Tisseeeeeh

Tupp3

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
ofte... hvorfor gjør jeg ikke det? Ellers har jeg flust av symptomer og vondter, men tisse oftere gjør jeg ikke..

Ikke jeg heller. Gjorde ikke det sist heller.
Etter fødsel derimot... da tissa jeg vel en gang i timen de første ukene [emoji85]

Fikk ikke på meg sko de første døgna etter fødsel. I februar! Skikkelig stas når vi skulle hjem fra sykehuset [emoji23]
Jeg våknet med DE pailabbene 3 dager etter fødselen! Hadde ikke vært plaget med vann i kroppen i svangerskapet, så gikk inn på vaktrommet og spurte om jeg kunne få vanndrivende [emoji23][emoji23][emoji23] "Det der må du gå av deg", og jeg begynte å gå! Gikk frem og tilbake i gangen, og en mann som sto og bonet gulvet ble mer og mer irritert fordi han måtte flytte på seg, maskinen og ledningen hver gang jeg skulle forbi [emoji12]Alt gikk vekk på to dager [emoji106]

Jeg våknet med DE pailabbene 3 dager etter fødselen! Hadde ikke vært plaget med vann i kroppen i svangerskapet, så gikk inn på vaktrommet og spurte om jeg kunne få vanndrivende [emoji23][emoji23][emoji23] "Det der må du gå av deg", og jeg begynte å gå! Gikk frem og tilbake i gangen, og en mann som sto og bonet gulvet ble mer og mer irritert fordi han måtte flytte på seg, maskinen og ledningen hver gang jeg skulle forbi [emoji12]Alt gikk vekk på to dager [emoji106]

Her forsvant det på dag fem. Sammen med 15 kg [emoji43]

Tisset ikke oftere sist gang. Mens denne gangen, så må jeg bokstavelig talt løpe (så godt det lar seg gjøre med dårlig bekken [emoji28]) minst en gang i timen. Ofte bare noen få dråper som kommer, men presser som f i blæra mi uansett.

Jeg tisser ikke så ofte jeg heller. Må ikke stå opp om natten slik som jeg leser en del andre må, men det er grusomt om morgenen når jeg må vente på tur fordi 4 åringen desperat løper til doen før meg (OG tar seg goood tid).

Regner med det kommer mer etterhvert. Sist tisset jeg i allefall ofte når babyen begynte å bli stor og det presset på blæra :)

Tisser ikke noe oftere jeg heller:p
Heldigvis, da jeg vil kaste opp bare jeg nærmer meg doen:eek::D kroppen vet visst hva den er til for tida:rolleyes:

Jeg tisser konstant :meh: I løpet av natten er det kanskje 3-6 ganger... holder på å bli sprø! Syyyyyyykt irriterende :blackeye:

Kommer helt an på hvor mye jeg drikker.. hvis jeg tar et par glass vann kommer det jo ut igjen i løpet av en time.. står nesten alltid opp en gang om natten også.. pleier ikke å måtte opp om nettene til vanlig, men pleier å tisse ganske ofte, så synes ikke det er så veldig stor forskjell i grunn :)

Jeg tisser oftere! [emoji1309]
Hehe, men så drikker jeg vesentlig mer vann enn vanlig pga kvalmen, så det er helt logisk. [emoji6]

Eg slit med å få i meg nok væske pga kvalme og oppkast, så har nok litt for lite inntak for tida. Likevel må eg opp å tisse nokre netter. Men det kjem ann på kor mykje eg har klart å få i meg på ettermiddagen/kvelden.

Når jeg tenker meg om har jeg faktisk vært oppe og tisset de siste tre nettene. Merkelig, det kjennes ut som om jeg er i ferd med å tisse på meg. Men så skal jeg bare tisse bittelitt når det kommer til stykket..

Back
Topp