To "innebygde" kviser

Jeg kaller dem underhudskviser. Pleier å få en del av dem i hakeområdet og noen blir enormt svære.
Det beste rådet jeg kan gi er å la dem være i fred. Ikke trykk, og for all del ikke klem. De er vonde, men når de vår være i fred vises de jo lite. Hvis man til slutt klarer å klemme dem, blir de jo røde og mer såre, og så blir det jo et sår nesten, man får gjerne store skorper på dem, og det vil jo vises godt, samt gjøre mye vondere.

Underjordiske kviser kaller jeg de :p Har hatt noen. Går over etter 4-5 dager til meg, men jeg klemmer aldri på de. Det gjør jo skitvondt !

Johannes Emil <3 25.04.2013

Håper de forsvinner fort hos deg:) Bare husk å hold fingrene unna og ikke klem på dem ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg klarer aldri å la være å klemme på sånne... Så jeg klemmer så hardt med neglene at jeg ender med stygge sår som varer flere uker. Så, IkKE klem :p

Åhh kviser. Eg e flink å si det till andra att de ikkje ska röra de. Men selv så klarar eg ikkje låta bli.

Jeg klarer aldri å la være å klemme på sånne... Så jeg klemmer så hardt med neglene at jeg ender med stygge sår som varer flere uker. Så, IkKE klem :p

Haha, huff da:P
Var hos huspleier i går, og jeg fikk streng beskjed om å la de være i fred:P

Jeg kaller dem underhudskviser. Pleier å få en del av dem i hakeområdet og noen blir enormt svære.
Det beste rådet jeg kan gi er å la dem være i fred. Ikke trykk, og for all del ikke klem. De er vonde, men når de vår være i fred vises de jo lite. Hvis man til slutt klarer å klemme dem, blir de jo røde og mer såre, og så blir det jo et sår nesten, man får gjerne store skorper på dem, og det vil jo vises godt, samt gjøre mye vondere.

Nettop det du skriver der nå sa hudpleier til meg i går...Har ikke rørt de siden:P De blir mindre og mindre synlige:) Heller ikke så vonde lenger...

Høres ut som det er acne du beskriver. Jeg har slike kviser hele tiden. Utrolig irriterende å smertefullt! :/

Sent from my iPad using BV Forum

Oi! Gikk du på cerazette alle de 6 årene? Eller tok det lang tid før mensen kom tilbake etter pille-slutt?
Mm, hele tiden. Fikk aldri tilbake mensen etterpå. Ble gravid 14 dg etter pilleslutt. Ble SA i uke 7, så nå er jeg 14+5 igjen. Ble gravid under 3 uker etter SA

Så ingen mens:)

♡Overgangen feb/mars♡

Mm, hele tiden. Fikk aldri tilbake mensen etterpå. Ble gravid 14 dg etter pilleslutt. Ble SA i uke 7, så nå er jeg 14+5 igjen. Ble gravid under 3 uker etter SA

Så ingen mens:)

♡Overgangen feb/mars♡

Takk for svar, vurderer å bare fortsette på dem istedenfor å bytte tilbake til de jeg brukte før når jeg er ferdig å amme, greit å høre andres erfaringer ;) gratulerer med baby i magen! :)

Må bare dele min erfaring med tannkrem. Jeg hadde på og lot det være på hele natten. Våknet opp med et digert utslett. Ikke gøy :(

Huff, det hørtes ikke gøy ut nei...
Ja, man reagerer forskjellig.
Jeg har ikke tørt å prøve:P
Har kommet seg mye av seg selv her nå da;)

Rein grønnsåpe med plaster over...funker hver gang på hos meg ;)

Back
Topp