Tirsdags skravle!

Heihei jenter! :)

Bare et lite livstegn fra meg;) Har vel innsett for lenge sia at bv blir nedprioritert når tiden ikke strekker til ellers, men er nå innom å snoker innimellom:) Og kommer til å skrive når jeg hra muligheten til det :)

her er det ikke noe store nye ting som skjer, utenom at det virker som J. har sååå lyst å begynne å gå, men han tør ikke helt å ta skrittet. Står å vakler litt, ser ut som han tenker "skal-skal ikke", før han setter seg ned ;) men ha er en racer på å gå når han holder meg i en hånd, så han får bare ta det i sitt tempo tnker jeg:)

Ellers har jeg i en liten uke nå trudd at jeg KANSKJE var gravid igjen.. vet ikke om dere følger noe med på "vi som prøver-forumet", men har fått noen svake positive tester, og en litt sterkere, men etter det har det vært flest negative. Og to negtive digtale. venta mensen i går, så får vel bare vente å se ka som skjer. Men den som kunne gitt meg lit tålmodighet...;);)

Her regnet det trolkjærringer i dag, vått og kaldt og blåser. så forutenom en tur på butikken, blir det innekos, og lek på J. sitt nye rom:)

God dag til alle dere gode jenter:)
Så spennende med den testingen da :D
Lykke til!!!

Det er skikkelig gufsen ute i dag og jeg får IKKE varmen!
Vi tok buss til byen for å rekke å leke litt på Barnetreffen før Lillebror ble trøtt og tok jammen meg buss opp alle bakkene igjen etterpå. Og jeg hadde glemt busskort, så det var 70 (!!) sure penger å bruke!
Minstemann sover i vogna nå, da han sovnet på vei hjem. Jeg har fått spist litt og betalt regninger.
Har handlet kyllingfilet til middag, men aner ikke hvordan jeg skal tilberede eller hva vi skal ha til...!

Hei jenter.
Har vært.hos tannlegen og borret idag. Hadde søren meg 5 hull!!!! Bruker aldri tanntråd eller fluorskyll. Så det er nå kjøpt inn... Drikker for mye brus og sjokolade... selvom jeg pusser tenner 2 ganger hver dag... så er det ikke bra :-) ungene har vært her med pappa og lekt og kost seg...

Mina sover.våkner nok snart. Gubben er ute å hjelper en kompis å flytte. Wael og jeg koser oss med Thomas toget. Har spist pitabrød.kyllingkjøttdeig.dolmio og masse grønnsaker... og laget deilige muffins ;-) ;-) ;-)

Sent from my GT-I9300

God morgen (igjen)!
Her sitter jeg med kaffekoppen min (igjen) :p Hermine har vært så sinnsykt urolig i natt, så har mest lyst til å bli hjemme med henne :( Men mannen er jo borte, og jeg er på siste innspurt i praksisen, og hun er jo ikke direkte syk, så det får bare gå! :confused: Hun hoster så fælt om natta nå igjen, holdt det gående fra 22-23.30 og fra 04.30 til 06...men fikk jo hele 5 timer sammenhengende, uavbrutt søvn...så skal vel egentlig ikke klage :p
Nå MÅ jeg få bestilt legetime og sjekka opp om hun har astma! For hun hoster kun på natta (tørrhoste) og når hun er ute i snøen :eek: :( Forsøkte å høre etter i natt om hun virka tett, og det piper litt fra hennedet gjør det :(

Dagens klage herifra! :p
Nå skal ungen snart vekkes og så er det en ny dag! :)

Stakkars lita, håper dere finner ut av det. Vi har samme problemet, men det skyldes polyppen i halsen hennes, hostingen ble bedre etter hun fikk astmamedisin, det granulatet jeg snakket om. Hun har også fått allergimedisin på resept når hun er skikkelig plaget.

Hallo i luken, jenter:)
Usj, ikke noe særlig med sånne netter:(:-/ Høres veldig ut som Astma, så greit og få det sjekka og evt utelukket om det ikke skulle være det også. God bedring til Herminemor, fælt når de hoster såpass mye:oops: Håper det har gått fint i bhgen idag selvom hu ikke er helt i form.

Her er det kommt snø i natt, men jaggu om det ikke regner bort igjen alt sammeno_O:mad: Vil ha snø, synes det er så koselig og veldig, veldig GØY og leke seg i snøen med småtrolla:D xsmile9

Natten her har vært finfin og den første jekselen brøt gjennom igår:D*JIPPIII* Formen til Emmeth begynner og ta seg opp igjen og må si jeg er glad for og ha Emmeth`n min så smått tilbake igjen med det herlige humøret hans:)
Jeg er igang med en masse klesvask( U know me);):p

Emmeth sto ikke opp før litt i 9:D Jeg sto opp halv 7 og fikk storesøster Mathea av gårde til skolen:)
Emmeth sover nå lur og jeg koser meg foran tv`n og full fyr i ovn;) Får ikke blitt bedre enn det:)

Idag nyter jeg og være alene med Emmeth mens resten av flokken er på jobb, skole og i bhgen:) Og har faktisk lyst til og kjøpe meg hund, en blandingshund:) Vi får se:) Er en del jobb med en liten valp, så skal tenkes godt gjennom:)

Ha en flotters tirsdag, all folks;)

Høres ut som en fin dag:-)

Heihei jenter! :)

Bare et lite livstegn fra meg;) Har vel innsett for lenge sia at bv blir nedprioritert når tiden ikke strekker til ellers, men er nå innom å snoker innimellom:) Og kommer til å skrive når jeg hra muligheten til det :)

her er det ikke noe store nye ting som skjer, utenom at det virker som J. har sååå lyst å begynne å gå, men han tør ikke helt å ta skrittet. Står å vakler litt, ser ut som han tenker "skal-skal ikke", før han setter seg ned ;) men ha er en racer på å gå når han holder meg i en hånd, så han får bare ta det i sitt tempo tnker jeg:)

Ellers har jeg i en liten uke nå trudd at jeg KANSKJE var gravid igjen.. vet ikke om dere følger noe med på "vi som prøver-forumet", men har fått noen svake positive tester, og en litt sterkere, men etter det har det vært flest negative. Og to negtive digtale. venta mensen i går, så får vel bare vente å se ka som skjer. Men den som kunne gitt meg lit tålmodighet...;);)

Her regnet det trolkjærringer i dag, vått og kaldt og blåser. så forutenom en tur på butikken, blir det innekos, og lek på J. sitt nye rom:)

God dag til alle dere gode jenter:)

Så gøy at dere prøver igjen, håper det klaffer snart:-)

God ettermiddag!

Her blåser det og regner, skikkelig surt. Jeg har vært på jordmorgruppe i dag, men det var ikke like mange som forrige gang, det har vel noe med at alle prøver å få bebis i august;) Møtte en gammel kollega der, så det var skikkelig gøy, da har jeg flere å treffe i barseltiden:)
Hentet nasse tidlig i dag, så vi har koset inne sammen. Hun har fått skikkelig temperament den siste tiden:p Tror de må drikke mye kaffe i barnehagen, for det sier hun hele tiden nå:D Forresten kommet halvveis i svangerskapet nå:eek:

God ettermiddag!

Her blåser det og regner, skikkelig surt. Jeg har vært på jordmorgruppe i dag, men det var ikke like mange som forrige gang, det har vel noe med at alle prøver å få bebis i august;) Møtte en gammel kollega der, så det var skikkelig gøy, da har jeg flere å treffe i barseltiden:)
Hentet nasse tidlig i dag, så vi har koset inne sammen. Hun har fått skikkelig temperament den siste tiden:p Tror de må drikke mye kaffe i barnehagen, for det sier hun hele tiden nå:D Forresten kommet halvveis i svangerskapet nå:eek:
Må være flott med vårbarn også da :-)
Så koselig å hente henne tidlig.

Heia Jenter :D

I går va Fie på 1års kontroll, (1 mnd etter ho vart 1 år :P )
Ho e vørte 8670gr og 75cm, hehe ikje akkurat den største jenta, men følg no sin egen kurve :)

Ho fekk åg vaksine, og det vart mye skriking :( får så ont i mamma hjerte når ho får ont :(
Ho såg stygt på helsesøstra etterpå :P

Ellers så sei helsesøstra at ho e litt over gjennomsnitte akriv, og at vi må tren litt på det å få ho tell å fokuser og konsentrer seg, med f.eks bøker :) Så eg ska no kjøp ho et par bøker med dyr i, og litt sånt. Ho har jo mange bøker, men mange av de e beregna på onga over 2 år...e så mye å følg med på.

Ho va i barnehagen etter vaksina, men når henta ho så begynnt ho å bi litt pjusk.
Og når vi kom heim, så fekk ho feber og ont i kroppen :(
Ho satt på fanget mett i kun bleia med kosn å sutta fra vi kom heim tell ho la seg (spis seff mat innimellom)

Så eg va sekker på at den natta kom det tell å bi lite søvn, men ho søv fra 18.30 - 07.00 :D
Hørt og at ho snakka i søvne i natt :P hihihi...

Ellers så ha det godt godt i barnehagen i dag, førde om ho va litt pjusk i mårrest, men vart bære å hiv i ho middag når vi kom heim, også legg ho, før ho va så trøtt :P
Ho bruk å bi litt trøtt etter vaksinen....

Håp at ho behold det der nattesøvn då ;) ha vøre perfekt om ho kunn ha lært seg å søve heile natta :)

Nå er det jo bare slaps her ute, men jeg tenkte å ta med Lillebror ut når T og mannen drar på turn. Så får vi kanskje se om det går an å dra akebrettet på gresset :-p
Tipper han synes det er spennende med snøen!!!

Jeg og snuppelure har kost oss med kjøttboller, fullkorns pastadyr og kokte grønnsaker og nå er det litt lek og musikk, og en kaffekopp på ho mor;)
Har bestilt legetime til Hermine, så får vi sjekka opp hvorfor hun hoster så fælt. Men fikk ikke time før om to uker da:confused:
Stilongsguri i farta :D:p
Vis vedlegget 36548Vis vedlegget 36549
1382454217259.jpg

*Surfer mobilt*

Nå er det jo bare slaps her ute, men jeg tenkte å ta med Lillebror ut når T og mannen drar på turn. Så får vi kanskje se om det går an å dra akebrettet på gresset :-p
Tipper han synes det er spennende med snøen!!!
He he, verdt et forsøk iallfall:p
Her blir det mørkt kl 17, så frister ikke å gå ut på ettermiddagstid lengre :confused:

*Surfer mobilt*

Stakkars lita, håper dere finner ut av det. Vi har samme problemet, men det skyldes polyppen i halsen hennes, hostingen ble bedre etter hun fikk astmamedisin, det granulatet jeg snakket om. Hun har også fått allergimedisin på resept når hun er skikkelig plaget.
Noe må iallfall gjøres for dette holder jeg rett og slett ikke ut! Ikke lett for henne heller, som må vekkes ettet 13 timer nattesøvn :eek: tydelig at det går ut over søvnkvaliteten hennes også! :oops: Virker ikke som om hun har så mye slim i brystet da, så det er litt merkelig. Men vet selv at når jeg har astmaperioder kan jeg hoste og hoste bare fordi det klør i halsen ;)

Heia Jenter :D

I går va Fie på 1års kontroll, (1 mnd etter ho vart 1 år :P )
Ho e vørte 8670gr og 75cm, hehe ikje akkurat den største jenta, men følg no sin egen kurve :)

Ho fekk åg vaksine, og det vart mye skriking :( får så ont i mamma hjerte når ho får ont :(
Ho såg stygt på helsesøstra etterpå :P

Ellers så sei helsesøstra at ho e litt over gjennomsnitte akriv, og at vi må tren litt på det å få ho tell å fokuser og konsentrer seg, med f.eks bøker :) Så eg ska no kjøp ho et par bøker med dyr i, og litt sånt. Ho har jo mange bøker, men mange av de e beregna på onga over 2 år...e så mye å følg med på.

Ho va i barnehagen etter vaksina, men når henta ho så begynnt ho å bi litt pjusk.
Og når vi kom heim, så fekk ho feber og ont i kroppen :(
Ho satt på fanget mett i kun bleia med kosn å sutta fra vi kom heim tell ho la seg (spis seff mat innimellom)

Så eg va sekker på at den natta kom det tell å bi lite søvn, men ho søv fra 18.30 - 07.00 :D
Hørt og at ho snakka i søvne i natt :P hihihi...

Ellers så ha det godt godt i barnehagen i dag, førde om ho va litt pjusk i mårrest, men vart bære å hiv i ho middag når vi kom heim, også legg ho, før ho va så trøtt :P
Ho bruk å bi litt trøtt etter vaksinen....

Håp at ho behold det der nattesøvn då ;) ha vøre perfekt om ho kunn ha lært seg å søve heile natta :)
Så fine mål på henne da:) jentene våre er ganske like av vekst tror jeg ;)
Hehe, er det ikke det ene så er det det andre:p Hermine hun er veeeldig flink til å sitte og pusle med leken sine og bøker, men orker ikke å øve noe særlig på å gå hun da ;) :p

God ettermiddag!

Oi??? Halvveis??? :eek: det gikk fort du! Synes iallfall jeg :p ;)
Hvordan er formen om dagen? Like ille hele tiden eller?
Haha, så morsom hun er da! Hermine sier bare au-au til kaffe...og varmekabler, ovn, vannet i springen, all mat osv :eek: :p

Hallo i luken, jenter:)
Usj, ikke noe særlig med sånne netter:(:-/ Høres veldig ut som Astma, så greit og få det sjekka og evt utelukket om det ikke skulle være det også. God bedring til Herminemor, fælt når de hoster såpass mye:oops: Håper det har gått fint i bhgen idag selvom hu ikke er helt i form.

Her er det kommt snø i natt, men jaggu om det ikke regner bort igjen alt sammeno_O:mad: Vil ha snø, synes det er så koselig og veldig, veldig GØY og leke seg i snøen med småtrolla:D xsmile9

Natten her har vært finfin og den første jekselen brøt gjennom igår:D*JIPPIII* Formen til Emmeth begynner og ta seg opp igjen og må si jeg er glad for og ha Emmeth`n min så smått tilbake igjen med det herlige humøret hans:)
Jeg er igang med en masse klesvask( U know me);):p

Emmeth sto ikke opp før litt i 9:D Jeg sto opp halv 7 og fikk storesøster Mathea av gårde til skolen:)
Emmeth sover nå lur og jeg koser meg foran tv`n og full fyr i ovn;) Får ikke blitt bedre enn det:)

Idag nyter jeg og være alene med Emmeth mens resten av flokken er på jobb, skole og i bhgen:) Og har faktisk lyst til og kjøpe meg hund, en blandingshund:) Vi får se:) Er en del jobb med en liten valp, så skal tenkes godt gjennom:)

Ha en flotters tirsdag, all folks;)
Har gått strålende i bhg, og hun har ikke hosta noenting på dagen :D :eek: Så det er iallfall bra at hun ikke blir plaget på dagen pga dårlige netter :p ;)

Så bra at Emmeth er i bedre form da :D deilig når de endelig kommer seg igjen :)

Tenk nøøøye over det før dere får valp, er sinnsykt mye arbeid...og de er ikke like enkle å oppdra som barn :p ;)

He he, verdt et forsøk iallfall:p
Her blir det mørkt kl 17, så frister ikke å gå ut på ettermiddagstid lengre :confused:

*Surfer mobilt*
Da blir det mye innetid på dere om dere ikke skal ut i mørket? :p
Ikke helt mørkt her nå enda, mend et begynner å bli. Koselig å være ute da synes jeg :D
Reimadressen holdt mål i den megavåte snøen den :D
Men jeg tenkte å spørre deg. Den parkdressen dere har, er den foret i det hele tatt? For jeg tok frem en arvet vinterdress fra Reima nå, og jeg synes i grunn "parkdressen" er nesten like tykk bortsett fra at den ikke har enstra polstring i rumpa, som vinterdressen har. Mulig hun jeg kjøpte "parkdressen" av sa feil? For den er jo ganske foret i grunn...

Oi??? Halvveis??? :eek: det gikk fort du! Synes iallfall jeg :p ;)
Hvordan er formen om dagen? Like ille hele tiden eller?
Haha, så morsom hun er da! Hermine sier bare au-au til kaffe...og varmekabler, ovn, vannet i springen, all mat osv :eek: :p

Bra hun har funnet ut at det er au au:-) Formen er bedre i forhold til kvalmen, men null matlyst, og spiser jeg for mye blir jeg kvalm. Men det verste er jo bekkenet, men i dag var en god dag, så jeg tillot meg å dra ned til byen for å kjøpe lunsj til nasse og meg før jeg dro hjem igjen.
Det har gått megafort, svisj så var jeg her:-)

Hei jenter.
Har vært.hos tannlegen og borret idag. Hadde søren meg 5 hull!!!! Bruker aldri tanntråd eller fluorskyll. Så det er nå kjøpt inn... Drikker for mye brus og sjokolade... selvom jeg pusser tenner 2 ganger hver dag... så er det ikke bra :-) ungene har vært her med pappa og lekt og kost seg...

Mina sover.våkner nok snart. Gubben er ute å hjelper en kompis å flytte. Wael og jeg koser oss med Thomas toget. Har spist pitabrød.kyllingkjøttdeig.dolmio og masse grønnsaker... og laget deilige muffins ;-) ;-) ;-)

Sent from my GT-I9300

Borret du alle hullene eller? Jeg er heller ikke flink til å bruke tanntråd og fluorskyll:eek::p men hadde ikke hull sist, så det er bra :D så deilig middag OG muffins:rolleyes::D heldige du ;):)

Back
Topp