Tisseturer på natt?

Jeg tisser og drikker vann hver natt. Det er ekstremt kjedelig, men jeg vet det kommer til å vare svangerskapet ut, så det er bare å stålsette seg. Jeg tenker det er viktig å drikke når kroppen melder i fra om behov, særlig når man er gravid :-)

Må som oftest opp i 4 tia på matta og tisse, og da er jeg såååå sulten og tørst at jeg MÅ ta meg litt å spise og drikke :p har iallefall ikke gått ned i vekt det her svangerskapet :p

Haaaater å stå opp på natta for å tisse, har aldri gjort det tidligere! Har rett og slett NEKTET å stå opp for å tisse.. Det har jeg måttet bare gi opp nå:hilarious: MÅ opp å tisse grytidlig på morgenen, heldigvis ikke sånn midt på natta.. Er også veldig ofte tørst. Prøver å unngå å drikke mye rett før leggetid, men må som regel ha litt :)

Jeg slipper unna på natta så langt, men våkner grytidlig hver morgen og er skikkelig tissatrengt :-P Men jeg våkner ikke så jeg får drukket på natta heller da..

Stuptrøtt rundt 21.30 - sovner på sekundet. Rett etter jeg har lagt meg må jeg tisse igjen, så en runde ca. 23.30, ny runde 03.00 og står opp 06.20 for da er blære sprengt. Da er jeg også såpass uttørket at jeg styrert 2-3 store glass med vann. Skulle trodd at jeg hadde vandret mange dager i en ørken uten tilgang på vann så desperat jeg drikker om morgenen.

Drikke veldig mye vann om dagene. Er kronisk tørst :P

Jeg kan stille klokka etter når jeg må på do på natta. Som oftest må jeg bare opp en gang rundt kl.4 men enkelte netter kan det bli både tre og fire turer på toalettet. Er ekstremt tørst for tiden.. og det eneste som hjelper er vann, vann og mer vann. Var på en 3,5 times busstur på fredag... bussen var forsinket så bussjåføren ville ikke stoppe lenge nok på det ene busstoppet med toalett.. det var skikkelig ugreit rett og slett!

Er nesten glad de gangene jeg våkner og må tisse i firetiden, for hvis jeg ikke får tisset i løpet av natten er jeg så tissetrengt når jeg står opp at jeg ser ut som en ballong (og føler meg sånn også). Jeg visste ikke at det kunne bli så fullt inni der, jeg!

Jeg er oppe for å tisse 1-2 ganger om natten, til tross for at jeg drikker mindre om natten enn jeg pleier til vanlig. Blir så kvalm av vann for tiden. Det hender jeg må stå opp for å spise litt om natten også da, så det kan bli noen turer oppe.

Back
Topp