¤Mum Loves Her Baby¤
Nr. 2 ventes i Februar <3
Så enkelt som det. Kjør fordeler og ulemper 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke alle biler tar tre barneseter bak. Hypermeisis er no dritt.
Mange fordeler med søsken, men vet ikke om noen fordeler med tre istedenfor to...? Da har de flere å støtte seg til?
Heldigvis slipper vi å kjøpe større bil. Går fint med 3 bilstoler bakJeg innbiller meg at det skal mye mer til å følge opp tre enn toogså må man jo ha større bil.. Neeeii.. To holder nok for oss
![]()
Heldigvis slipper vi å kjøpe større bil. Går fint med 3 bilstoler bak![]()
Hvilken bil har dere? Gruer meg til mini#2 skal over i setet etter babysetetHeldigvis slipper vi å kjøpe større bil. Går fint med 3 bilstoler bak![]()
Vi har Golf plus, så den er litt større enn vanlig GolfHvilken bil har dere? Gruer meg til mini#2 skal over i setet etter babysetet![]()
Volkswagon passat. Må ha noe som ruver mindre enn besafe i alle fall om H skal ha plass i førersetet. Skal sjekke britax sine og axkid minikid (når den tid kommer).Vi har Golf plus, så den er litt større enn vanlig GolfDet går akkurat med 3 seter bak, men har ikke prøvd med 3 stoler fra 9kg + haha
Nekter å kjøpe ny bil. Da prøver jeg heller alle stolene inne på Babyshop til jeg finner en som passer. Billigere å bruke litt ekstra på en bilstol enn en ny bil
Men hvilken bil har dere? Dere får jo bare 2 stoler bak.![]()