Tirsdagsprat !

Da har vi kommet hjem :) vaksine gikk fint :) lille var så flink, gråt nesten ikke i det heletatt! :) og så er hun blitt 63,5 cm og 5600 gram :)
Har fått shoppa litt også :) fant ikke så alt for mye på babyshop, det var veldig utplokka allerede, men ble noen strømpiser, smokker og litt andre småting, handla for 550, men alt var på halv pris da, så syns jeg gjorde det godt :)
Og så har vi handla grill, badebalje og blomsterkasser :) så nå skal jeg ut å jobbe litt i hagen:)
1 cm lengre enn Cia da, og samme vekt;)
 
Tviler på det fungerer når det kommer til ADD.. Det er vel mer for å endre tankemønster? Her er det konsentrasjonen som er problemet:p Er vel en grunn for at jeg har 200.000 i studiegjeld og ingen utdanning:p
Hmm jo han har hatt kunder med konsentrasjonsproblemer, så kan hende det kan hjelpe deg også. Ufff studiegjeld er såå kjedelig -.- hmm er ikke helt inni det siden det tross alt krever en utdanning, men er ikke bare tankemønster men en slags omkobling av hjernen. Om du vil lese mer om det kan du søke opp nlp-coach og TLT- time line therapy
 
Hmm jo han har hatt kunder med konsentrasjonsproblemer, så kan hende det kan hjelpe deg også. Ufff studiegjeld er såå kjedelig -.- hmm er ikke helt inni det siden det tross alt krever en utdanning, men er ikke bare tankemønster men en slags omkobling av hjernen. Om du vil lese mer om det kan du søke opp nlp-coach og TLT- time line therapy
Skal se om jeg orker;-) Nå har jeg fått barnevakt til i morgen.. Spennende :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Skal se om jeg orker;-) Nå har jeg fått barnevakt til i morgen.. Spennende :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Noen spennende planer eller bare slappe av? :)
Må kose deg med barnefri, i hvert fall! :)
 
Noen spennende planer eller bare slappe av? :)
Må kose deg med barnefri, i hvert fall! :)
Nevropsykologisk undersøkelse i 5 timer.. Ikke veldig spennende;) Annet enn utfallet da.. Håper jo det er det som er problemet så jeg kan behandles.. Surt om det bare er hodet mitt som er skakkjørt;)
 
Aha, der ser du hvor godt hjernen min følger med. Det skrev du jo i sted. :p
Exactly;-) Kanskje du skulle fått deg en liten undersøkelse du også;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Idag skulle jeg gå til butikken, å været var så som så, litt sol så overskyet, men selvfølgelig da jeg kom ut fra Kiwi begynte det og regne, det er andre gang det skjer, er så lei regn
 
Back
Topp