Tisselaken

Jeg har også Tisselaken under lakenet tilfelle vannet går..men litt klamt er det.. og det må da være det for de minste også?
Noen er sikkert varmere av seg enn andre.. men tenker vi får prøve oss frem

Nesten så jeg må vurdere tisselaken i min seng! :p. Har ny seng og det hadde vært kjipt hvis vannet gikk i senga :) Sist gang gikk vannet i bilsetet, mye arbeid ;)
Derfor vi kjøpte laken til vår seng, mtp at vannet kunne gå :p men anbefaler det også under ammeperioden altså...

Noen tisselaken er mer klamme enn andre, det kom også frem i den testen :)

Vi bruker det faktisk enda til vår 5 åring, for hun sover så tungt at hun av og til etter mye inntak av drikke, kan ha uhell. Og kjempegreit ved spysyke.

Nå finnes det vel sånne tisselaken å få kjøpt i dagligvare/apotek også, sånne som er veldig kjekke å kunne kaste etterpå. Fikk tips her om dagen pga at jeg nevnte at vannet gikk spontant sist.

Sånne engangs-"tisselaken" heter kladder :) Jeg tenkte jeg skulle ha noen liggende klar i bilen for reisen inn til føden :P
Må nok også kjøpe tisselaken til senga mi, men tror jeg samtidig skal kjøpe sånn tynn overmadrass på IKEA til å ha oppå for at det ikke skal bli så klamt :)

Sånne engangs-"tisselaken" heter kladder :) Jeg tenkte jeg skulle ha noen liggende klar i bilen for reisen inn til føden :p
Må nok også kjøpe tisselaken til senga mi, men tror jeg samtidig skal kjøpe sånn tynn overmadrass på IKEA til å ha oppå for at det ikke skal bli så klamt :)

Det var ikke så dumt å ha til den kjøreturen nei. Vannet gikk jo sist bare sekunder før jeg gikk ut av bilen, har lyst til å minimere skaden for å si det slikt ;)

Har hatt tisselaken i senga til storebror fra han var født, måtte også ha i vår seng i starten, for hendte det ble melkelekkasje, storgulp og bleielekkasje i senga vår siden jeg lot han bli liggende etter amming.

Sånne engangs-"tisselaken" heter kladder :) Jeg tenkte jeg skulle ha noen liggende klar i bilen for reisen inn til føden :P
Hvor får man tak i engangs tisselaken? Enklere liv kanskje?

Kid interiør har rimelige. Kan klippe og få den str du vil ha.
Men engangs får du på Kiwi også

Jeg har kjøpt 180x200 tisselaken til vår seng, mtp at vannet kunne gå. Det kan bli melkelekkasje, storgulp og bleielekkasje i senga vår siden baby skal sove med oss i vår seng. Kjøpte samtidtidig madress beskyttelse fra jysk. Vi har tisselaken mellom overmadrass og madress beskyttelse da blir ikke noe klammet. Kjøpte en tisselaken til, den jeg kan klippe etter behov til å ha i vogn, vugge og sprinkrlseng.

Back
Topp