Tisser du i dusjen?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Heheh, ja - gjør du?

Hadde en samtale i dag inspirert av om folk satt i dusjen der flere var så ivrig på å innrømme at dem SELVFØLGELIG tissa i dusjen.
Jeg gjør ikke det, jeg tisser før jeg dusjer. :p

Nei, gjør egentlig ikke det. Men jeg har gjort det etter fødslene mine (mye sting) og en gang jeg hadde skikkelig uvi, da lindret sviinga...

Nei det gjør jeg ikke.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nei, det er bare skikkelig ekkelt! Jeg tisser alltid før jeg dusjer. Men etter første fødsel hadde jeg sydd litt og da tisset jeg i dusjen et par ganger, lindret litt med vann på! ( men jeg brukte lang tid på å klare, det føltes så veldig veldig feil!)

Nei, det er bare ekkelt!

Nei, det er bare skikkelig ekkelt! Jeg tisser alltid før jeg dusjer. Men etter første fødsel hadde jeg sydd litt og da tisset jeg i dusjen et par ganger, lindret litt med vann på! ( men jeg brukte lang tid på å klare, det føltes så veldig veldig feil!)

Det tenker jeg er litt unntakstilstand, akkurat etter fødsel. Da gjelder liksom ingen regler, på veldig mye :p

Nei æsj! Rett etter fødsel gjorde jeg muligens det. Den 1.dusjen liksom...

Jeg tisser som regel før jeg går i dusjen, men det hender at jeg glemmer det, så da tisser jeg i dusjen. :p Skjønner ikke helt hva som er så forferdelig ekkelt med det, urin er jo en ganske "ren væske", og jeg skyller det jo ned. :p

Nei, jeg går på do før jeg går i dusjen.

Jeg har gjort det et par ganger. Men da var det fordi jeg hadde veldig kraftig uvi og det var det eneste som lindret litt. Syntes det var litt ekkelt, men det gjorde så vondt at jeg gjorde det allikevel.

Tja, ikke som fast vane men. Hjemme er det jo uansett jeg som vasker dusjen, og nedi den sluken er det å grise ekkelt at litt urin fra eller til.... :)

Nei gjør ikke det men synes ikke det er ekkelt er urin er jo rimelig rent;)

Jeg tisser før jeg dusjer :P Men har nok tissa litt i dusjen etter fødselen, da det gjorde så vondt med sting og sånn :P

Nei, æsj! :/
Jeg pleier å gå på do før jeg dusjer, for blir alltid tissetrengt da, og det frister ikke å gå ut av den varme dusjen og sette seg på do. ;)

Back
Topp