Tirsdags skravle!

Hehe må si jeg gjør som din mor:P bruker nesten bare bomull på inneklær, men har få ull eller fleece som mellomplagg, og jentene er gode og varme bestandig :)
Det viktigste er vel at man ikke har for mye klær på inne tenker jeg, så ikke barner er svett og klamt allerede før det kommer ut i kulda;)

*Surfer mobilt*

Det vi har er Janus ull bodyer, strømpebukser og pierre Robert ull undertøy/lue. Det som er at Emmeth svetter en god del og da blir han også fort klam og det er vel da han blir kald når han har på bomullsbody? Kanskje det går greit om jeg bruker ull imellom body og dressen? :) du har en lur mamma:D:p;):cool: Emmeth reagerer på pierre Robert luen også:(

☆★☆Tastedingsen☆★☆
Cubus har ull med bomull på innersiden, du kan jo kanskje prøve det? :) Hermine har alltid så lite klær på inne så hun ikke blir svett inne, og da blir hun heller ikke klam;) Men bruker mye ull også da:p Liker bare å bruke alle de fine klærne vi har i bomull også ;)

*Surfer mobilt*

Jeg husker at jeg frøs MYE som barn :p
Så erfaringene er nok forskjellige, hehe.
Men har du prøve ull/ silke klær fra f.eks Nøstebarn? Det har T alltid tålt, han var skikkelig allergisk som baby. Og Devold sitt dobbeltstrikkede ulltøy er supert her hvertfall. Men nå tåler han alt av ull da, heldigvis! Han er også en svetter. Uten ull blir han kjempekald...

Ikke mye godt og fryse, nei:p
Nei, har ikke prøvd det, men siden Emmeth ikke tåler janus sine produkter, så er det nok liten sjans for at han tåler noe med ull!? Er bare redd for at han blir kald. Så skal sjekke ut tipsene Marianne kom med:) Håper bambus kan være noe;) Yes, Emmeth svetter lett gjennom flere bodyer pr dag!;):eek:

Cubus har ull med bomull på innersiden, du kan jo kanskje prøve det? :) Hermine har alltid så lite klær på inne så hun ikke blir svett inne, og da blir hun heller ikke klam;) Men bruker mye ull også da:p Liker bare å bruke alle de fine klærne vi har i bomull også ;)

*Surfer mobilt*

Aaah, takk for tipset:D:D*bukker og neier* Skal sjekke ut det;) Håper det kan funke. Er bare det at han er så varm av seg, akkurat som N. Begge har normaltemp på 37.4 grader. Og han blir svett bare av gå med vanlig tynn bamullsstrømpebukse og body inne... Så er litt vanskelig mht hvor mye eller lita klær han må ha på seg. Han reagerer heldigvis ikke på ulldressen fra Lille lam, heldigvis, men den er ikke inntil huden heller

Forstår deg sååå godt! Jeg liker ikke å være alene i mørket selv.. ikke hjemme engang :p og husker når jeg bodde alene i ca 1 år, da hadde jeg hund (rottweier som het X:p) og vet ikke hva jeg hadde gjort uten! Hadde sikkert sovet med alle lys på:p

Hehe joda, går fint ann å ha hund i leilighet også, men her er det ikke lov til å skaffe seg hund etter man har flytta inn.. også er det greit å vente til minstemann er større :)

Ja teit når tennene holder på sånn:confused: håper bare at de fortsatt er i bevegelse selvom hun ikke har smerter! For er kjedelig om det skulle starta med smerter på nytt:eek::confused::oops:

Jeg husker du har snakka om han før:)<3:P
Mhm, er så plagsomt og være redd for mørke:( Viser det selvsagt ikke til ungene, men guri land jeg er uvel når jeg er alene hjemme og det er mørkt. Og når jeg skal følge storesøster til bussen og det er helt mørkt og ingen lys de 100 meterne ned til veien, ja da er jeg ikke mye tøff når jeg skal gå(springe) alene opp igjen;):o

Er det jeg tenker på også, kommer ikke til og få noe søvn jeg da, om jeg ikke har noen som kan "passe på" litt.. Uansett, er ikke kun derfor jeg/vi ønsker hund. Koselig med selskap og en turkompis, men mye jobb i førsten når den er valp!

Joda, jeg ser den altså, med leilighet og en liten nyfødt og 2 bittelitt større barn. Nå er storesøs 6 1/2 år her i huset:) Hadde ikke villet hatt det før heller, nettopp pga barnas alder.

Håper at tennene hennes ikke stopper opp igjen jeg også, for det er jaggu meg noen skikkelig herk når de små er plaget med tannvondt:) Krysser fingrene for at de bryter gjennom snart uten vondter:)

Nei, har ikke prøvd det, men siden Emmeth ikke tåler janus sine produkter, så er det nok liten sjans for at han tåler noe med ull!? Er bare redd for at han blir kald. Så skal sjekke ut tipsene Marianne kom med:) Håper bambus kan være noe;) Yes, Emmeth svetter lett gjennom flere bodyer pr dag!;):eek:
Hva er spesielt med Janus da? Har ikke brukt det noe særlig vi. Bambus ja <3

Det viktigste er vel at man ikke har for mye klær på inne tenker jeg, så ikke barner er svett og klamt allerede før det kommer ut i kulda;)

*Surfer mobilt*

Ja er nok enig der ;) her har begge jentene blitt nesten svett av å gå med ullklær inne.. rart egentlig..

Jeg husker du har snakka om han før:)<3:P
Mhm, er så plagsomt og være redd for mørke:( Viser det selvsagt ikke til ungene, men guri land jeg er uvel når jeg er alene hjemme og det er mørkt. Og når jeg skal følge storesøster til bussen og det er helt mørkt og ingen lys de 100 meterne ned til veien, ja da er jeg ikke mye tøff når jeg skal gå(springe) alene opp igjen;):o

Er det jeg tenker på også, kommer ikke til og få noe søvn jeg da, om jeg ikke har noen som kan "passe på" litt.. Uansett, er ikke kun derfor jeg/vi ønsker hund. Koselig med selskap og en turkompis, men mye jobb i førsten når den er valp!

Joda, jeg ser den altså, med leilighet og en liten nyfødt og 2 bittelitt større barn. Nå er storesøs 6 1/2 år her i huset:) Hadde ikke villet hatt det før heller, nettopp pga barnas alder.

Håper at tennene hennes ikke stopper opp igjen jeg også, for det er jaggu meg noen skikkelig herk når de små er plaget med tannvondt:) Krysser fingrene for at de bryter gjennom snart uten vondter:)

Haha uff ja, ikke lett å gå rolig hjem i mørket når man er alene..og hvertfall ikke om det er skog i nærheten:eek:

Ja er jo så koselig med hun:rolleyes: hvertfall etter at de har lært seg hva de får lov og ikke lov til:P:) hunden til mora mi ble ikke "voksen" før hun var 4år.. stakk av så fort hun hadde mulighet, og ikke så lett med en hund som er blanding av 3 forskjellige fuglehunder og elghund, når naboen hadde frittgående høner:eek::p hun tok vel knekken på 3 høner tror jeg:eek::oops:

men du, ikke all ull fra Janus er ull/silke, bare spesielle plagg ;)
Men du, har han mye klær på inne når han er så svett??? ;) :P

Aaah, takk for tipset:D:D*bukker og neier* Skal sjekke ut det;) Håper det kan funke. Er bare det at han er så varm av seg, akkurat som N. Begge har normaltemp på 37.4 grader. Og han blir svett bare av gå med vanlig tynn bamullsstrømpebukse og body inne... Så er litt vanskelig mht hvor mye eller lita klær han må ha på seg. Han reagerer heldigvis ikke på ulldressen fra Lille lam, heldigvis, men den er ikke inntil huden heller
nå så jeg denne ;)
Men dere kan jo ta på sånn ull/bomullsbody når dere går ut og leker, og bruke body/skjorte i bomull inne ;)

men du, ikke all ull fra Janus er ull/silke, bare spesielle plagg ;)
Men du, har han mye klær på inne når han er så svett??? ;) :p

Han har kun på seg en bomullsbody og strømpebukser;) Vel de jeg har kjøpt er ull:p

Back
Topp