Tirsdags skravle!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God morgen (igjen)!
Her sitter jeg med kaffekoppen min (igjen) :p Hermine har vært så sinnsykt urolig i natt, så har mest lyst til å bli hjemme med henne :( Men mannen er jo borte, og jeg er på siste innspurt i praksisen, og hun er jo ikke direkte syk, så det får bare gå! :confused: Hun hoster så fælt om natta nå igjen, holdt det gående fra 22-23.30 og fra 04.30 til 06...men fikk jo hele 5 timer sammenhengende, uavbrutt søvn...så skal vel egentlig ikke klage :p
Nå MÅ jeg få bestilt legetime og sjekka opp om hun har astma! For hun hoster kun på natta (tørrhoste) og når hun er ute i snøen :eek: :( Forsøkte å høre etter i natt om hun virka tett, og det piper litt fra hennedet gjør det :(

Dagens klage herifra! :p
Nå skal ungen snart vekkes og så er det en ny dag! :)

Snøøøøøøøøøøø
ImageUploadedByTapatalk1382423783.806258.jpg
Vi visste den kom men har likevel ikke ryddet klar hagen :-p
Kjedelig med urolig natt Marianne :-o
Ble litt til og fra og flere amminger her og, men han var sulten stakar.

Morn!:)
Så leit at Hermine hoster sånn om natta. Håper det ikke er astma da, men det er jo bedre å finne ut av det enn å la det gå når hun plages med det.:confused:

Wow! Så mye snø som har kommet hos dere! Her er det bare bar bakke med frost enda (heldigvis). Gruer meg til endeløst snøkav og måking.

Vi har hatt ei grei natt. Jenny var våken ei stund rundt 02-tida, da hun hadde sparka av seg dynene og var litt småkald. La på skinnet under lakenet i går kveld, så hun var heldigvis ikke kald-kald og roa seg og sov videre til 06.45.
Nå er hun hos dm og jeg skal snart ha forelesning med gruppeframføring, så nå må jeg se til å få på litt sminke her.;) :p

God morgen (igjen)!
Her sitter jeg med kaffekoppen min (igjen) :p Hermine har vært så sinnsykt urolig i natt, så har mest lyst til å bli hjemme med henne :( Men mannen er jo borte, og jeg er på siste innspurt i praksisen, og hun er jo ikke direkte syk, så det får bare gå! :confused: Hun hoster så fælt om natta nå igjen, holdt det gående fra 22-23.30 og fra 04.30 til 06...men fikk jo hele 5 timer sammenhengende, uavbrutt søvn...så skal vel egentlig ikke klage :p
Nå MÅ jeg få bestilt legetime og sjekka opp om hun har astma! For hun hoster kun på natta (tørrhoste) og når hun er ute i snøen :eek: :( Forsøkte å høre etter i natt om hun virka tett, og det piper litt fra hennedet gjør det :(

Dagens klage herifra! :p
Nå skal ungen snart vekkes og så er det en ny dag! :)

Håper da inderlig at hun ikke har astma:( men greit å få det sjekka opp ja..

Hello!

Her har det også kommet snø :)
Og jeg hørte Emira's glede-latter når hun kom ut :P:D nå er pappan å leverer jentene i barnehagen, og Leoh sover på rommet enda:)

Etter mye tull igår kveld med Liana, så sovnet hun til slutt.. skulle bare opp, for hun var visst ikke så trøtt etter å ha sovet 1,5 time:P men hun har sovet hele natten etter kl 23 og sov til halv 9:)

Hello!

Og jeg hørte Emira's glede-latter når hun kom ut :P:D nå er pappan å leverer jentene i barnehagen, og Leoh sover på rommet enda:)

Etter mye tull igår kveld med Liana, så sovnet hun til slutt.. skulle bare opp, for hun var visst ikke så trøtt etter å ha sovet 1,5 time:P men hun har sovet hele natten etter kl 23 og sov til halv 9:)
Morsomt når de store barna blir så overlykkelig av det vi synes er et pes:p;)
Husker da Hermine var ei uke gammel så sto vi aldri opp før 12!!! :eek: men mannen måtte jo opp 06 for å gå på jobb :p

*Surfer mobilt*

Hello!

Så herlig at hun sov så lenge når hun først sovna da.:) Barna dine er eksemplariske når det kommer til søvn asså. Har du noen hemmelige triks i ermet?:)

Hvis jeg hadde hatt egen bil, så hadde jeg kommet på besøk til uka, siden jeg skal på samling. Må prøve å få det til en gang. :)

Morsomt når de store barna blir så overlykkelig av det vi synes er et pes:p;)
Husker da Hermine var ei uke gammel så sto vi aldri opp før 12!!! :eek: men mannen måtte jo opp 06 for å gå på jobb :p

*Surfer mobilt*

Haha ja, Emira har venta lenge på snø nå:P men husker selv hvor gøy det var når det hadde kommet snø første gangen :D
Hehe skikkelig luksus det da! Hvertfall når en annen i huset må stå opp så tidlig:P haha.. jeg kunne sovet til halv 11-11 om det ikke var for disse to andre trolla:rolleyes:;) men må lissom opp å stelle å sånt:P

Så herlig at hun sov så lenge når hun først sovna da.:) Barna dine er eksemplariske når det kommer til søvn asså. Har du noen hemmelige triks i ermet?:)

Hvis jeg hadde hatt egen bil, så hadde jeg kommet på besøk til uka, siden jeg skal på samling. Må prøve å få det til en gang. :)

Hehe ja er heldige med dem :D er nok bare det at dem har arvet mitt sovehjerte:P hehe.. for dette går automatisk;):P

Hadde vært koselig da:D må få det til en av gangene ja! Eller om jeg hadde fått til å dra til Notodden med buss eller noe :)

Hallo i luken, jenter:)
Usj, ikke noe særlig med sånne netter:(:-/ Høres veldig ut som Astma, så greit og få det sjekka og evt utelukket om det ikke skulle være det også. God bedring til Herminemor, fælt når de hoster såpass mye:oops: Håper det har gått fint i bhgen idag selvom hu ikke er helt i form.

Her er det kommt snø i natt, men jaggu om det ikke regner bort igjen alt sammeno_O:mad: Vil ha snø, synes det er så koselig og veldig, veldig GØY og leke seg i snøen med småtrolla:D xsmile9

Natten her har vært finfin og den første jekselen brøt gjennom igår:D*JIPPIII* Formen til Emmeth begynner og ta seg opp igjen og må si jeg er glad for og ha Emmeth`n min så smått tilbake igjen med det herlige humøret hans:)
Jeg er igang med en masse klesvask( U know me);):p

Emmeth sto ikke opp før litt i 9:D Jeg sto opp halv 7 og fikk storesøster Mathea av gårde til skolen:)
Emmeth sover nå lur og jeg koser meg foran tv`n og full fyr i ovn;) Får ikke blitt bedre enn det:)

Idag nyter jeg og være alene med Emmeth mens resten av flokken er på jobb, skole og i bhgen:) Og har faktisk lyst til og kjøpe meg hund, en blandingshund:) Vi får se:) Er en del jobb med en liten valp, så skal tenkes godt gjennom:)

Ha en flotters tirsdag, all folks;)

Snøøøøøøøøøøø
Vis vedlegget 36450
Vi visste den kom men har likevel ikke ryddet klar hagen :p
Kjedelig med urolig natt Marianne :-o
Ble litt til og fra og flere amminger her og, men han var sulten stakar.

Oi sann, og DER kom snøen;) Blir nok borte igjen. Her regner den bort, ville gjerne hatt snø jeg nå altså;)
Er Eskil sulten om dagen?.)

Hello!

Og jeg hørte Emira's glede-latter når hun kom ut :p:D nå er pappan å leverer jentene i barnehagen, og Leoh sover på rommet enda:)

Etter mye tull igår kveld med Liana, så sovnet hun til slutt.. skulle bare opp, for hun var visst ikke så trøtt etter å ha sovet 1,5 time:p men hun har sovet hele natten etter kl 23 og sov til halv 9:)

Hahah, så moro Emira synes det var stas med snø:D Akkurat samma her i huset med Mathea" se mamma, det er kommet snø" Og nå regner den dessverre bort:( Håper det snart blir litt kaldere så vi kan få mer snø som vi kan leke og boltre oss i(ja, jeg veit, jeg er omtrent verre enn unga) *knis*
Så godt Liana roa seg til slutt og sov hele natten og helt til kl halv 9;) Sånt liker vi mamma`r:D
Hvordan går det med lille Leoh?:)

Morn!:)
Så leit at Hermine hoster sånn om natta. Håper det ikke er astma da, men det er jo bedre å finne ut av det enn å la det gå når hun plages med det.:confused:

Wow! Så mye snø som har kommet hos dere! Her er det bare bar bakke med frost enda (heldigvis). Gruer meg til endeløst snøkav og måking

Vi har hatt ei grei natt. Jenny var våken ei stund rundt 02-tida, da hun hadde sparka av seg dynene og var litt småkald. La på skinnet under lakenet i går kveld, så hun var heldigvis ikke kald-kald og roa seg og sov videre til 06.45.
Nå er hun hos dm og jeg skal snart ha forelesning med gruppeframføring, så nå må jeg se til å få på litt sminke her.;) :p

Håper du fikk på sparkelmassen uten for mye kjas;) hahah..
Så godt Jenny sovna igjen i natt, litt dyne var det eneste som skulle til:) Jeg er nok den eneste voksne jeg kjenner som er glad i snø og faktisk gleder meg til den kommer:D Wohoo:D
Kos deg med forelesninga;):D^^

Heihei jenter! :)

Bare et lite livstegn fra meg;) Har vel innsett for lenge sia at bv blir nedprioritert når tiden ikke strekker til ellers, men er nå innom å snoker innimellom:) Og kommer til å skrive når jeg hra muligheten til det :)

her er det ikke noe store nye ting som skjer, utenom at det virker som J. har sååå lyst å begynne å gå, men han tør ikke helt å ta skrittet. Står å vakler litt, ser ut som han tenker "skal-skal ikke", før han setter seg ned ;) men ha er en racer på å gå når han holder meg i en hånd, så han får bare ta det i sitt tempo tnker jeg:)

Ellers har jeg i en liten uke nå trudd at jeg KANSKJE var gravid igjen.. vet ikke om dere følger noe med på "vi som prøver-forumet", men har fått noen svake positive tester, og en litt sterkere, men etter det har det vært flest negative. Og to negtive digtale. venta mensen i går, så får vel bare vente å se ka som skjer. Men den som kunne gitt meg lit tålmodighet...;);)

Her regnet det trolkjærringer i dag, vått og kaldt og blåser. så forutenom en tur på butikken, blir det innekos, og lek på J. sitt nye rom:)

God dag til alle dere gode jenter:)

Hallo i luken, jenter:)
Usj, ikke noe særlig med sånne netter:(:-/ Høres veldig ut som Astma, så greit og få det sjekka og evt utelukket om det ikke skulle være det også. God bedring til Herminemor, fælt når de hoster såpass mye:oops: Håper det har gått fint i bhgen idag selvom hu ikke er helt i form.

Her er det kommt snø i natt, men jaggu om det ikke regner bort igjen alt sammeno_O:mad: Vil ha snø, synes det er så koselig og veldig, veldig GØY og leke seg i snøen med småtrolla:D xsmile9

Natten her har vært finfin og den første jekselen brøt gjennom igår:D*JIPPIII* Formen til Emmeth begynner og ta seg opp igjen og må si jeg er glad for og ha Emmeth`n min så smått tilbake igjen med det herlige humøret hans:)
Jeg er igang med en masse klesvask( U know me);):p

Emmeth sto ikke opp før litt i 9:D Jeg sto opp halv 7 og fikk storesøster Mathea av gårde til skolen:)
Emmeth sover nå lur og jeg koser meg foran tv`n og full fyr i ovn;) Får ikke blitt bedre enn det:)

Idag nyter jeg og være alene med Emmeth mens resten av flokken er på jobb, skole og i bhgen:) Og har faktisk lyst til og kjøpe meg hund, en blandingshund:) Vi får se:) Er en del jobb med en liten valp, så skal tenkes godt gjennom:)

Ha en flotters tirsdag, all folks;)

Supert at den første jekselen har kommet seg gjennom:D det var på tide ;)
Klesvask ja:eek: må sette på1- 2 maskiner hverdag her.. hehe..

Valper er så søte:) men hadde ikke dere "bestilt" en hun om en stund?:P eller klarer du ikke å vente så lenge?:P heheh.. jeg syns det er best å få seg hun om sommeren, med tanke på renslighet.. er lissom litt enklere når man er så mye ute alikevel;):)

Supert at den første jekselen har kommet seg gjennom:D det var på tide ;)
Klesvask ja:eek: må sette på1- 2 maskiner hverdag her.. hehe..

Valper er så søte:) men hadde ikke dere "bestilt" en hun om en stund?:p eller klarer du ikke å vente så lenge?:p heheh.. jeg syns det er best å få seg hun om sommeren, med tanke på renslighet.. er lissom litt enklere når man er så mye ute alikevel;):)

Jo, forhåndbestilt valp hos et vennepar:):D
Men har lyst på flere:) Ja, jeg er helt enig med deg mht lettest og gå ut på sommeren da man automatisk er mer ute, men valper er sååå søøøte:);) Må nok bare vente, ja:)

Ja, jeg er superhappy for at tanna har kommet gjennom;) hihi.. Har noen av tennene til Liana kommet gjennom?
Klesvasken tar aldri slutt:psmiley-chores003:smiley-chores007
:smiley-chores011

Hahah, så moro Emira synes det var stas med snø:D Akkurat samma her i huset med Mathea" se mamma, det er kommet snø" Og nå regner den dessverre bort:( Håper det snart blir litt kaldere så vi kan få mer snø som vi kan leke og boltre oss i(ja, jeg veit, jeg er omtrent verre enn unga) *knis*
Så godt Liana roa seg til slutt og sov hele natten og helt til kl halv 9;) Sånt liker vi mamma`r:D
Hvordan går det med lille Leoh?:)

Hehe ja snø er jo såå stas.. hvertfall for en som elsker å leke med bøtte, spade og alt som hører til;) hehe.. kommer nok til å forsvinne her også, for er meldt opp til +15 denne uka:(:P

Hahah men snø er jo morro å leke i da, hvertfall om det ikke er for kaldt ute :)

Ja var godt at hun ikke holdt det gående på natta:) fikk klar beskjed om at nå måtte hun sove, så endte med at jeg bare la hun ned og gikk ut av rommet.. litt protest ble det:P men ikke sånn hylskriking:)

Går bare bra med Leoh:D han er så snill og gråter sjeldent! Har én matpause på natta, har også skjedd at han har sovet seg gjennom hele natten;) også har han begynt å smile:rolleyes::D

Bare et lite livstegn fra meg;) Har vel innsett for lenge sia at bv blir nedprioritert når tiden ikke strekker til ellers, men er nå innom å snoker innimellom:) Og kommer til å skrive når jeg hra muligheten til det :)

her er det ikke noe store nye ting som skjer, utenom at det virker som J. har sååå lyst å begynne å gå, men han tør ikke helt å ta skrittet. Står å vakler litt, ser ut som han tenker "skal-skal ikke", før han setter seg ned ;) men ha er en racer på å gå når han holder meg i en hånd, så han får bare ta det i sitt tempo tnker jeg:)

Ellers har jeg i en liten uke nå trudd at jeg KANSKJE var gravid igjen.. vet ikke om dere følger noe med på "vi som prøver-forumet", men har fått noen svake positive tester, og en litt sterkere, men etter det har det vært flest negative. Og to negtive digtale. venta mensen i går, så får vel bare vente å se ka som skjer. Men den som kunne gitt meg lit tålmodighet...;);)

Her regnet det trolkjærringer i dag, vått og kaldt og blåser. så forutenom en tur på butikken, blir det innekos, og lek på J. sitt nye rom:)

Hehe ja de får ta utviklingen i eget tempo :) plutselig tar han skrittet, og da er det gjort :P haha..

Oj så spennende:D kan nok være litt tidlig for test om det har blitt tatt før man venter mensen;) jeg fikk beskjed på apoteket (alle 3 gangene) at det anbefales å vente til det hadde gått minst 3 dager etter at man venter mensen;) men tålmodighet er noe annet ja:P haha

Jo, forhåndbestilt valp hos et vennepar:):D
Men har lyst på flere:) Ja, jeg er helt enig med deg mht lettest og gå ut på sommeren da man automatisk er mer ute, men valper er sååå søøøte:);) Må nok bare vente, ja:)

Ja, jeg er superhappy for at tanna har kommet gjennom;) hihi.. Har noen av tennene til Liana kommet gjennom?
Klesvasken tar aldri slutt:psmiley-chores003:smiley-chores007
:smiley-chores011

Haha ser den ja! Også når man først får lyst på en liten valp, så er det vanskelig å la vær å se på nettet osv:eek::p jeg kunne også tenkt meg hund, men vi har bestemt oss å vente til vi har egen hage og til barna er større;):)

Nei as, ingen nye tenner hos snuppa, og hun er ikke plaga lenger heller.. så vet ikke om tennene tar en pause eller om det kan ha vært noe annet som plaga hun? Men hun hadde jo vondt i munn i en uke før hun ble syk..så tror det har vært noe på gang, og at det ble verre når hun fikk feber..

Så spennende med den testingen da :D
Lykke til!!!

Back
Topp