Ja jeg er hjemme[:D][:D].
Helt fantastisk tur var det, hektisk som vanlig, men så kooooselig. Alis glidde (glei?) rett inn i begge familier som om hun alltid har vært der. Mamma fikk ikke lov å gjøre noen ting for hun så fremt noen andre var til stede[:)][:)][:)]. Herlige herlige jenten min
Mor dro til og med ut på byen lørdag og tok helt av[:-][8D].
Var fryktelig trist å måtte hjem igjen, men så er det jo likevel altid så deilig å komme i sitt eget igjen[:)].
Jenten min var så flink på reise at hun fikk bestandi kommentarer av de som satt rundt oss på flyene og flyvetinnene[:D][:D][:D].
MEN: vi har nå funnet ut at datteren vår er bilsyk[:o][:o] Hun spydde når vi manglet ca 4 km til parkeringen på gardermoen når vi reiste bort, som gjorde at mammaen i panikk måtte kle av hun ALT, kle på hun 3 lag med vanlige klær siden vi måtte gå til busseni -15 den morningen... Ja den reisen startet fryktelig dårlig faktisk og mens jeg svettet meg frem til bussen med tung koffert i snøen og en jente som ikke ville gå på fanget så tenkte jeg "faen!!! dette blir litt av en tur!!". Men så gikk resten bare som smurt da[8D].
Og så på hjemturen, ca 4 km fra hønefoss ble det ny runde med spy[&o][&o]. Stakkars lille...
Noen som har erfaring og råd evt?