Slike kan gi skikkelig stygge arr om man plukker assa![]()
Wæwæ!! Jeg må bare la være med det skjønner jeg ja!!
Lurte bare på hva de kulene var, så derfor jeg ikke klarte la være
Men arr vil jeg ikke ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slike kan gi skikkelig stygge arr om man plukker assa![]()
Åå det er de "innebygde" kvisene som er verst.. de er så vondeMen som flere her sier, så forsvinner de fortere om man ikke plukker på dem.
Fikk 2 stk på haka da jeg ble gravid og den ene er der fortsatt!! Er 20 uker. Skikkelig irriterende, men er ikke vits å klemme på de:/
Uæææ, jaja...De forsvinner vel til slutt
Jente2009, 2011 og 2015
Termin 15.01.2015
Har god erfaring med å påføre tetreolje direkte på slike kviser som ligger dypere i huden. Jeg har kjøpt min flaske i Sverige da jeg tror det er vanskelig å få tak i ren tetreolje her i Norge nå (du vet, det virker faktisk og da er det like greit å ikke la noen få selge det). Hm, når jeg sjekket opp på nettet nå virker det som du kan få kjøpt en type på apoteket. Hvorvidt den er like konsentrert som den de selger i Sverige skal jeg ikke si noe om, men kanskje det er verdt et forsøk? Renser selvsagt huden som normalt først og påfører tetreolje direkte på kvisen/byllen. Jeg blander den altså ikke ut, slik det står i linken her: http://www.helsekostopplysningen.no/Innhold/Kost--Kosttilskudd/Planter/Eteriske-oljer/Tetreolje/.
Jeg også fikk masse slike kviser på cerazette. Tenker det iallfall er pga cerazetten. Fikk rundt nesen og på haka. Var liksom innebygde og kunne Være der i uker. De kom og gikk på samme plass. Jeg har aldri hatt en kvise i hele mitt liv, så veldig rart.
Har fått pittesmå røde arr der de har vært, men det er bedre nå. Sluttet på cerazette for noen mnd siden. Fungerte ikke her iallfall.
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hehe, hvis jeg tenker på det samme, kaller jeg de underjordiske kviser. Bruker å være knallvonde et par dager for enten å bli borte eller gå over til å bli en krise som kan klemmes på. Blæææ. ..
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Kan bruke isbiter på de. Kulde demper betennelsen, slik at de kan forsvinne fortere.
lille
24/3-15
![]()
Kan få sånne et par ganger i året og da sitter de der ma get uker før de forsvinner. Det går ikke å klemme ut noe fordi de sitter i underhuden. Har hatt en sånn med til legen som han skar hull på, men uten hell. :/
Haha, synes det var en bra beskrivelseJeg lar de bare være jeg, forsvinner som regel etter noen dager
![]()
Hadde ikke mensen på 6 år jeg når jeg gikk på cerazetteHar en nå selv, men ingen mensen i sikte (mistenker cerazetten har jaget tante rød bort for en stund).
En "kule" under huden liksom, å huden oppå er litt rødlig..
Hadde ikke mensen på 6 år jeg når jeg gikk på cerazette
♡Overgangen feb/mars♡
Aner ikke hva fagspråket sier men i vår familie kalles det "konger"
Huff, de blir værende i flere dager og når det til slutt går hull på dem kommer det ganske mye puss
Vet det er fristende å skvise ut vannet men er man riktig uheldig kan man ødelegge vevet under ved å klemme feil.
Huff- god bedring
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk Dalaccin av legen. Funker kjempebra, og etter at jeg fikk det har forekomsten gått ned også![]()