utslett av ull høres ikke noe godt ut neiJa, jeg har tenkt leeenge på det og anskaffe hund
Men jeg er en sånn person som og går etter hva magefølelsen sierMen ja, stemmer helt klart det du sier, valp=MYE JOBB.
Er alltid mye jobb i førsten, men man får igjen såå mye også![]()
Så godt hu har hatt en fin dag i bhgen og ikke har slitt med hosteHåper hu ikke har astma. Vi fikk beskjed om det mht Emmeth at natthoste ofte er grunnet Atsma, men kna jo også bare være en tilfeldighet?! Vi har det ganske kaldt på soverommene, men han er kledt godt på og ligger i pose og med stor dundyne. Jeg mistenker han reagerer på ull, for hver gang jeg har brukt det inntil huden hans, så får han prikkete utslett! Veit du og Tea er så flinke på klær, så kan du gi meg noen gode tips om varme klær som ikke er med ull? Tenker da det han kan bruke innerst mot huden
?
Han har hatt mild feber idag også(38g) men formen var knall helt inntil i ettermiddag, da var han trøtt og sliten. Er ikke rart i grunn, full fart på dessa små nå![]()
Vi har noen plagg fra Janus i ull/silke, de er supermyke og gode. Har hørt at barn som reagere på ull kan tåle den blandingen bedre
...MEN som min mor sa til meg her om dagen: vi var 5 søsken som praktisk talt vokste opp ute i snøskavvelen, og vi var så og si aldri kald selvom vi hadde bomull innerst mot huden