Tisseturer på natt?

Septemberbarn2015

Blir kjent med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg er, i tillegg til tissetrengt, også veldig tørst når jeg våkner. Kjæresten sier jeg ikkje gjør det noe bedre ved å drikke vann på natt, men er så tørst. Flere som opplever dette?

Jeg drikker ikke om natta, men er å tisser hver time! Holder på å klikke for meg:p får så vidt lagt meg i senga før jeg må på do igjen!:p veldig plagsomt

Er ikke tørst om natta, men oppe sikkert annenhver time for å gå på do. Hjelper ikke på humøret at jeg i tillegg må opp og spise fordi jeg er så sulten. Derfor jeg er oppe nå og svarer :p

Våkner hver eneste natt, av at blæra føles ut som en fotball! Jeg er også veldig tørst og må drikke før jeg går å legger meg etter dorunden.. Resultat, jeg holder på å tisse meg ut når alarmen ringer :p

Oppe ca 2 ganger kvar natt og tisser - drikker av og til litt vatn samtidig i frå springen, men prøva å holde meg til eit par slurka..

Står opp 1-2 ganger pr natt for å tisse og drikke litt vann. Svetter som en grus om natten etter at jeg ble gravid, så tror jeg blir fort dehydrert.

Elsker når menn skal komme med gode tips vedrørende ting de ikke har mulighet til å kjenne på sin egen kropp ;)

(Joda, vet de mener det vell når de skal komme med tips, men noenganger så synes jeg disse tipsene blir alt annet enn gode. Hjelper ikke at jeg er proppfull av hormoner og fyrer meg opp av nesten ingenting ;P)

Tisser og drikker minst en gang om natten. Kan ikke la være å drikke når jeg er tørst, da blir jeg bare liggende å tenke på at jeg er tørst :P

Har minst en tur på do om natta. Tenkte på her ei natt eg var i halvsvime at eg skulle hatt sånne gigantiske bleier, så hadde eg sluppe å stått opp om natta for å slippe ut et par-tre dråper :p dropper det da :p

Kjenner jeg er glad for at jeg slipper å gå på do i løpet av natta :p skal sies at blæra verker når jeg står opp om morgenen da :p

Ikke spesielt tørst og begrenser drikking om kvelden, men er oppe å tisser minst tre ganger hver natt, ofte flere. Da samboeren min begynte å snorke i natt i tillegg holdt det på å rakne for meg

Blir kjempe tørr i munnen når jeg leggee meg, så må drikke litt. Er oppe 1-2 ganger hver natt for å gå på do :/

Må ofte tisse om natten jeg også. Må opp ca. 1 gang, så ser at mange har d værre enn meg våknet alltid tidlig på morgenen å må løpe på do... men føler tissetrangen har avtatt noe de siste ukene er ca. midt i uke 8 nå spesielt tørst er jeg ikke...

Back
Topp