Tisser du foran kjæresten?

Ja
 
Har hendt en sjelden gang, men jeg klarer som regel og holde meg til badet er ledig :)
 
Ja vi tisser foran hverandre.
Og han fiser- men ikke eg! :p
 
Ikke når vi er i hus.
På teltturer og sånn er det greit å ha noen til å holde lyset :p
 
Jepp vi er fint lite sjenerte her i huset :p
 
Nei, det gjør vi når vi er alene :)
 
Ja det gjorde jeg ganske tidlig :p har lite problem med og tisse mens andre står på badet :D

Bæsj derimot, det gjorde jeg aldri mens mannen var hjemme :D selv etter 8 år sammen!

Og fis, DET er min humor! "kjære, jeg har så vondt bak låret, har jeg noe der? *fiiis midt i fleisen* " haha..er så morsomt når det kommer uventet på dem :D

Og den beste: er du sur på mannen, slipp en fis under dobbelt dynen og steng han inne i dynen etter på! Får meg alltid i godt humør igjen! Og han drit sur! :D
 
Ja, det gjør vi :p fiser også, men bæsjer gjør vi helst alene. Men det hender vi har gjort det og ;-)
 
han kan tisse foran meg, men jeg gjør det ikke. nr 2 er vi enige om at skal gjøres privat :p
 
Jeg har nettopp gjort det :p Men vi har en halvvegg mellom toalett og vask, så jeg har tisset når han er med vasken. Han har alltid.
 
Jeg kan tisse foran han, og han har ikke lenger låst dør foran meg! :p Men nr. 2 gjør vi alene. Eller med katten tilstede (han er alltid på feil side av døra...).
 
Back
Topp