Tirsdagsbabyer!

neineinei!!! Det MÅ da være taushetsbelagt om at man ikke skal spre slik kunnskap til allmennheten???!!! :P :eek: ;)
Jeg fiska jo litt da, så jeg er ikke helt uskyldig.:p Blir ikke lett skremt heldigvis. Under keisersnittet så jeg jo bort på døra til utstyrsskapet deres, som reflekterte hva de holdt med på lenger sør. Hoi!

Jeg fiska jo litt da, så jeg er ikke helt uskyldig.:p Blir ikke lett skremt heldigvis. Under keisersnittet så jeg jo bort på døra til utstyrsskapet deres, som reflekterte hva de holdt med på lenger sør. Hoi!
haha, du ba ikke om å få et speil så du kunne se ordentlig? :P
Synes det er så gøy at de står klar med en balje for å fange opp vannet idet de åpner opp :D

Jeg har sett keisersnitt på Fødeavdelingen på Fem...der skjærer de alltid helt opp...kanskje det bare er for show? o_O :p
Det er sikkert noen som gjør det sånn asså..:) Hun her sa derimot at "de har funnet ut at det gror bedre". Vet ikke hvem "de" er jeg, men de liker tydeligvis å la aggresjonen sin gå utover en stakkars bedøvd skrott. :p

Det er sikkert noen som gjør det sånn asså..:) Hun her sa derimot at "de har funnet ut at det gror bedre". Vet ikke hvem "de" er jeg, men de liker tydeligvis å la aggresjonen sin gå utover en stakkars bedøvd skrott. :p
hehe, litt som å klippe i et stykke tøy for så å rive resten over? :P

Snitt som ikke er rene kutt gror bedre igjen:-) Hvis du skjærer deg på en kniv som er kvass gror det mye saktere enn om du skjærte deg på en brødkniv.

Det også da..;) Mener å tro at de tar prøver av både vann og morkake, men de gjør kanskje bare det når det er noe "feil"
det er kanskje ofte "noe feil" i forbindelse med keisersnitt? Iallfall type hastesnitt! De er nok ute etter å finne ut årsaken til at det blei ks!

Snitt som ikke er rene kutt gror bedre igjen:) Hvis du skjærer deg på en kniv som er kvass gror det mye saktere enn om du skjærte deg på en brødkniv.
det har jeg faktisk ikke tenkt på! :)

det er kanskje ofte "noe feil" i forbindelse med keisersnitt? Iallfall type hastesnitt! De er nok ute etter å finne ut årsaken til at det blei ks!

Det kan være ja:-)

Ja, ikke sant.
Og de undersøkte morkaka mi vet jeg, for de informerte om at jeg hadde en biplacenta (ei lita morkake til festa i morkaka.)

Back
Topp