Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så søte bilderHehe lurer på hvem synderen til alt rotet er
Vis vedlegget 19122
Avsluttet kvelden med litt tvVis vedlegget 19123
*sender fra pipe-gjøken*
Så søte bilder![]()
Hehe.. Sååå søt og uskyldig der hun sitter da!Hehe lurer på hvem synderen til alt rotet er
Vis vedlegget 19122
*sender fra pipe-gjøken*
Hehe.. Sååå søt og uskyldig der hun sitter da!![]()
HeeeeerligHer er luringen vår;
Vis vedlegget 19128
Spiste selv med skje i dag. Akkurat her hadde maten havna på kinnet, men hva gjør vel det? Kiss, kiss..
Vis vedlegget 19129
Hjemmelaga smoothie med blåbær, bringebær, banan, pasjonsfrukt, litt yoghurt og eplejuice. Godt ja!
Her er luringen vår;
Vis vedlegget 19128
Spiste selv med skje i dag. Akkurat her hadde maten havna på kinnet, men hva gjør vel det? Kiss, kiss..
Vis vedlegget 19129
Hjemmelaga smoothie med blåbær, bringebær, banan, pasjonsfrukt, litt yoghurt og eplejuice. Godt ja!
Hehe, så litt kjent ut det der, fantastiskHehe lurer på hvem synderen til alt rotet er
Vis vedlegget 19122
*sender fra pipe-gjøken*
Da var flaskene for morgendagen laget, jeg har stelt meg for kvelden og er nå i sengnatta alle sammen! Håper både dere og barna deres sover godt
![]()
*sender fra pipe-gjøken*
Her er luringen vår;
Vis vedlegget 19128
Vis vedlegget 19129
Absolutt! Syns det er så morro når de får prøve litt selv.. Og ikke minst viljen de viser når de skal greie noe selv!Haha så herlig bilder! Øvelse gjør mester vettu
Smoothie'n høres kjempe god ut
Jeg lagde også smoothie idag, med skogsbær, bringebær, jordbær, banan, ananas juice og en banan yoghurtså noe ble det is av og resten i kjøleskap
*sender fra pipe-gjøken*
Ja, i går var hun veldig flink.så deilig hun ser ut!
Flink å spise selv med skje! Her grises det bare når hun får skjea selv, ingenting går i munnen daMen mat i biter får hun til å spise selv, så pasta, erter og mais er poppis her
![]()
Hehe, så litt kjent ut det der, fantastisk
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
du lager også flaskene klare kvelden før ja! Kjekt å ha når det blir AKUTT melkebehov![]()
![]()
Absolutt! Syns det er så morro når de får prøve litt selv.. Og ikke minst viljen de viser når de skal greie noe selv!![]()
Veldig kjekt å bare varme det 30sek i mikroen på natta ja!hehe ja det har jeg gjort siden hun begynte å få det, spesielt for natten når hun var mindre
Så tungvindt og stressende å begynne å lage midt på natten, eller om dagen hvis det er akutt behov![]()
![]()
Hvordan får du til å legge til bilder på den der måten?Denne så lur ut til barnehagestart
![]()
Veldig kjekt å bare varme det 30sek i mikroen på natta ja!
*Surfer mobilt*