To mirakler - skal bli tvillingmamma

Svigermor mener forresten at det var mange ting som var bedre med to, hun sa at de roet hverandre ned og underholdt hverandre.
Det sa en venninne av meg også. At de fra begynnelsen hadde så mye trøst, selskap og glede i hverandre. Og søskenbarnet mitt hadde tvillinger som gråt om hverandre - så man kan få begge deler. Men det kan man med en også! Jeg har flere venninner som kom hjem fra sykehuset med en baby som sov natten gjennom fra første uke og måtte vekkes for mating. Min våknet hele natten frem til 1 år :joyful: og sov 14t i døgnet som nyfødt :eek: og var blid så lenge han var oppi armene.... jepp jeg både dusja og gikk på do med baby på armen første 3-4 mnd :wacky:

Så utrolig gøy! Gratulerer så mye!

Fikk også vite forrige fredag at vi venter tvillinger! Er fortsatt i sjokk, litt bekymret, men vi er begge veldig glade og takknemlige for det om. Tenker at det kan bli en stor overgang fra 0 til 2, men har troa på at vi fikser det sammen :Heartred

Så utrolig gøy! Gratulerer så mye!

Fikk også vite forrige fredag at vi venter tvillinger! Er fortsatt i sjokk, litt bekymret, men vi er begge veldig glade og takknemlige for det om. Tenker at det kan bli en stor overgang fra 0 til 2, men har troa på at vi fikser det sammen :Heartred
Gratulerer masse vennen:Heartblue:Heartpink
Ja samme her. Gleden er enorm. Ja samme her. Håper og satser på at alt går bra denne gangen med oss:Heartbigred:Heartbigred

Gratulerer masse vennen:Heartblue:Heartpink
Ja samme her. Gleden er enorm. Ja samme her. Håper og satser på at alt går bra denne gangen med oss:Heartbigred:Heartbigred

absolutt! Krysser fingrene for oss alle!! ❤️

Back
Topp