Tisselaken

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Flere som har lagt tisselaken i senga si? Kjedelig hvis vannet går og senga blir klissvåt.. Knitrer som bare det når jeg beveger meg,men sånn er det bare :)

Jeg har et lite et under overmadrassen. Men bare fordi jeg hadde et til overs :P

Har digert tisselaken på hele senga. 180*200!! Fra IKEA med frotté oppå. Funker fint, men gubben klager over at han blir litt klam;)

Har ikke enda, men har planer om å legge et lite ett under lakenet etterhvert :)

Har lagt engangskladder under overmadrassen.. Den kan jo vaskes.. Orker ikke ligge på klamt underlag ;)

Det hører med til historien at vi har en treåring som holder på å slutte med nattbleie og en femåring som også har uhell innimellom og de finner jo også veien oppi senga vår. Så tisselaken er bra for flere ting hos oss:)

Det hører med til historien at vi har en treåring som holder på å slutte med nattbleie og en femåring som også har uhell innimellom og de finner jo også veien oppi senga vår. Så tisselaken er bra for flere ting hos oss:)
Da kan det nok være kjekt ja :)

Har lagt et lite ett under lakenet, og en håndduk oppå der, for ble så klamt og ekkelt med bare den kladden. Men jeg er så urolig om natten, til tross for teip så ligger det ikke i ro, antagelig ligger det bare i en unyttig krøll under rompa mi dersom vannet plutselig går ei natt :oops:

Ja! Vannet gikk i sengen forrige gang, så jeg har lært;) Men samtidig, så mye vann som kom den gangen, så skal det litt til å beskytte madrassen likevel. Men har heldigvis en overmadrass som har vaskbart trekk. Håper jeg slipper vannavgang i sengen denne gangen, men vet jo aldri :P

Jeg har lagt engangskladder oppå madrassen, og et håndkle oppå der igjen. Merker det blir litt "klumpete" under lakenet, så jeg må vel sjekke om det fremdeles ligger på plass...

Engangskladder? Hva er det?

Har hatt det på i over 1 år, men har helst med at storesøsteren en liten periode spydde i senga vår. Greit å ha uansett.

Back
Topp