Tirsdagsprat !

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvordan går det med dere idag? Skal dere gjøre noe gøy?!

Er er vi syke begge to, hoster og nyser og snufser i ett kjør :( så kjedelig!!
 
Uff da, god bedring til dere! Jeg er på farten til øyenlegen nå, ellers tenkte jeg å skravle litt her litt senere :)
 
Uff da.. Riktig god bedring!! Her er vi inne og slapper av i dag. Det har gått infeksjon i den berømte tåa, så holder den i ro frem til jeg skal til legen i morgen! Fader så lei denne infeksjoner ... Kom plutselig når jeg var gravid og har ikke gitt seg:-( får besøk av ri venninne snart så har tatt opp kake.. :)trist å være inne når det endelig er opphold! Lykke til hos øyelege:)
 
Uffda! Masse god bedring!
Vi må på butikken i dag. Er så fæl til å drive med brannslukking på det punktet om dagen, og det blir så fryktelig dyrt. (og så har obs medlemstilbud på den nye boka til dan brown. Hihi..)
 
Uff da.. Riktig god bedring!! Her er vi inne og slapper av i dag. Det har gått infeksjon i den berømte tåa, så holder den i ro frem til jeg skal til legen i morgen! Fader så lei denne infeksjoner ... Kom plutselig når jeg var gravid og har ikke gitt seg:-( får besøk av ri venninne snart så har tatt opp kake.. :)trist å være inne når det endelig er opphold! Lykke til hos øyelege:)
Åå så kjipt med tåen! Nå må du snart bli frisk altså :) krysser fingrene for at legen har et vidundermiddel!! Lykke til :) og såå kos med besøk!
 
Uffda! Masse god bedring!
Vi må på butikken i dag. Er så fæl til å drive med brannslukking på det punktet om dagen, og det blir så fryktelig dyrt. (og så har obs medlemstilbud på den nye boka til dan brown. Hihi..)
Brannslokking hææ?

Åh ja jeg fikk mail om det!! Må kanskje ut på handel, kjekk å ha i sommer
 
Hvordan går det med dere idag? Skal dere gjøre noe gøy?!

Er er vi syke begge to, hoster og nyser og snufser i ett kjør :( så kjedelig!!
god bedring!