Tissa på deg?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Ja 1 gang. Kun fordi jeg måtte på do, og mannen begynte og kile meg. "Skrek" høyt at jeg måtte tisse, men han trodde jeg tullet..så han fortsatte! Og da tisset jeg på meg, litt fordi det var vanskelig og holde seg og litt fordi han skulle skjønne at jeg mente det :p haha..uff, æsj! :p

Tisset litt under ene pressrien under fødsel bare:p ikke noe utenom det.

Ja, men ikke 100% alt. Er nesten værre nå, 4 mnd etter fødselen. Bære baby og måtte tisse er ingen god kombinasjon.

Hender det skvetter litt når jeg nyser:o merkelig nok har det bare skjedd når jeg har vært hjemme heldigvis:P
Aldri skjedd utenom graviditeten, og ikke under første graviditet.

Ja,skjedde en gang under en tippeliga kamp..er litt over gjennomsnitte ille supporter,og viser sinne og glede,roper,hyler og kjefter :p en kamp var så spennende at jeg ikke klarte å holde meg..men var ikke 100%,skvetta litt bare.. :p
De som er rundt meg tror jeg kommer til å starte fødselen under en kamp,da jeg er veldig ivrig og engasjert :p

Ikke som gravid, men har opplevd i perioder at jeg har slitt litt med lekkasjer under trening, i forbindelse med mye hopping og slikt. Føles som at jeg tviholder selv om jeg ikke må tisse så veldig, og så kommer det noen dråper. Har blitt mye bedre nå da. :)

Haha Åja titt og stadig :P det slo jo sjelden feil at jeg var tissatrengt når jeg måtte spy...

Ja skjedde får ett par uker siden- fikk helt sjokk.. Jeg nøs. Eh. Var ikke mye da men trusa ble våt! Fælt.. Er i uke 36..

Nei, heldigvis ikke. Kniper mye nå for å forhåpentligvis unngå det denne gangen og.

Ja. Kom ofte med våt truse til jobb fordi jeg tissa på meg når jeg spydde i grøfta. Herlig start på dagen må jeg si :p Kvalm, sulten og våt!

Venter nå nr 4, og merker jeg har vært dårlig med knipeøvelser. Nesten hver gang jeg nyser kommer det en liten skvett. Veldig kjedelig, må virkelig være god med knipeøvelser, men bare glemmer det.

Back
Topp