Tittel på skjult gruppe

Eiddwen

Forumet er livet
Assistert-jentene
Avstemningen er ferdig. Nummer to vant. :D



Nå har vi over 4000 innlegg, så det går jo nokså raskt til 5000.

Vi må ha en sånn tittel på gruppa som vi får som "banner" under nicket vårt når vi er medlem av gruppen.

Jeg tenkte vi kunne lage en del forslag her, så kan vi ha en avstemning når vi er nærmere 5000 innlegg? :)

Til sammenligning har jeg snoket på tidligere grupper i 2019 og tidligere mai-grupper:
Januarlykke 2019
Februarskattene 2019
Marsipanene 2019
Aprilbarna 19

Mailykke 2018
Maiblomstene 2017
Maiblomstene 2016
Maibarna (2015)
Mailykke (2014)
MAI 2013
 
Last edited:
Jeg synes personlig det er kult om vi kommer på et helt nytt navn. Måned + -lykke, -barna, -mødrene, -mammaene, -skattene er brukt flere ganger. ;) Og lurt å tenke på at navnet gjerne kan passe både under graviditet og etter fødsel. :D Og jeg synes det er fint å ha med mai og 2019 i navnet. :)

Vi skal selvsagt ha avstemming altså, bare min mening. :D

Edit: Men ikke meningen å bestemme noe, så alle må jo komme med sine forslag!!! :)
 
Last edited:
Jeg synes personlig det er kult om vi kommer på et helt nytt navn. Måned + -lykke, -barna, -mødrene, -mammaene, -skattene er brukt flere ganger. ;) Og lurt å tenke på at navnet gjerne kan passe både under graviditet og etter fødsel. :D Og jeg synes det er fint å ha med mai og 2019 i navnet. :)

Vi skal selvsagt ha avstemming altså, bare min mening. :D

Edit: Men ikke meningen å bestemme noe, så alle må jo komme med sine forslag!!! :)
Ja, og så er ikke jeg så dikke-dullette av meg heller, så setter pris på annet enn lykke, skatt og sånt :hilarious: Men for all del, er et forum, ikke et navn på noe som skal stå på cven min... :hilarious: Ordspill som det nevnt over her syns jeg er kult! It's gonna be may (2019!):woot:
 
Jeg synes personlig det er kult om vi kommer på et helt nytt navn. Måned + -lykke, -barna, -mødrene, -mammaene, -skattene er brukt flere ganger. ;) Og lurt å tenke på at navnet gjerne kan passe både under graviditet og etter fødsel. :D Og jeg synes det er fint å ha med mai og 2019 i navnet. :)

Vi skal selvsagt ha avstemming altså, bare min mening. :D

Edit: Men ikke meningen å bestemme noe, så alle må jo komme med sine forslag!!! :)
Såå enig !
 
Enig :)
 
stemmer for It’s gonna be May
 
Stemmer for It’s gonna be May-19 :) Årstallet må nesten være med
 
Jeg vil gjerne ha den uten CAPS LOCK og med årstall. :p Sånn som dette f.eks.:

It's gonna be May 2019
 
Synes It’s gonna be May 2019 høres kjempe fint ut
 
Likte godt It’s gonna be may:)
Bare noen forslag jeg tenkte på:
Mai ‘19 - alle hjerter gleder seg
Verdensborgerne mai 2019
 
Likte veldig godt it’s gonna be may :)
Selv om jeg tipper det blir den og kanskje ikke nødvendig med fler forslag slenger jeg og inn nasjonalskattene - siden det er i mai osv :p Ikke helt samme pusete «skatt» da, kanskje.. (Ja, jeg har dårlig humor...:oops:)
 
Back
Topp