To eller tre?

Ulemper er at 3 ikke alltid går sammen :p og at de fleste ferier etc ofte er til 4 personer:p haha
 
Ikke alle biler tar tre barneseter bak. Hypermeisis er no dritt.

Mange fordeler med søsken, men vet ikke om noen fordeler med tre istedenfor to...? Da har de flere å støtte seg til?
 
Får nr fire tilsammen (tre er jeg biologisk mor til). Har hatt så mye glede av søstrene mine, så jeg tenker litt "hvorfor ikke". Men etter denne tør jeg ikke mer, vil ikke sette helse (bekken) på spill når det ser ut til at jeg er så heldig å få tre svangerskap med plager,men uten plager etterpå.
Vi kjører åtteseter, og lever etter der det er hjerterom er det husrom, så plass får vi til.
Men om man ender med en, to, tre, eller fire et vel det viktigste å ha tid til hverandre og være der for hverandre - voksne som barn.
 
Føler d er nok med 2 for min del. Kunne vurdert flere om vi var yngre og mer etablert.
 
Her vart det tre på oss også har jo han M frå før. Har sjuseter, nok plass :) Måtte kjøpe nytt hus når me fekk dei to siste, men det var/er den einaste "ulempen" med så mange :p ;)
 
Jeg venter min tredje, spørsmålet er 2 eller 3, så svangerskapet går jeg ikke inn på.

Vi ønsket oss en mellomstor familie, og syns det er koselig at barna har hverandre. Hyggelig for både foreldre og barn. Man angrer jo aldri på de barna man får, så go for it :)

Ferier og slikt ordner seg alltid. Det var virkelig ikke en faktor som spilte noen rolle hos oss.

Hvis dere har overskudd, plass og lyst så kan jeg ikke se noen ulemper med å få 3 barn. Tenk å få enda en til baby man elsker over alt på jord. Gleder meg masse til å bli trebarnsmor jeg :D
 
Orker ikke tre. Nekter å ha bekkenløsning en gang til. Å begynne på nytt nå med baby og våkenetter er lite fristende. Er en del alene med ungene og har mer enn nok med å holde to stk der jeg vil ha de.
 
Har 3 og kan ikke se for meg noe annet:) har litt stor aldersforskjell mellom 1 og 2 så har ingen ulemper med bilseter utenom at det er trangt for han eldste om vi er fem i bilen:p han blir presset ned i midten av to seter. Er veldig koselig med min lille gjeng:)
 
Har to og det blir med det. I utgangspunktet ikke noe jeg har bestemt selv. Men jeg tror nok det hadde blitt sånn uansett. Barna skal følges opp, og det er jo en del dyrere med 3 enn 2. ;)
 
Jeg innbiller meg at det skal mye mer til å følge opp tre enn to :p også må man jo ha større bil.. Neeeii.. To holder nok for oss :D
 
Jeg innbiller meg at det skal mye mer til å følge opp tre enn to :p også må man jo ha større bil.. Neeeii.. To holder nok for oss :D
Heldigvis slipper vi å kjøpe større bil. Går fint med 3 bilstoler bak :D
 
Hvilken bil har dere? Gruer meg til mini#2 skal over i setet etter babysetet :p
Vi har Golf plus, så den er litt større enn vanlig Golf :p Det går akkurat med 3 seter bak, men har ikke prøvd med 3 stoler fra 9kg + haha :eek: Nekter å kjøpe ny bil. Da prøver jeg heller alle stolene inne på Babyshop til jeg finner en som passer. Billigere å bruke litt ekstra på en bilstol enn en ny bil :p

Men hvilken bil har dere? Dere får jo bare 2 stoler bak. :eek:
 
Vi har Golf plus, så den er litt større enn vanlig Golf :p Det går akkurat med 3 seter bak, men har ikke prøvd med 3 stoler fra 9kg + haha :eek: Nekter å kjøpe ny bil. Da prøver jeg heller alle stolene inne på Babyshop til jeg finner en som passer. Billigere å bruke litt ekstra på en bilstol enn en ny bil :p

Men hvilken bil har dere? Dere får jo bare 2 stoler bak. :eek:
Volkswagon passat. Må ha noe som ruver mindre enn besafe i alle fall om H skal ha plass i førersetet. Skal sjekke britax sine og axkid minikid (når den tid kommer).
 
Back
Topp