Tirsdagsprat !

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvordan går det med dere idag? Skal dere gjøre noe gøy?!

Er er vi syke begge to, hoster og nyser og snufser i ett kjør :( så kjedelig!!
 
Uff da, god bedring til dere! Jeg er på farten til øyenlegen nå, ellers tenkte jeg å skravle litt her litt senere :)
 
Uff da.. Riktig god bedring!! Her er vi inne og slapper av i dag. Det har gått infeksjon i den berømte tåa, så holder den i ro frem til jeg skal til legen i morgen! Fader så lei denne infeksjoner ... Kom plutselig når jeg var gravid og har ikke gitt seg:-( får besøk av ri venninne snart så har tatt opp kake.. :)trist å være inne når det endelig er opphold! Lykke til hos øyelege:)
 
Uffda! Masse god bedring!
Vi må på butikken i dag. Er så fæl til å drive med brannslukking på det punktet om dagen, og det blir så fryktelig dyrt. (og så har obs medlemstilbud på den nye boka til dan brown. Hihi..)
 
Uff da.. Riktig god bedring!! Her er vi inne og slapper av i dag. Det har gått infeksjon i den berømte tåa, så holder den i ro frem til jeg skal til legen i morgen! Fader så lei denne infeksjoner ... Kom plutselig når jeg var gravid og har ikke gitt seg:-( får besøk av ri venninne snart så har tatt opp kake.. :)trist å være inne når det endelig er opphold! Lykke til hos øyelege:)
Åå så kjipt med tåen! Nå må du snart bli frisk altså :) krysser fingrene for at legen har et vidundermiddel!! Lykke til :) og såå kos med besøk!
 
Uffda! Masse god bedring!
Vi må på butikken i dag. Er så fæl til å drive med brannslukking på det punktet om dagen, og det blir så fryktelig dyrt. (og så har obs medlemstilbud på den nye boka til dan brown. Hihi..)
Brannslokking hææ?

Åh ja jeg fikk mail om det!! Må kanskje ut på handel, kjekk å ha i sommer
 
Hvordan går det med dere idag? Skal dere gjøre noe gøy?!

Er er vi syke begge to, hoster og nyser og snufser i ett kjør :( så kjedelig!!
god bedring!

Vi skal snart på 3mnd kontroll, så skal vi en liten runde på handling etterpå... Skal innom på opphørssalg på babybutikken her i byen(er så lei meg for at de legger ned :( super service ) og så skal vi kjøpe grill og gressklipper...
 
god bedring!

Vi skal snart på 3mnd kontroll, så skal vi en liten runde på handling etterpå... Skal innom på opphørssalg på babybutikken her i byen(er så lei meg for at de legger ned :( super service ) og så skal vi kjøpe grill og gressklipper...
Å så gøy :) vaksine?
Alltid kjedelig når fine butikker legger ned... Men det positive er jo mange gode tilbud!!! :D
 
Å så gøy :) vaksine?
Alltid kjedelig når fine butikker legger ned... Men det positive er jo mange gode tilbud!!! :D
vaksine ja, mor gruer seg!! Hehe...
Jepp, må sjekke om de har noe bra på tilbud! Kan jo hende vi kjøper noe vi hadde tenkt å kjøpe senere hvis der er på tilbud nå :)
 
vaksine ja, mor gruer seg!! Hehe...
Jepp, må sjekke om de har noe bra på tilbud! Kan jo hende vi kjøper noe vi hadde tenkt å kjøpe senere hvis der er på tilbud nå :)
Åå ja den gjør vondt i mammahjertet...
Men det går fint og fort skal du se :)
Tilbud <3
 
Rart hvordan det blir mer sånn når man er hjemme hele dagen enn når man er på jobb.:p
 
Hvordan går det med dere idag? Skal dere gjøre noe gøy?!

Er er vi syke begge to, hoster og nyser og snufser i ett kjør :( så kjedelig!!
God bedring! Vi skal på tirsdagstreff.. Denne gangen uten Dani.. Det blir rart.. Måtte sende henne i bhg i dag og neste tirsdag for da sto hest og riding på programmet, og hun elsker hest..

Noen som har vært på nevropsykologisk undersøkelse? Skal i morgen i fem timer.. Gruer meg:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Uffda! Masse god bedring!
Vi må på butikken i dag. Er så fæl til å drive med brannslukking på det punktet om dagen, og det blir så fryktelig dyrt. (og så har obs medlemstilbud på den nye boka til dan brown. Hihi..)
Billigere enn på cdon? Der koster den 269, fri frakt.. Hadde gavekort på 200, så da slapp jeg enda billigere unna;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Rart hvordan det blir mer sånn når man er hjemme hele dagen enn når man er på jobb.:p
Er så glad vi har Kiwi som nærmeste butikk;-) Nærbutikker bruker å være svindyre :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp