Tisselaken

Fikk tisselaken av ei venninne, fungerer det bra?
Vi har tisselaken mellom madrassen og vanlig laken. Nå har Vesla vår bare hatt ett uhell siden hun sluttet med bleie. Men ser absolutt nytten. Spesielt ved oppkast syke osv.
Da trenger du ikke vaske hele madrassen osv. DU kan bare dra av laken og tisselaken så er madrassen like fin under.

Vi har tisselaken mellom madrassen og vanlig laken. Nå har Vesla vår bare hatt ett uhell siden hun sluttet med bleie. Men ser absolutt nytten. Spesielt ved oppkast syke osv.
Da trenger du ikke vaske hele madrassen osv. DU kan bare dra av laken og tisselaken så er madrassen like fin under.
Så bra at det fungerer :) når man er Førstegangs er det mye en lurer på ;)

Jeg tenker å ha tisselaken mellom hovedmadrass og (tynn) overmadrass. Da blir det litt mer "luft" :) Ser for meg å kjøpe en ganske tynn overmadrass som er enkel å slenge i vaskemaskin og tørketrommel.

Jeg har kjøpt tynne tisselaken med stretch på Kid. Elsker dem. De er ikke så harde som vanlige tisselaken.

Bare hører at folk skal ha lammeskinn i senga. Vet at de jeg kjenner har hatt det i vogna, men senga?

samme her,, :) Det blir ikke så kaldt inne at jeg føler lammeskinn er nødvendig :P

Ikke her heller.. Heller for varmt.. Og uansett hva "skinnforkjemperne" sier.. Begge mine blir klamme og svette på skinn når det er varmt..

Vi bor i tec-10 hus med vannbåren varme i alle rom.. Så det er god temperatur. Litt for god til tider :p

Vi har hatt skinn i senga helt til han sluttet med bleie nå før jul. Forskning viser at de sover bedre på skinn, men jeg hører også om tilfeller som blir varme/klamme av det! Nå er det uhell innimellom, så vil vente litt før jeg legger det tilbake... Nå er tisselaken gull verdt, faktisk helt avhengig når han har uhell innimellom! De testet nylig tisselaken, da kom det ene fra IKEA best i test, nokså billig er det også ;) i tillegg syns jeg det var en fordel med tisselaken på vår seng pga melkelekkasje på nettene...

Vi har hatt skinn i senga helt til han sluttet med bleie nå før jul. Forskning viser at de sover bedre på skinn, men jeg hører også om tilfeller som blir varme/klamme av det! Nå er det uhell innimellom, så vil vente litt før jeg legger det tilbake... Nå er tisselaken gull verdt, faktisk helt avhengig når han har uhell innimellom! De testet nylig tisselaken, da kom det ene fra IKEA best i test, nokså billig er det også ;) i tillegg syns jeg det var en fordel med tisselaken på vår seng pga melkelekkasje på nettene...
Ja, tenker det er fint å ha siden de har evt lekkasjer og da er det fint å ikke ha laken rett på madrassen

Nesten så jeg må vurdere tisselaken i min seng! :p. Har ny seng og det hadde vært kjipt hvis vannet gikk i senga :) Sist gang gikk vannet i bilsetet, mye arbeid ;)

Nesten så jeg må vurdere tisselaken i min seng! :p. Har ny seng og det hadde vært kjipt hvis vannet gikk i senga :) Sist gang gikk vannet i bilsetet, mye arbeid ;)
Den tanken har ikke falt meg. Det et vel en del å tørke opp?

Back
Topp