Hva skal alle snuppene i dag?
Vi har hatt ei fin natt, ammet klokka fem, så stod vi opp halv ti
Snart skal vi dra avgårde på barseltreff, det blir koslig
Vi har hatt ei fin natt, ammet klokka fem, så stod vi opp halv ti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
så stilig i arva dress!Vis vedlegget 4385
Klar for avreise, i snoopydrakt, sist brukt av mamma
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Vi har gått tur og nå sover snuppa. Jeg skal lage kjøttkaker og så får vi besøk senere når folk er ferdig på jobbmåtte gi snuppa paracet for ho fikk vaksine i går så er ikke helt i strøket. Hun har også fått ringorm- utslett i huden som klør litt. Smører med dactakort og det hjelper heldigvis!
![]()
Gikk over igjen da jeg la han på magen på lekematta si, mne blei like sint igjen når jeg skulle kle på han for og gjøre han klar til og bli lagt ut i vognahuff, er han fortsatt dårlig i magen stakkarsSå herlig hu er![]()
Her sto vi opp 10.45Sov litt lenge idag
Emmeth er så trøtt og sliten om dagen, men fikk faktisk holdt han opp i 2 timer i stad
Bæsjet DEN loaden, skikkelig diarè, stakkars
Bæsja seg ut, bæsj helt opp til skuldrene faktisk
![]()
![]()
Var det bare og vaske og finne fram nytt tøy igjenLå på magen på stellebordet i stad og blei illsint når jeg la han over på magen igjen. Aldri sett han så sint før, hylskreik
Gikk over igjen da jeg la han på magen på lekematta si, mne blei like sint igjen når jeg skulle kle på han for og gjøre han klar til og bli lagt ut i vogna
Sovnet på under 2 min, så tenker han var sliten
![]()
Her har jeg fått rydda stue og kjøkkenet. Støvsugd i 1 etasje og skal nå straks sette igang i 2 etasje og støvsuge bad og soverommeneSitter og slapper litt av nå og koser meg på BV og One tree hill på tv`n
Blir aldri lei den serien
![]()
Så herlig hu er![]()
Her sto vi opp 10.45Sov litt lenge idag
Emmeth er så trøtt og sliten om dagen, men fikk faktisk holdt han opp i 2 timer i stad
Bæsjet DEN loaden, skikkelig diarè, stakkars
Bæsja seg ut, bæsj helt opp til skuldrene faktisk
![]()
![]()
Var det bare og vaske og finne fram nytt tøy igjenLå på magen på stellebordet i stad og blei illsint når jeg la han over på magen igjen. Aldri sett han så sint før, hylskreik
Gikk over igjen da jeg la han på magen på lekematta si, mne blei like sint igjen når jeg skulle kle på han for og gjøre han klar til og bli lagt ut i vogna
Sovnet på under 2 min, så tenker han var sliten
![]()
Her har jeg fått rydda stue og kjøkkenet. Støvsugd i 1 etasje og skal nå straks sette igang i 2 etasje og støvsuge bad og soverommeneSitter og slapper litt av nå og koser meg på BV og One tree hill på tv`n
Blir aldri lei den serien
![]()
HErlig med gryte da!
Det blir trening på meg!
Jeg rømmer huset før legging så får mannen jobbe litt![]()
Trenger det nå kjenner jegHehe lurt, det er godt med litt alenetid![]()
Trenger det nå kjenner jeg
Det blir kjempegodt!Skal på time da, så jeg kommer til å omkomme
![]()
vi bruker å ha treff i familiens hus' åpne barnehage, masse plass til de små og så tar en av oss med kjeks e.l. til kaffen! Synes det er veldig greit, så slipper man å rydde huset og lage masse matDa er vi vel hjemme igjen fra barseltreffet, det var veldig hyggelig som vanlig
Neste uke er det min tur til å holde treffet, tror jeg skal lage samme gryte som sist, det er så enkelt![]()
Jeg tok meg en time på sofaen i stedet for å røre på meg...GULL verdt!HErlig med gryte da!
Det blir trening på meg!
Jeg rømmer huset før legging så får mannen jobbe litt![]()
huff, er han fortsatt dårlig i magen stakkarsHar du prøvd litt blåbærmos for å binde magen? Er jo veldig mildt for magen i tillegg
Men det er jo et godt tegn at han er mer våken og litt hissig
Hermine er bare våken 2 timer når hun er på sitt "beste" og så er hun soveklar igjen
Jeg elsker også oth, men begynner å bli litt lei de gamleste episodeneEr så trett og lat etter slitsomme netter så her får bare husarbeidet være, jeg slapper av med en skogsbærsmoothie og bv mens snuppa sover
![]()