Tirsdagsbabyer!

Da har jeg vært hos gynekologen, det var jo "gøy" som vanlig hehe:) Alt så bra ut etter keisersnittet hvertfall.
Snuppa har heldigvis ikke feber lenger, men sutrete uansett. Tror kanskje det er ei fortann som kommer ut, det blødde der før i dag.
alltid like gøy hos gyn. ja :p
 
djeezes! :eek: Går du privat da?
Jeg går til fastlegen, eller kommunal gyn og da er det kun egenandel ;)

Jeg går til privat ja, fastlegen vil jeg ikke ha oppi der:)
 
djeezes! :eek: Går du privat da?
Jeg går til fastlegen, eller kommunal gyn og da er det kun egenandel ;)
Jeg også går til fastlege. Jeg har en veldig flink mannlig lege jeg da, men det gjør meg ikke det grann.:)
Var på sjekk i forrige uke og fikk en kvinnelig turnuslege istedet for f.l og syns i utgangspunktet at detvar mer behagelig. Helt til vi fant ut at hun hadde vært med på keisersnittet mitt, og jeg konkluderte med at hun hadde sett det meste fra før av.:p

Visste dere at de ikke skjærer pasientene fint opp ved et ks slik som på film, men gjør et lite snitt for så å rive opp en "passe" åpning ?? :eek:
 
Jeg også går til fastlege. Jeg har en veldig flink mannlig lege jeg da, men det gjør meg ikke det grann.:)
Var på sjekk i forrige uke og fikk en kvinnelig turnuslege istedet for f.l og syns i utgangspunktet at detvar mer behagelig. Helt til vi fant ut at hun hadde vært med på keisersnittet mitt, og jeg konkluderte med at hun hadde sett det meste fra før av.:p

Visste dere at de ikke skjærer pasientene fint opp ved et ks slik som på film, men gjør et lite snitt for så å rive opp en "passe" åpning ?? :eek:
WHAAAAT??? :eek: :eek: :eek: NEI, det visste jeg ikke! Yuk!
 
WHAAAAT??? :eek: :eek: :eek: NEI, det visste jeg ikke! Yuk!
NÅ vet du det!!
Satt og måpa jeg også. Det var jo hun turnuslegen som sa det til meg når jeg tok opp at jeg fortsatt har stikksmerter i såret.
"Det er ganske brutalt å se på faktisk, også blir det ikke noe bedre om det er hastesnitt..."
Æh!
 
Jeg også går til fastlege. Jeg har en veldig flink mannlig lege jeg da, men det gjør meg ikke det grann.:)
Var på sjekk i forrige uke og fikk en kvinnelig turnuslege istedet for f.l og syns i utgangspunktet at detvar mer behagelig. Helt til vi fant ut at hun hadde vært med på keisersnittet mitt, og jeg konkluderte med at hun hadde sett det meste fra før av.:p

Visste dere at de ikke skjærer pasientene fint opp ved et ks slik som på film, men gjør et lite snitt for så å rive opp en "passe" åpning ?? :eek:

Jeg har aldri tenkt over det, men jeg skjønner det jo, de skjærer jo med sløve kniver også :D
 
NÅ vet du det!!
Satt og måpa jeg også. Det var jo hun turnuslegen som sa det til meg når jeg tok opp at jeg fortsatt har stikksmerter i såret.
"Det er ganske brutalt å se på faktisk, også blir det ikke noe bedre om det er hastesnitt..."
Æh!

Jeg har også litt stikksmerter, sa hun hva det kom av?
 
NÅ vet du det!!
Satt og måpa jeg også. Det var jo hun turnuslegen som sa det til meg når jeg tok opp at jeg fortsatt har stikksmerter i såret.
"Det er ganske brutalt å se på faktisk, også blir det ikke noe bedre om det er hastesnitt..."
Æh!

Har du sett det??:)
 
Jeg har også litt stikksmerter, sa hun hva det kom av?
Nei, hun sa at det ikke var uvanlig å ha vondt, men ville henvise meg til gyn. ved sykehuset for en innvendig ul ellet lignende - bare for å sjekke. Jeg blir tatt på alvor nå da iallfall!;) Denne mnd kom stikksmertene i tillegg til sterke eggløsningssmerter (??), så det var jo supert det.. Fikk brev om time i posten i dag, og skal undersøkes i... oktober! Hahahaha... Jau! Greit nok at det ikke er akutt asså, men..
 
NÅ vet du det!!
Satt og måpa jeg også. Det var jo hun turnuslegen som sa det til meg når jeg tok opp at jeg fortsatt har stikksmerter i såret.
"Det er ganske brutalt å se på faktisk, også blir det ikke noe bedre om det er hastesnitt..."
Æh!
neineinei!!! Det MÅ da være taushetsbelagt om at man ikke skal spre slik kunnskap til allmennheten???!!! :p :eek: ;)
 
Nei, hun sa at det ikke var uvanlig å ha vondt, men ville henvise meg til gyn. ved sykehuset for en innvendig ul ellet lignende - bare for å sjekke. Jeg blir tatt på alvor nå da iallfall!;) Denne mnd kom stikksmertene i tillegg til sterke eggløsningssmerter (??), så det var jo supert det.. Fikk brev om time i posten i dag, og skal undersøkes i... oktober! Hahahaha... Jau! Greit nok at det ikke er akutt asså, men..
HAHAAHA!!! SÅ bra! I det tempoet er du vel gravid og klar for neste keisersnitt innen den kontrollen :p ;)
 
Nei, heldigvis.:p
Har vært med og observert noen andre operasjoner, men ikke ks.
Fikk det bare godt fortalt hvordan mitt var.:p
Jeg har sett keisersnitt på Fødeavdelingen på Fem...der skjærer de alltid helt opp...kanskje det bare er for show? o_O :p
 
Nei, hun sa at det ikke var uvanlig å ha vondt, men ville henvise meg til gyn. ved sykehuset for en innvendig ul ellet lignende - bare for å sjekke. Jeg blir tatt på alvor nå da iallfall!;) Denne mnd kom stikksmertene i tillegg til sterke eggløsningssmerter (??), så det var jo supert det.. Fikk brev om time i posten i dag, og skal undersøkes i... oktober! Hahahaha... Jau! Greit nok at det ikke er akutt asså, men..

De sjekket med innvendig ultralyd på meg i dag, alt så heldigvis bra ut:)
 
Back
Topp