Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har tisselaken mellom madrassen og vanlig laken. Nå har Vesla vår bare hatt ett uhell siden hun sluttet med bleie. Men ser absolutt nytten. Spesielt ved oppkast syke osv.Fikk tisselaken av ei venninne, fungerer det bra?
Så bra at det fungererVi har tisselaken mellom madrassen og vanlig laken. Nå har Vesla vår bare hatt ett uhell siden hun sluttet med bleie. Men ser absolutt nytten. Spesielt ved oppkast syke osv.
Da trenger du ikke vaske hele madrassen osv. DU kan bare dra av laken og tisselaken så er madrassen like fin under.
Det er jo derfor vi har hverandre herSå bra at det fungerernår man er Førstegangs er det mye en lurer på
![]()
Ja, det er flottDet er jo derfor vi har hverandre herSå vi kan spørre om sånne ting
![]()
Det er veldig deilig å ha noen å snakke med.. å kunne spørre alle mulige spørsmålJa, det er flott![]()
Er de jeg har også.Jeg har kjøpt tynne tisselaken med stretch på Kid. Elsker dem. De er ikke så harde som vanlige tisselaken.
Mitt er litt stivere, men fikk det gratis. Men skal ha vanlig laken over.Jeg har kjøpt tynne tisselaken med stretch på Kid. Elsker dem. De er ikke så harde som vanlige tisselaken.
vet ikke.. nytter ikke å ha lammeskinnet under tisselakenet hvertfall.. Men tror ikke du egentlig trenger lammeskinn i senga.Hvordan er det å bruke kombinasjon tisselaken og lammeskinn?
Bare hører at folk skal ha lammeskinn i senga. Vet at de jeg kjenner har hatt det i vogna, men senga?
samme her,,Vi bruker kun i vogn
samme her,,Det blir ikke så kaldt inne at jeg føler lammeskinn er nødvendig
![]()
Ja, tenker det er fint å ha siden de har evt lekkasjer og da er det fint å ikke ha laken rett på madrassenVi har hatt skinn i senga helt til han sluttet med bleie nå før jul. Forskning viser at de sover bedre på skinn, men jeg hører også om tilfeller som blir varme/klamme av det! Nå er det uhell innimellom, så vil vente litt før jeg legger det tilbake... Nå er tisselaken gull verdt, faktisk helt avhengig når han har uhell innimellom! De testet nylig tisselaken, da kom det ene fra IKEA best i test, nokså billig er det ogsåi tillegg syns jeg det var en fordel med tisselaken på vår seng pga melkelekkasje på nettene...
Den tanken har ikke falt meg. Det et vel en del å tørke opp?Nesten så jeg må vurdere tisselaken i min seng!. Har ny seng og det hadde vært kjipt hvis vannet gikk i senga
Sist gang gikk vannet i bilsetet, mye arbeid
![]()