Tittel på skjult gruppe

Nå mangler vi bare 32 innlegg før vi får skjult gruppe. Det har bare kommet to forslag i denne tråden her nå da. Og litt ulike varianter av den ene (med og uten CAPS LOCK hvert fall). Og en del som har gitt stemme allerede. :p Jeg vet ikke helt hvordan vi skal avgjøre jeg, men fint om vi blir enige så vi kan melde inn til admin med en gang vi når 5000 innlegg da? :)

Nå mangler vi bare 32 innlegg før vi får skjult gruppe. Det har bare kommet to forslag i denne tråden her nå da. Og litt ulike varianter av den ene (med og uten CAPS LOCK hvert fall). Og en del som har gitt stemme allerede. :p Jeg vet ikke helt hvordan vi skal avgjøre jeg, men fint om vi blir enige så vi kan melde inn til admin med en gang vi når 5000 innlegg da? :)

Går det ikke an å lage en tråd med avstemming? Eva hvor man kan legge til alternativer? :happy::cool:

Går det ikke an å lage en tråd med avstemming? Eva hvor man kan legge til alternativer? :happy::cool:

Jeg håpte alternativene ville komme her først, men det har jo ikke kommet så mange. Jeg tror ikke det går an å lage avstemning med mulighet for nye alternativer, men jeg kan jo eventuelt redigere første innlegget om det kommer nye alternativer inn. Men hvor lenge skal avstemningen være åpen? For vi når 5000 innlegg i dag, men vi får ikke skjult gruppe før vi har bestemt navn.

Innså nå at det var noen innlegg her jeg ikke hadde sett. Sorry, var jo noen flere forslag. :)

Jeg håpte alternativene ville komme her først, men det har jo ikke kommet så mange. Jeg tror ikke det går an å lage avstemning med mulighet for nye alternativer, men jeg kan jo eventuelt redigere første innlegget om det kommer nye alternativer inn. Men hvor lenge skal avstemningen være åpen? For vi når 5000 innlegg i dag, men vi får ikke skjult gruppe før vi har bestemt navn.
Gå gjennom tråden her og sett opp forslagene i eget innlegg
Skriv at de som vil stemme må gjøre det før kl 21 ikveld f.eks for da teller du opp

Gå gjennom tråden her og sett opp forslagene i eget innlegg
Skriv at de som vil stemme må gjøre det før kl 21 ikveld f.eks for da teller du opp

Jeg lagde en tråd nå, men tenkte vi kunne stemme i morgen også så flest mulig rekker å få det med seg? :)

ITS GONNA BE MAY
Ja, og så er ikke jeg så dikke-dullette av meg heller, så setter pris på annet enn lykke, skatt og sånt :hilarious: Men for all del, er et forum, ikke et navn på noe som skal stå på cven min... :hilarious: Ordspill som det nevnt over her syns jeg er kult! It's gonna be may (2019!):woot:
Jeg stemmer også for It’s gonna be May 2019
Enig i denne! [emoji38]
Yeah[emoji7] enig[emoji5]
stemmer for It’s gonna be May
Stemmer for It’s gonna be May-19 :) Årstallet må nesten være med
Hehe, bare hyggelig å være til inspirasjon :D neida
Synes It’s gonna be May 2019 høres kjempe fint ut
Likte godt It’s gonna be may:)
Bare noen forslag jeg tenkte på:
Mai ‘19 - alle hjerter gleder seg
Verdensborgerne mai 2019
Stemmer på It’s gonna be May 2019 :happy:
Likte veldig godt it’s gonna be may :)
Selv om jeg tipper det blir den og kanskje ikke nødvendig med fler forslag slenger jeg og inn nasjonalskattene - siden det er i mai osv :p Ikke helt samme pusete «skatt» da, kanskje.. (Ja, jeg har dårlig humor...:oops:)
Stemmer også for It’s gonna be may 2019 ☺️

Nå kan dere stemme her: :)
https://forum.babyverden.no/threads/avstemning-tittel-skjult-gruppe.1945420/

Back
Topp