Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du masse vann som kroppen skal kvitte seg med [emoji1]Ikke jeg heller. Gjorde ikke det sist heller.
Etter fødsel derimot... da tissa jeg vel en gang i timen de første ukene [emoji85]
Da har du masse vann som kroppen skal kvitte seg med [emoji1]
Jeg våknet med DE pailabbene 3 dager etter fødselen! Hadde ikke vært plaget med vann i kroppen i svangerskapet, så gikk inn på vaktrommet og spurte om jeg kunne få vanndrivende [emoji23][emoji23][emoji23] "Det der må du gå av deg", og jeg begynte å gå! Gikk frem og tilbake i gangen, og en mann som sto og bonet gulvet ble mer og mer irritert fordi han måtte flytte på seg, maskinen og ledningen hver gang jeg skulle forbi [emoji12]Alt gikk vekk på to dager [emoji106]Fikk ikke på meg sko de første døgna etter fødsel. I februar! Skikkelig stas når vi skulle hjem fra sykehuset [emoji23]
Jeg våknet med DE pailabbene 3 dager etter fødselen! Hadde ikke vært plaget med vann i kroppen i svangerskapet, så gikk inn på vaktrommet og spurte om jeg kunne få vanndrivende [emoji23][emoji23][emoji23] "Det der må du gå av deg", og jeg begynte å gå! Gikk frem og tilbake i gangen, og en mann som sto og bonet gulvet ble mer og mer irritert fordi han måtte flytte på seg, maskinen og ledningen hver gang jeg skulle forbi [emoji12]Alt gikk vekk på to dager [emoji106]