Tjukka!

tingeling1

Forumet er livet
Er du hjemme igjen? Hvordan har du hatt det på Island? [:)]

[:D][:D][:D][:D]

Ja jeg er hjemme[:D][:D].

Helt fantastisk tur var det, hektisk som vanlig, men så kooooselig. Alis glidde (glei?) rett inn i begge familier som om hun alltid har vært der. Mamma fikk ikke lov å gjøre noen ting for hun så fremt noen andre var til stede[:)][:)][:)]. Herlige herlige jenten min

Mor dro til og med ut på byen lørdag og tok helt av[:-][8D].

Var fryktelig trist å måtte hjem igjen, men så er det jo likevel altid så deilig å komme i sitt eget igjen[:)].

Jenten min var så flink på reise at hun fikk bestandi kommentarer av de som satt rundt oss på flyene og flyvetinnene[:D][:D][:D].

MEN: vi har nå funnet ut at datteren vår er bilsyk[:o][:o] Hun spydde når vi manglet ca 4 km til parkeringen på gardermoen når vi reiste bort, som gjorde at mammaen i panikk måtte kle av hun ALT, kle på hun 3 lag med vanlige klær siden vi måtte gå til busseni -15 den morningen... Ja den reisen startet fryktelig dårlig faktisk og mens jeg svettet meg frem til bussen med tung koffert i snøen og en jente som ikke ville gå på fanget så tenkte jeg "faen!!! dette blir litt av en tur!!". Men så gikk resten bare som smurt da[8D].

Og så på hjemturen, ca 4 km fra hønefoss ble det ny runde med spy[&o][&o]. Stakkars lille...

Noen som har erfaring og råd evt?

oi, tjukka!

det må jeg si var maks uflaks... æsj, den var kjip! tenker meg d var skikkelig skikkelig kaldt da ja[&o]

godt dere får ved til helja affal[:D]

godt å ha deg tilbake!

hørtes ut som en kjepefin tur hjem, sånn det skal være å være hjemhjem[:D]

ang bilsyke, hm... ikke gi noe mat rett før tur? hm... ellers lite... ikke noe gøy d der, for begge to...

Uffda.. Stakkars lita jente!! Er så fælt å være bilsyk.

Snuppa vår får alltid chips og en flaske vann på lengre bilturer. Salte frenc fries, bamse chips eller Elias schips er poppis!

Men så moro å høre at dere har kosa dere!!! Så kjekt å møte igjen familien!!! snakker hun bare islandsk nå da??[8D]

velkommen hjem [:)][:)]
høres ut som en flott tur, selv om det var en litt hektisk start[:)]

Hørtes ut som en kjempe koselig tur, og som du har en mega flink jente[:)]

Men bilsyk, er ikke gøy. Så det må dere finne noen gode triks på.

Først og frems. Har dere setet forovervendt eller bakovervendt? Mangen blir bedre ved å snu setet forover. Ellers så finnes det magnet armbånd på apoteket. Mangen har veldig god effekt av dem. (brukes kun under bilturen)

Ellers så synest jeg også det hjalp med salt chips/skruer når jeg var liten[:)]

Lykke til

off. bilsyke er ikke noe gøy.. Ådne har bare blitt "ekkel i magen" som han selv kaller det. Da prøver jeg å avlede han og snakke om ting som er ute silk at han ser ut vinduet.. 

Hei!!!! Du har vært savnet! [&o][:D] Men godt at dere har hatt en flott tur da! [;)][;)][;)]

Kjedelig med bilsyke unger.... Christine kom jo med mange gode råd, du får prøve ut litt etterhvert! [:)]

Tror faktisk jeg investerer i den armbånden jeg da[:D] har ikke opplevd noe lignende før, om det er nytilkommet tilstand eller om det er den ekle kjøreturen (litt mer sving og bølger på veien ditt enn til f.eks oslo) det vet jeg ikke men det er ikke noe koselig med en liten jente i baksetet som gråter over vondt imagen[&o][&o][&o] enda mindre hyggelig når hun spyr og jeg ikke får gjort noe med det...

Så vi får prøve oss litt frem iallefall. Kan ikke bare slutte å kjøre med hun fordi jeg mistenker bilsyke vel?[8D][:D]

Back
Topp