Tissa på deg?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Når vannet gikk trodde jeg at jeg bare hadde tisset på meg :-P
Men tisset på meg når jeg datt ned en trapp, var i tillegg på vei ned på morgenen så måtte allerede virkelig på do! :-o
Alt gikk forresten bra, var på observasjon i et døgn da på rugerommet til Lillehammer sykehus, det var utrolig kjedelig :-P

Ja var noen små uhell både før og etter andre svangerskap :p

Ja. Både lekasje ved nysing, spy, hoste, osv. Men har 2 ganger tisset på meg når jeg var gravid. Og tisset på jordmor når hun prøvde å sette kateter under fødsel

Jepp! Hver gang jeg nøys eller hostet på slutten. Heldigvis bare litt da, men kjipt likevel.

Venter nå nr 4, og merker jeg har vært dårlig med knipeøvelser. Nesten hver gang jeg nyser kommer det en liten skvett. Veldig kjedelig, må virkelig være god med knipeøvelser, men bare glemmer det.
Jeg og glemmer det!! Blir bare sånn av og til, og det holder tydeligvis ikke:P

Svangerskap 1 og 2 skvetta jeg litt innimellom ved spying og nysing/hoste.
Svangerskap 3 derimot. Skvetta som i svangerskapene før. MEN jeg og samboeren har en greie med at vi får latterkrampe, og det er så ille at vi havner på gulvet og vrir oss med tårer og pustevansker. Dette skjedde fire ganger i svangerskapet, og samtlige ganger tissa jeg på meg 100%.
Den gangen jeg husker best, var vi sammen med en kompis av sambo på fisketur. Kompisen hadde nettopp kastet ut snøret, sambo strevde med å feste en flue på snøret sitt. Husker ikke hva han sa, men jeg fikk latterkrampe (satt i turstolen vår). Jeg lo og lo! Sambo lo enda mer. I latter sier jeg at jeg må på do, og sambo ler samtidig som han sier at jeg må holde meg. Det var forseint. Stemningen ble klein. Kompisen sto og kikka utover elva og var rimelig satt ut, sambo lo og jeg lo. Stolen ble kasta og søsteren til sambo kom med tørre klær. :p

Svangerskap 1 og 2 skvetta jeg litt innimellom ved spying og nysing/hoste.
Svangerskap 3 derimot. Skvetta som i svangerskapene før. MEN jeg og samboeren har en greie med at vi får latterkrampe, og det er så ille at vi havner på gulvet og vrir oss med tårer og pustevansker. Dette skjedde fire ganger i svangerskapet, og samtlige ganger tissa jeg på meg 100%.
Den gangen jeg husker best, var vi sammen med en kompis av sambo på fisketur. Kompisen hadde nettopp kastet ut snøret, sambo strevde med å feste en flue på snøret sitt. Husker ikke hva han sa, men jeg fikk latterkrampe (satt i turstolen vår). Jeg lo og lo! Sambo lo enda mer. I latter sier jeg at jeg må på do, og sambo ler samtidig som han sier at jeg må holde meg. Det var forseint. Stemningen ble klein. Kompisen sto og kikka utover elva og var rimelig satt ut, sambo lo og jeg lo. Stolen ble kasta og søsteren til sambo kom med tørre klær. :p
Morsomt, men det hørtes litt flaut ut;). God å knipe nå?

Back
Topp