Tirsdagstråden

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Hva skal alle snuppene i dag?:-)

Vi har hatt ei fin natt, ammet klokka fem, så stod vi opp halv ti:-) Snart skal vi dra avgårde på barseltreff, det blir koslig:-)

Klar for avreise, i snoopydrakt, sist brukt av mamma;):cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Så søt hun er,og deilig med en god søvnfull natt da :)
Mina har vært urolig i 2 netter nå. Tett i nesa,hoster litt og hes. Så, vi har ikke sovet godt.
Storebror har våknet ca 6 hver morgen nå. Morro! :D

Skal være hjemme idag,rydde og vaske litt. Deilig med litt rolige inne dager også.
Nå sover snuppelure. Godt for hun stakkars :)
Kos dere på barseltreff:)

Vis vedlegget 4385
Klar for avreise, i snoopydrakt, sist brukt av mamma;):cool:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
så stilig i arva dress! :D

Vi har ikke hatt ei spesielt god natt :eek: Snuppa begynte kl 00.30 med vrææææææling av en anna verden! :confused: Ga seg når hun fikk litt mat, men blir så oppgitt over at velling på kvelden ikke hjelper noe på å sove biiittelitt lengre før hun vil ha nattmat o_O Så var det sutring og pupping om hverandre størsteparten av natta, meeeen hun sov til 08.30 og det var deilig! :)

Idag skal vi på postkontoret og ordne opp i noe toll-tull, har fått fortollingsgebyr på 183kr for en pakke jeg betalte 90kr for på ebay :mad: Ellers skal vi gå oss en tur i nydelig vintervær! :)

For en herlig natt da!
Lillebror sov mye bedre da vi var borte på besøk :-p
Han fikk låne en sprinkelseng med en kjempetykk sengekant som gjorde sengen veldig lun og fin!
Vurderer å sette på kant på sengen hans jeg, altså! :-)
Ellers er vi hjemme i dag, gutta og jeg.
Merker at jeg har vært alene med de lenge nå :-p
Utrolig deilig at Lilleror sovnet o vogna og T leker for seg selv.
Da ble det smoothie og sofaen på meg :-o

Vi ska packa för vi ska till sverige imorgon och stannar till söndag. Ska bli så skönt att komma hem en sväng och träffa familjen. Och Birk ska döpas :)

Vi har gått tur og nå sover snuppa. Jeg skal lage kjøttkaker og så får vi besøk senere når folk er ferdig på jobb :-) måtte gi snuppa paracet for ho fikk vaksine i går så er ikke helt i strøket. Hun har også fått ringorm- utslett i huden som klør litt. Smører med dactakort og det hjelper heldigvis! :-)

Vi har gått tur og nå sover snuppa. Jeg skal lage kjøttkaker og så får vi besøk senere når folk er ferdig på jobb :) måtte gi snuppa paracet for ho fikk vaksine i går så er ikke helt i strøket. Hun har også fått ringorm- utslett i huden som klør litt. Smører med dactakort og det hjelper heldigvis! :)

Nam med kjøttkaker da, det må jeg lage en dag :D
Så dumt at hun ikke er i form :o

Så herlig hu er:D

Her sto vi opp 10.45;) Sov litt lenge idag:D Emmeth er så trøtt og sliten om dagen, men fikk faktisk holdt han opp i 2 timer i stad:) Bæsjet DEN loaden, skikkelig diarè, stakkars:( Bæsja seg ut, bæsj helt opp til skuldrene faktisk :eek: o_O

Var det bare og vaske og finne fram nytt tøy igjen;) Lå på magen på stellebordet i stad og blei illsint når jeg la han over på magen igjen. Aldri sett han så sint før, hylskreik :smiley-angry016 Gikk over igjen da jeg la han på magen på lekematta si, mne blei like sint igjen når jeg skulle kle på han for og gjøre han klar til og bli lagt ut i vogna:p Sovnet på under 2 min, så tenker han var sliten:)

Her har jeg fått rydda stue og kjøkkenet. Støvsugd i 1 etasje og skal nå straks sette igang i 2 etasje og støvsuge bad og soverommene;) Sitter og slapper litt av nå og koser meg på BV og One tree hill på tv`n:D Blir aldri lei den serien:)

Åh, jeg har så lyst til å trene i kveld!
Trenger å bare komme meg ut nå kjenner jeg!
Det går en time jeg kunne tenke meg ca kl 17, men da blir det bidt i middagsstyr og slikt.
Æsj!

Her sto vi opp 10.45;) Sov litt lenge idag:D Emmeth er så trøtt og sliten om dagen, men fikk faktisk holdt han opp i 2 timer i stad:) Bæsjet DEN loaden, skikkelig diarè, stakkars:( Bæsja seg ut, bæsj helt opp til skuldrene faktisk :eek: o_O

Var det bare og vaske og finne fram nytt tøy igjen;) Lå på magen på stellebordet i stad og blei illsint når jeg la han over på magen igjen. Aldri sett han så sint før, hylskreik :smiley-angry016 Gikk over igjen da jeg la han på magen på lekematta si, mne blei like sint igjen når jeg skulle kle på han for og gjøre han klar til og bli lagt ut i vogna:p Sovnet på under 2 min, så tenker han var sliten:)

Her har jeg fått rydda stue og kjøkkenet. Støvsugd i 1 etasje og skal nå straks sette igang i 2 etasje og støvsuge bad og soverommene;) Sitter og slapper litt av nå og koser meg på BV og One tree hill på tv`n:D Blir aldri lei den serien:)
huff, er han fortsatt dårlig i magen stakkars :( Har du prøvd litt blåbærmos for å binde magen? Er jo veldig mildt for magen i tillegg ;) Men det er jo et godt tegn at han er mer våken og litt hissig :P Hermine er bare våken 2 timer når hun er på sitt "beste" og så er hun soveklar igjen ;)
Jeg elsker også oth, men begynner å bli litt lei de gamleste episodene ;) Er så trett og lat etter slitsomme netter så her får bare husarbeidet være, jeg slapper av med en skogsbærsmoothie og bv mens snuppa sover :D

Huff stakkars, håper virkelig han blir bedre snart.

Da er vi vel hjemme igjen fra barseltreffet, det var veldig hyggelig som vanlig:-)
Neste uke er det min tur til å holde treffet, tror jeg skal lage samme gryte som sist, det er så enkelt:-)

HErlig med gryte da!
Det blir trening på meg!
Jeg rømmer huset før legging så får mannen jobbe litt :p

HErlig med gryte da!
Det blir trening på meg!

Hehe lurt, det er godt med litt alenetid:-)

Trenger det nå kjenner jeg :eek:
Det blir kjempegodt! :D Skal på time da, så jeg kommer til å omkomme :p

Hehe, kjørte forbi treningssenteret i dag med buss, må nok hive meg rundt jeg også:p

Da er vi vel hjemme igjen fra barseltreffet, det var veldig hyggelig som vanlig:)
Neste uke er det min tur til å holde treffet, tror jeg skal lage samme gryte som sist, det er så enkelt:)
vi bruker å ha treff i familiens hus' åpne barnehage, masse plass til de små og så tar en av oss med kjeks e.l. til kaffen! Synes det er veldig greit, så slipper man å rydde huset og lage masse mat :p

HErlig med gryte da!
Det blir trening på meg!
Jeg tok meg en time på sofaen i stedet for å røre på meg...GULL verdt! :p

huff, er han fortsatt dårlig i magen stakkars :( Har du prøvd litt blåbærmos for å binde magen? Er jo veldig mildt for magen i tillegg ;) Men det er jo et godt tegn at han er mer våken og litt hissig :p Hermine er bare våken 2 timer når hun er på sitt "beste" og så er hun soveklar igjen ;)
Jeg elsker også oth, men begynner å bli litt lei de gamleste episodene ;) Er så trett og lat etter slitsomme netter så her får bare husarbeidet være, jeg slapper av med en skogsbærsmoothie og bv mens snuppa sover :D

Har full forståelse for og la rotet ligge, gjør jeg også når jeg er sliten og fått sovet minimalt:) Er det man skal gjøre. Slappe av når man kan;) Åååh, smoothie hørtes godt ut:) Kankje jeg skal lage meg det jeg og!?:p Har bær i fryseren;) Ja, var kjempeglad når han holdt seg våken såpass lenge som han gjorde:D 2 timer er jo kjempelenge for de små og være oppe:) Hehe, jeg liker derimot best de 5 første sesongene;) Synes det blei granske dårlig etter Lukas og Peyton gikk ut av serien:( Ja, blårbær er veldig godt mot diarè, så takk for tipset:) Han har helt gult bæsj igjen, siden han for det meste ammer! Begynt og spise litt mer grøt igjen, så veldig glad for det:)

Back
Topp