Tisser du foran kjæresten?

Tisser foran hverandre ja.
Her kommer både mann, unge og katt inn så snart jeg setter meg ned på do føles det ut som...... :p
Haha, sånn er det her også!
Poden kan være pappadalt helt til jeg setter meg på do; da skal han klatre på meg, og helst skulle han sittet på fanget.
Det er som om han har en radar som registrerer at jeg går på do.:p
 
Tissing og fising gjør begge foran hverandre, men ingen nr. 2 foran partnere! No waay.. Når han er hjemme legger jeg dopapir i do og vasken på før eg gjør nummer 2, han kan ikke høre sånt!!!

Enda godt du ikke har problemer med magen, for da hadde du blitt kurert for den "nevrosen" rimelig fort, hehe... :p
 
Haha, sånn er det her også!
Poden kan være pappadalt helt til jeg setter meg på do; da skal han klatre på meg, og helst skulle han sittet på fanget.
Det er som om han har en radar som registrerer at jeg går på do.:p
Helt håpløst :p må jage de ut om jeg skal mer enn tisse og låser jeg så skal alle kjenne på døra feks :p
 
Ja. Men kun det. :p
 
Tidligere var det ikke aktuelt, men etter fødselen forsvant mye av de begrensningene.. :p
 
Det er ikke et problem, må man, så må mann ;) men ble litt satt ut da svigermor plutselig satt seg ned og tisset :p hadde vesla på gulvet og skiftet bleie, hun er så kålorm på stellebordet, jeg var strax ferdig, men hun kunne ikke vente og siden jeg satt på huk kunne jeg i teorien se "rett inn" o_O og lukta...:yuck:

Hahaha, helt greit men uhh :happy090 :scared001
 
Ja, vi tisser forran hverandre! :) Har gjort det siden ganske tidlig i forholdet. Fiser også. Men nr.2 liker vi begge å gjøre i fred. Men vi låser aldri baderomsdøra :) er den lukket så spør vi før vi før vi går inn.
 
Jeg tisser ikke foran han, men han tisser foran meg..
 
Jeg tisser ikke foran han nei, men han har aldri hatt problemer med å tisse mens jeg har vært på badet :p
 
Back
Topp