Sist jeg gikk gravid, så gikk jeg også hjemme den siste tiden. Å syns tiden gikk noe sent.
Så krev en liste over ting jeg ville ha gjort frem mot fødsel. Gjerne 1-2 ting i uka. Litt store ting. Å det hjalp litt på å få tiden til å gå, samt at man kom litt på plass til fødselen nærmet seg
Tenkte å starte en denne gangen, nå som det er 12-13 uker igjen plutselig for meg
Kanskje fler vil henge seg på?
Liste fra uke 26-38
1). Få ordner på vaskerommet
2). Vaske ned badet grundig
3). Vaske ut av kjøleskap
4). Vaske stekeovnen
5). Sortere klær til storebror
6). Rydde å vaske bilen inni
7). Bestille julegavene
8). Planlegge bursdag til storebror
9). Julevasken
10). Får opp julepynt/advent
11). Pakke ferdig fødebagen
12). Bake å kose med storebror og nyte de siste dagene med bare et barn
Kan skje endringer underveis da jeg ikke har fått forløsnings dato enda. Å det kan jo skje ting som ikke var helt planlagt.
Så krev en liste over ting jeg ville ha gjort frem mot fødsel. Gjerne 1-2 ting i uka. Litt store ting. Å det hjalp litt på å få tiden til å gå, samt at man kom litt på plass til fødselen nærmet seg
Tenkte å starte en denne gangen, nå som det er 12-13 uker igjen plutselig for meg
Kanskje fler vil henge seg på?
Liste fra uke 26-38
1). Få ordner på vaskerommet
2). Vaske ned badet grundig
3). Vaske ut av kjøleskap
4). Vaske stekeovnen
5). Sortere klær til storebror
6). Rydde å vaske bilen inni
7). Bestille julegavene
8). Planlegge bursdag til storebror
9). Julevasken
10). Får opp julepynt/advent
11). Pakke ferdig fødebagen
12). Bake å kose med storebror og nyte de siste dagene med bare et barn
Kan skje endringer underveis da jeg ikke har fått forløsnings dato enda. Å det kan jo skje ting som ikke var helt planlagt.

Orker ikke gjøre det selv denne gangen. Alt for stort hus, alt for mange vinduer og ALT for lite energi hos kommende mammaen