Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det stemmer at rene kutt ikke gror like godt. Har også hørt at det derfor er bedre å revne litt under fødsel enn å bli klipt opp.![]()
Yo..Må få slappe av litt først da!hehe, er bare å hive seg rundt vettu!
...men samtidig er det bedre å bli klipt kontrollert, ut mot sidene, enn å risikere å revne inn i endetarmen!Det stemmer at rene kutt ikke gror like godt. Har også hørt at det derfor er bedre å revne litt under fødsel enn å bli klipt opp.![]()
ja, du er kanskje sliten etter jobb idag?Yo..Må få slappe av litt først da!Skal revurdere saken på sensommeren.
samme her!Man får litt grøssninger hehe![]()
Ja, det er jo ikke det koseligste man hører, men det vi har gjennomgikk er jo verdt det!! Og heller at mor får jeg en trøkk enn at de små må lide noe.Man får litt grøssninger hehe![]()
Veldig enig der jaJa, det er jo ikke det koseligste man hører, men det vi har gjennomgikk er jo verdt det!! Og heller at mor får jeg en trøkk enn at de små må lide noe.![]()
Ja, i dag har det vært vel hektisk, men i morra kanskje?ja, du er kanskje sliten etter jobb idag?![]()
du får spørre mannen, ikke meg!Ja, i dag har det vært vel hektisk, men i morra kanskje?![]()
![]()
Ahaha!du får spørre mannen, ikke meg!![]()
![]()
nei, er så slitenAhaha!Er du ikke gira på en omgang asså?
Klassiske unnskyldninga..nei, er så sliten![]()
hahaha, du må vente til freddanKlassiske unnskyldninga..
I morra da kanskje? ?