Tirsdagsskravel;)

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Hva står på planen idag, folkens?:) Her er det ingen planer what so ever:D Kose meg med Emmeth inne idag. Grått og kaldt vær idag*bummer* Mathea er fulgt til bussen og Emmeth sover søtt ennå:) Så nyter en kopp te i stillhet, enn så lenge det varer;):p Ønsker alle en fin dag:)

Jo, forresten, vi får ved idag! Har bestilt 8 kubikk med bjørk-ved. Flere som har kjøpt ved?

Har ved fra ifjor,ellers så får jeg alltid av pappa :-) Han bestiller mye.

Sent from my GT-I9300
Heldiggrisen:D:D:D:D Lurt med en pappa som bestiller for mye:p:cool:;) Hvofor skal du til legen med barna? Er de syke begge 2? Så herlig med en natt uten nattevåk:rolleyes::)

God morgen!
Her har vi nå ettåring i hus!!! :eek: :D
For ett år siden på denne tiden lå jeg i et badekar og påsto at NÅ ville jeg ikke mer og skulle heller dra hjem :p ;) kl 13.15 var hun født!!! :D
Bursdagsjenta selv skal i barnehagen en tur, og spise (eller ikke spise) lunsj der! Skal sende med henne ei eske saftis, er jo favoritten hennes ;) skulle lage smoothieis...men de vil hun ikke spise :eek: :p tror hun skjønner at de er sunne :confused:
Her øspøser det ned, så idag får hun virkelig testa regndressen sin!!! Gleder med til regnfotposene kommer i posten for å si det sånn!

Noen bilder av Emmeth;):):D de blir litt slørete, da han ikke har ro i rompa:p
1377589243409.jpg
1377589257455.jpg
1377589276513.jpg
1377589307634.jpg

Nei. Bare storebror.
Kastet opp utrolig mye i sommer. Kommer og går. Vil bare sjekke det :-)

Sent from my GT-I9300

Usj, det er ikke noe bra:( Kanskje han har refluks? Forresten, Gratulerer så mye med Mina som greier og gå:D:D:D:D

God morgen! :)

Deilig med en kopp te :) jeg drikker en latte mens snuppa leker litt. Hun går og går og går med gåvogna si og en matstol med hjul som kan slås ned ;-p

Vi var i bryllup i helga, og snuppa hadde barnevakt fra fredag-søndag. Det gikk kjempefint, og hun storkoste seg og var blid hele helga. Hun koste litt med oss da vi kom hjem, så var det tilbake til lekinga, så det virker ikke som om det gjorde noe at vi var borte to netter :)

I dag skal vi være mye ute og kose oss i fineværet :)

God morgen! :)

Deilig med en kopp te :) jeg drikker en latte mens snuppa leker litt. Hun går og går og går med gåvogna si og en matstol med hjul som kan slås ned ;-p

Vi var i bryllup i helga, og snuppa hadde barnevakt fra fredag-søndag. Det gikk kjempefint, og hun storkoste seg og var blid hele helga. Hun koste litt med oss da vi kom hjem, så var det tilbake til lekinga, så det virker ikke som om det gjorde noe at vi var borte to netter :)

I dag skal vi være mye ute og kose oss i fineværet :)
Herlig med latte da! :D
Her blir gåtralla brukt så godt som den kan, for å si det slik :p
Han prøver å snu også, men det er ikke så lett :D

Herlig med latte da! :D
Her blir gåtralla brukt så godt som den kan, for å si det slik :p
Han prøver å snu også, men det er ikke så lett :D

Ja vet du, latte blir bedre og bedre for hver dag for tiden! Selv om jeg er kvalm på morgenen så må jeg ha en latte. Merkelig nok hjelper det mot kvalmen også, men det er nok psykisk ;-)

Her også prøver hun å snu, men får det ikke til uten å sette seg ned og snu vogna mens hun sitter. Ikke alltid hun snur den så det er plass å gå da, men hun skal ha for forsøket ;)

Nå sover hun for hun sovna ikke før halv ni i går. Vi bestemte oss for å kutte kveldsflaska i sofaen nede på rommet hennes, og heller gi hun melk her oppe og så gå ned og pusse tenner. Nå når de er komt. Det var ikke helt populært, og hun plapra i vei i evigheter, men det går seg vel til.
Et lite spm til dere som har barn fra før: bruker man tannkrem eller ikke? Vi har fått ny hs og hun nye sa at vi skulle bruke og hun gamle sa at vi ikke skulle bruke, så vi ble litt forvirra...

Nei. Bare storebror.
Kastet opp utrolig mye i sommer. Kommer og går. Vil bare sjekke det :-)

Sent from my GT-I9300

Hørtes ikke noe godt ut! Håper det er noe som går fort over selv om det har holdt på en stund :)

God morgen!
Her har vi nå ettåring i hus!!! :eek: :D
For ett år siden på denne tiden lå jeg i et badekar og påsto at NÅ ville jeg ikke mer og skulle heller dra hjem :p ;) kl 13.15 var hun født!!! :D
Bursdagsjenta selv skal i barnehagen en tur, og spise (eller ikke spise) lunsj der! Skal sende med henne ei eske saftis, er jo favoritten hennes ;) skulle lage smoothieis...men de vil hun ikke spise :eek: :p tror hun skjønner at de er sunne :confused:
Her øspøser det ned, så idag får hun virkelig testa regndressen sin!!! Gleder med til regnfotposene kommer i posten for å si det sånn!

Gratulerer enda en gang! :-) tenker det er rart å tenke tilbake på dagen for ett år siden ;)

Deilig med is i barnehagen da! Får hun krone også eller har det gått av moten siden vi var barn? ;-)

Anbefaler du hel regndress i stedenfor todelt? Vi skal ønske Simone regnklær til bursdagen, men ble så usikker på hva som er best..

Ja vet du, latte blir bedre og bedre for hver dag for tiden! Selv om jeg er kvalm på morgenen så må jeg ha en latte. Merkelig nok hjelper det mot kvalmen også, men det er nok psykisk ;-)

Her også prøver hun å snu, men får det ikke til uten å sette seg ned og snu vogna mens hun sitter. Ikke alltid hun snur den så det er plass å gå da, men hun skal ha for forsøket ;)

Nå sover hun for hun sovna ikke før halv ni i går. Vi bestemte oss for å kutte kveldsflaska i sofaen nede på rommet hennes, og heller gi hun melk her oppe og så gå ned og pusse tenner. Nå når de er komt. Det var ikke helt populært, og hun plapra i vei i evigheter, men det går seg vel til.
Et lite spm til dere som har barn fra før: bruker man tannkrem eller ikke? Vi har fått ny hs og hun nye sa at vi skulle bruke og hun gamle sa at vi ikke skulle bruke, så vi ble litt forvirra...
VI har brukt tannkrem fra første tann begge gangene =) MED fluor...

Back
Topp