7 månder, har gått på p-piller men samtidig klart å bli gravid igjen. det vil da bli ca 14 månder mellom barna mine.
Dette var ikke planlagt og kom VELDIG uforventet, da mensen ikke kom fikk jeg en veldig svak positiv test. Tok to til der en viste svak positiv og en var negativ. Jeg tok derfor en digital test samme ettermiddag, og denne viste gravid 1-2 uker.
Hvilke erfaringer har dere med tette barn? Vil jo få to under to år.
Jeg er mamma til en gutt på bare 7 månder, har gått på p-piller men samtidig klart å bli gravid igjen. det vil da bli ca 14 månder mellom barna mine.
Dette var ikke planlagt og kom VELDIG uforventet, da mensen ikke kom fikk jeg en veldig svak positiv test. Tok to til der en viste svak positiv og en var negativ. Jeg tok derfor en digital test samme ettermiddag, og denne viste gravid 1-2 uker.
Hvilke erfaringer har dere med tette barn? Vil jo få to under to år.

Vi har og veldig lite familie og nettverk her, og det kjente jeg endel på som ble isolert hjemme med to små, og alle tilbud stengte pga covid-19. Men det gikk da greit, og selv om det er tungt og slitsomt så merker jeg nå at det er helt supert med to som er så jevne og stort sett leker godt i lag (og har noen å øve seg på å krangle med
). Yngste sleit med kveldsuro og var hakket mindre sovebaby enn eldste, men slapp heldigvis to stk som våkna om natta. Det har vi først hatt siste månedene når yngste straks er 3 og eldste er straks 4,5.