Pineapple_
Flørter med forumet
Gratulerer SÅ masse fine deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde to follikler ved eggløsning. Gyn sa det er sjelden at begge blir befruktet og sjansen er liten. Meeeen det som gjorde at jeg hadde en mistanke var: høy hcg. Fikk digistal 10 dpo og tydelige streker. Hadde jeg testet 8 dpo hadde jeg fått positiv digital tenker jeg.
Men, denne gangen hcg verdiene doblet seg raskere enn forrige gang jeg var gravid. En annen ting var at jeg hadde murringer og stikkinger på både høyre og venstre side. Forrige gang hadde jeg bare venstre.
Veldig trøtt sliten. Spiser masse. Uggen hele tiden. Vondt i korsryggen. Og har fått skikkelig oppblåst mage som om jeg er 4-5 mnd på vei!
MEEEN alt dette er bare min lille erfaring. Mange som har hatt lignende men bare en beboer hehe.
Gratulerer SÅ masse fine deg
Så fantastisk! Gratulerer!
Så fantastisk! Gratulerer så mye
Tusen takk nydelige dereGratulerer så mye!!
Så utrolig søt av deg. Tuuuusen takk. Det er sååå sant åh sååå koseligGratulerer så utrolig mye med tvillinger!! Ber om at alt må gå fint denne gangen, med begge to. Sometimes when you pray for a miracle, God gives you two
Hilsen en tvillingmamma
Så utrolig spennende. Hadde blitt supeeeer glad. Men vil bli like glad uansett hva så lenge de er friske. Har ingen fra førDa venter du nok jenter eller ihvertfall en jente.
Har hørt at det er da man får høyt utslag på hcg
Hcg nivået er mye høyere hvis du venter jente-jente eller jente-gutt enn ved gutt-gutt
Blir jo spennende å se om det stemmer
Åååh du motiverer oss. Det er noen i familien som har skremt oss allerede men jeg og mannen føler oss super lykkelige. Håper bare på at det går bra hele veien med ossÅååå, gratulerer såå mye Å få tvillinger er helt magisk ❤ Ja, det er klart at det er mer jobb, ihvertfall i starten, men jeg kan love at det er verdt det.
JaMener du etter at de blir født? Åh håper det går bra hele veien her og at de er friske og fine det er det viktigste
Takk nydelige deg degSå fantastisk! Gratulerer så mye med to små spirer og dobbel glede
Nå ble jeg glad Du som var så redd for Lutinusen. Nå går det veien Hørte du hjerte på begge to? Du er 6+0?Jenter
jeg hadde en mistanke hele tiden men dette ble bekreftet idag på TUL(fikk det pga litt rosa utflod). Aaaalt var fint og gjett hva, Jeg er gravid med toeggede tvillinger
Først så hun en. Sjekket hjerte og alt var fint. Så tilfeldig litt til sida så hun eeeeen annen. Hun fikk og sjokk. Hehe. Hun spurte: ser du det jeg ser? Jeg gråtende: «ja»
jeg er Englemamma for to etter en SA og MA. Så gleden er nå dobbelt og ubeskrivelig at Gud gjør meg til tvillingmamma
håper det går vår vei denne gangen
jeg er 6+5 etter min beregning men hun mente det var vanskelig å måle så tidlig hån målte bare til 6+0. Håper det går bra. Noen som har blitt satt tilbake så tidlig på TUL men frem igjen senere?
Ja tydeligvis så var det lutinusen som hadde åresakt rift i slimhinnen og rosa utflod. Åh fikk paaanikk hehe. Ja Gudskjelov, hørte på begge Hun sa det er vanskelig å måle når de er så små. Jeg tror jeg er 6+5 for jeg har fått el sprøyte. Men hun målte 6+5. Fikk ny time til fredag. Få seNå ble jeg glad Du som var så redd for Lutinusen. Nå går det veien Hørte du hjerte på begge to? Du er 6+0?
Blessed
Åh takk for så herlige ordTenk det båndet de to alltid vil dele. Heldige er de Gratulerer så mye!
Guuuu så gøy!!! Du har jo sagt flere ganger at du har hatt det på følelsen - dette er ekstra moro. Skal ikke skimse av mammafølelsenJenter
jeg hadde en mistanke hele tiden men dette ble bekreftet idag på TUL(fikk det pga litt rosa utflod). Aaaalt var fint og gjett hva, Jeg er gravid med toeggede tvillinger
Først så hun en. Sjekket hjerte og alt var fint. Så tilfeldig litt til sida så hun eeeeen annen. Hun fikk og sjokk. Hehe. Hun spurte: ser du det jeg ser? Jeg gråtende: «ja»
jeg er Englemamma for to etter en SA og MA. Så gleden er nå dobbelt og ubeskrivelig at Gud gjør meg til tvillingmamma
håper det går vår vei denne gangen
jeg er 6+5 etter min beregning men hun mente det var vanskelig å måle så tidlig hån målte bare til 6+0. Håper det går bra. Noen som har blitt satt tilbake så tidlig på TUL men frem igjen senere?