Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Derfor vi kjøpte laken til vår seng, mtp at vannet kunne gåNesten så jeg må vurdere tisselaken i min seng!. Har ny seng og det hadde vært kjipt hvis vannet gikk i senga
Sist gang gikk vannet i bilsetet, mye arbeid
![]()
Vi bruker det faktisk enda til vår 5 åring, for hun sover så tungt at hun av og til etter mye inntak av drikke, kan ha uhell. Og kjempegreit ved spysyke.
Sånne engangs-"tisselaken" heter kladderJeg tenkte jeg skulle ha noen liggende klar i bilen for reisen inn til føden
Må nok også kjøpe tisselaken til senga mi, men tror jeg samtidig skal kjøpe sånn tynn overmadrass på IKEA til å ha oppå for at det ikke skal bli så klamt![]()
Den tanken har ikke falt meg. Det et vel en del å tørke opp?
Hvor får man tak i engangs tisselaken? Enklere liv kanskje?Sånne engangs-"tisselaken" heter kladderJeg tenkte jeg skulle ha noen liggende klar i bilen for reisen inn til føden
Må nok også kjøpe tisselaken til senga mi, men tror jeg samtidig skal kjøpe sånn tynn overmadrass på IKEA til å ha oppå for at det ikke skal bli så klamt![]()
Apoteket har ihvertfallHvor får man tak i engangs tisselaken? Enklere liv kanskje?
Ja okey. Fint å ha i min seng så får høre på apoteketApoteket har ihvertfall![]()