Tirsdagsskravel;)

Vi har fulgt T på turn i dag. Det gikk som forventet, egentlig. Han blir så full av inntrykk og sliten på ettermiddagen, så det skjærer seg helt for ham :(
Det er utrolig synd, for han liker seg egentlig veldig godt der. Er så usikker på om vi skal "la" han slutte eller hva

hmmm...for meg høres det ut som om at det kanskje blir for mye for en liten tass med både barnehage og aktivitet på ettermiddagen? Finnes det noen helgetilbud på slikt kanskje?

Da var snuppa i seng her.Blir tidlige kvelder da hun kun sover en halvtimes tid i bhg...og hun nekter å sove når hun kommer hjem:-S
Men hun sov godt i natt,så vi håper det blir like greit nå til natta!*kryssefingreog bankibordet*

Vi har hatt en koselig ettermiddag,lekt masse og traver rundt og rundt i huset,hehe:)
Hun begynte og gå så smått for to-tre uker siden-og nå kryper hun nesten ikke lenger,skal bare vagge rundt.Så må ha et øye med henne hele tiden!

Nå blir det rydding av hus og tur med hunden før det er kvelden her:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

oioi, går hun alene??? :D stilig!

her sov småen helt til 07.45 i dag!!! Sååå herlig, DET er lenge siden det;) Han våkna riktignok i 5 tiden og var ganske tett, så då tok jeg han opp i sengen, men regnet egetnlig ikke med han skulle sovne igjen. Men plutselig la han hodet på magen min, og sovna. God og myk hodepute det;) hehe;)

Resten av dagen har han vært i strålende humør, tross tett og en stygg hoste. Vi våget oss en liiten tur ut på lekeplassen for været var så fint og varmt, ellers har vi bare vært inne og kost oss. Katten, og gåvognen er de store interessene for tiden;)

Blir nok en tidlig kveld her, har blitt tett i bihulene og ikke helt i slaget jeg heller :(

God kveld til alle:)

hehe, en denne ut og en ny inn??? :P ;) :D
Hermine sovna også 19.30, men syntes det var seint i grunn siden hun ikke hadde sovet siden kl 14 da :p ;)

Hahah nei ikke noen fler inn:eek::rolleyes::p
Ja blir jo seint, men om Liana våkner 14, så holder hun fint ut til kl 20:P men nå hadde hun vel våkna rundt 12 eller noe.. så ble for lite søvn med bare 1 time og i tilegg våknet hun 6 dag:eek:

★Sender fra pipe-gjøken★

her sov småen helt til 07.45 i dag!!! Sååå herlig, DET er lenge siden det;) Han våkna riktignok i 5 tiden og var ganske tett, så då tok jeg han opp i sengen, men regnet egetnlig ikke med han skulle sovne igjen. Men plutselig la han hodet på magen min, og sovna. God og myk hodepute det;) hehe;)

Resten av dagen har han vært i strålende humør, tross tett og en stygg hoste. Vi våget oss en liiten tur ut på lekeplassen for været var så fint og varmt, ellers har vi bare vært inne og kost oss. Katten, og gåvognen er de store interessene for tiden;)

Blir nok en tidlig kveld her, har blitt tett i bihulene og ikke helt i slaget jeg heller :(

God kveld til alle:)

Så herlig at han sov så lenge :D men fikk du sove med han på magen din?hehe.. Godt han i det minste er i humør:D er ganske slitsomt når sykdommer går utover humøret på dem:(

God bedring til dere begge!;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Så herlig at han sov så lenge :D men fikk du sove med han på magen din?hehe.. Godt han i det minste er i humør:D er ganske slitsomt når sykdommer går utover humøret på dem:(

God bedring til dere begge!;)

★Sender fra pipe-gjøken★

hehe, ja eg venta til han hadde sovna ordentlig, så la eg han forsiktig ned ved siden av meg;)

takk for det :)

hmmm...for meg høres det ut som om at det kanskje blir for mye for en liten tass med både barnehage og aktivitet på ettermiddagen? Finnes det noen helgetilbud på slikt kanskje?
Ja, jeg vet det. Men han har kort dag i bhg den ene dagen vi er på aktivitet, og det er mange mindre unger der.. Han har gått i ett år nå, og det går veldig opp og ned. I dag skar det seg kun de siste 5 minuttene, men...

Så sykt dårlig av legen:mad::eek: kan vel ikke bare reise tidlig om man har avtalt time! Har du fått noen ny time da? Skjønner godt at du blir irritert!

Fine bilder av barna dine ;)

★Sender fra pipe-gjøken★
Helt sykt.
Nei. Det sto ; ring i morgen 8.15 for å bestille en ny time!

Er det mulig altså!

Sent from my GT-I9300

Ja, jeg vet det. Men han har kort dag i bhg den ene dagen vi er på aktivitet, og det er mange mindre unger der.. Han har gått i ett år nå, og det går veldig opp og ned. I dag skar det seg kun de siste 5 minuttene, men...

Kjedelig hvis han må slutte hvis det er noe han syns er gøy,da.Vanskelig det der med å balansere aktiviteter osv i løpet av dagen altså.Det avhenger kanskje litt av dagsformen og?!

hehe, ja eg venta til han hadde sovna ordentlig, så la eg han forsiktig ned ved siden av meg;)

takk for det :)

Aha..begynte å lure om du hadde latt han ligge sånn såå lenge:P hadde kansje ikke vært så behagelig for deg..

★Sender fra pipe-gjøken★

Kjedelig hvis han må slutte hvis det er noe han syns er gøy,da.Vanskelig det der med å balansere aktiviteter osv i løpet av dagen altså.Det avhenger kanskje litt av dagsformen og?!

Ja, det kommer veldig an på.
I dag virket det som at det gikk bra helt til han ble kjempesliten og noe gikk han i mot.
Tidligere har det hendt at hele timen har blitt dum for han, på dager han er supersliten. Så vi har prøvd å kutte ut å reise dit de dagene han virker veldig sliten.
Det er mange barn han kjenner der. Men det er også veldig mange barn på et lite område, og tidvis kaotisk da trenerne (i våre øyne) ikke alltid er like flinke til å holde barna fokusert.
Kanskje vi burde se oss om etter en annen aktivitet for han, som er litt mindre...
Men turn er så allsidig...

Helt sykt.
Nei. Det sto ; ring i morgen 8.15 for å bestille en ny time!

Er det mulig altså!

Sent from my GT-I9300

Det er for dårlig altså! Hadde blitt såå forbanna:confused::mad: er jo avtalt time, og dem burde da ta det seriøst når det er noe sånt:(

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp