Tirsdagmorgen

Mhm, nå etter ferien så synes jeg det er veldig deilig:) Vi skal sette igang med og bygge og sette opp gjerde rundt hagen i morgen, blir godt og få fikset det:) Elsker og sysle ute i hagen med blomster og alt som hører med:)

ja det blir nok godt å få ferdig ja! :) skjønner godt at du liker det godt, for man kan jo gjøre så mye fint i en hage! gleder meg til den dagen jeg får hage :P

Vi stod oppe åtte i dag:)

Jeg har fått vært til frisøren nede i byen, og ruslet litt etterpå for meg selv, herlig:)
Fikk kjøpt 30 årsgave til mannen, det var godt å få det gjort synes jeg.
Har også kjøpt to pekebøker til nasse.

Ellers har vi vært en tur hos en venninne av meg, nasse og hennes datter har virkelig funnet tonen med hverandre:)

så godt å ha litt alenetid :) jeg er ikke flink til å fikse meg det :P men burde absolutt gjøre det oftere! :D
Koselig at barna går fint sammen :D dem er jo så søte sammen da!

Vi storkoste oss på bading i dag :D
Nå er nabojenta på besøk og ser barne-tv!
Jeg skal straks legge Lillebror og så skal jeg til ei venninne på ost, kjeks og vin :D :D

Hun våkner ca kl 06.00 og er trøtt kl 09.30. Men tror vi skal prøve på det dere gjør, for kanskje det er bedre mes kun en dubb :) de blir så fort store! :)
Man må nesten bare prøve seg frem.
Men her fungerer det dårlig å holde han våken når han egentlig er trøtt :p

Hun våkner ca kl 06.00 og er trøtt kl 09.30. Men tror vi skal prøve på det dere gjør, for kanskje det er bedre mes kun en dubb :) de blir så fort store! :)

ja er kansje lurt å prøve det noen dager.. begynn med 30-60 min ekstra, bare å se ann på hvor trøtt hun er.. merket fort på Liana at det gikk helt fint med 4 timer før hun sov igjen, og nå er det ofte enda lenger :P så har kommet inn i en fin rutine hvor hun sover 1 gang og da alt ifra 1-5t - 3 timer.. men ligger stort sett på 2 timer :D
ja de blir så altfor fort store :eek: :)

Vi storkoste oss på bading i dag :D
Nå er nabojenta på besøk og ser barne-tv!
Jeg skal straks legge Lillebror og så skal jeg til ei venninne på ost, kjeks og vin :D :D

heldig-grisen! :P hehe da må du storkose deg!

så godt å ha litt alenetid :) jeg er ikke flink til å fikse meg det :p men burde absolutt gjøre det oftere! :D
Koselig at barna går fint sammen :D dem er jo så søte sammen da!

Av og til må man stjele seg til litt tid:-) Men skjønner det ikke er så lett, spesielt ikke når man har to:-)

heldig-grisen! :p hehe da må du storkose deg!
Takk! :D
Lillebror spiste en SVÆR porsjon med grød med frukt/grønnsaksmos i og masse pupp før han sovnet...!
Det bør ha lagt til rette for at han sover noen timer og at jeg kan drikke litt vin.
Har kjøpt en pakke med ferdig NAN, tilfelle han våkner før jeg er hjemme, så kan mannen prøve med det i første omgang.
Føles alltid litt risky å gå ut av huset på kveldstid, da det er kun pupp som gjelder om han skulle våkne :o

ja det blir nok godt å få ferdig ja! :) skjønner godt at du liker det godt, for man kan jo gjøre så mye fint i en hage! gleder meg til den dagen jeg får hage :P

Har du balkong? Da kan du jo isåfall ha blomsterkasser:) trives ute også da det er lettere mht unga og være ute framfor inne, blir mindre krangling slik:p;)

Mornmorn!!
Jeg og Jenny stod opp litt over 08, og papsen sover fremdeles. Syns forsåvidt morgenen er koselig jeg også, for hun er så BLID, og da er det kjekt å stå opp. Meeeeee så er der godt å sove lenge også da.;)
Vesla sover ute i vogna si, og jeg skal til å bake ut brøddeigen jeg satt i sta. Kaffe og nystekte grovbrød med brunost til frokost - ja, takk! :)
Det er utvilsomt digg å sove lenge! :D
Så flink du er som baker brød!

Av og til må man stjele seg til litt tid:-) Men skjønner det ikke er så lett, spesielt ikke når man har to:-)

Nei det er akkurat det;) men et par timer av og til skal man vel få til :P fikk jo litt alene til i kongsberg når jeg var på tur med samboer..han var vel nesten en time hos tannlegen og jeg gikk rundt å shoppa! :D

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Goood morning, sunshines:D
Jeg fikk ikke til og sove før etter 4 idag tidlig engang! Sambo er syk og snorka så taket sto og vibrerte :scratch
Haff, men søøøte mannen min sto opp halv 8 med barna og jeg fikk ligge til halv 11;) Emmeth var våken fra luren sin og sambo og jentene var ute i hagen, så jeg og Emmeth laget oss en god lunsj og koste oss, bare vi 2<3 Hverdagsgleder er herlig :love7 Det er bittelitt sol, 16 grader og ellers overskya, de 2 minste sover lur og jeg og Matheamor ser på film sammen:) Ingen planer idag:) Har bestilt høst og vinterdress til Emmeth på Ellos i stad, spent på og se hvordan de er:)
Så kjedelig at du ikke fikk sove før nesten morran igjen :o
Hvilke dresser har du bestilt? :D

Man må nesten bare prøve seg frem.
Men her fungerer det dårlig å holde han våken når han egentlig er trøtt :p

Ja det er vanskelig her også. Hun kan finne på å sovne rett opp og ned..hihi..litt komisk ;-) men går prøve litt etter litt :-)

ja er kansje lurt å prøve det noen dager.. begynn med 30-60 min ekstra, bare å se ann på hvor trøtt hun er.. merket fort på Liana at det gikk helt fint med 4 timer før hun sov igjen, og nå er det ofte enda lenger :P så har kommet inn i en fin rutine hvor hun sover 1 gang og da alt ifra 1-5t - 3 timer.. men ligger stort sett på 2 timer :D
ja de blir så altfor fort store :eek: :)

En slik rutine hadde vært veldig perfekt! Vi prøver å drøye dubben fra i morgen av. :-)

Så kjedelig at du ikke fikk sove før nesten morran igjen :eek:
Hvilke dresser har du bestilt? :D

Ja, og jeg lå og blei mer og mer oppgitt og snudde meg fra side til side, men til slutt sovnet jeg;) Langt om lenge:p Hvordan gikk det på jobb idag?:) Gikk opplæringen bra?:) Jeg bestilte disse 2:)
53-5452.jpg

53-5453.jpg

Lillebror spiste en SVÆR porsjon med grød med frukt/grønnsaksmos i og masse pupp før han sovnet...!
Det bør ha lagt til rette for at han sover noen timer og at jeg kan drikke litt vin.
Har kjøpt en pakke med ferdig NAN, tilfelle han våkner før jeg er hjemme, så kan mannen prøve med det i første omgang.
Føles alltid litt risky å gå ut av huset på kveldstid, da det er kun pupp som gjelder om han skulle våkne :eek:

Misunner deg:D Ost, vin, kjeks og skravling er en sikker oppskrift på en fortreffelig kveld;)
Oi oi, skal si han var sulten :eek::) Godt med en ammestund og masse kooos, savner det allerede:) Ikke amma på 2 mnder nå, tia flyr:) Håper han sover for kvelden nå og at han ikke våkner:):) Kooose deg masse ikveld, søta:)

Misunner deg:D Ost, vin, kjeks og skravling er en sikker oppskrift på en fortreffelig kveld;)
Oi oi, skal si han var sulten :eek::) Godt med en ammestund og masse kooos, savner det allerede:) Ikke amma på 2 mnder nå, tia flyr:) Håper han sover for kvelden nå og at han ikke våkner:):) Kooose deg masse ikveld, søta:)
Takk1 :D
Det er i morgen jeg skal på opplæring :D Jeg er veldig spent!

Føles alltid litt risky å gå ut av huset på kveldstid, da det er kun pupp som gjelder om han skulle våkne :eek:

hehe ja burde da holde for en stund.. men man vet vel aldri :P så skjønner at du føler som du gjør ;)
Får håpe han godtar nan hvis han krever noe! men noen ganger er det kansje selve puppekosen han vil ha?

Har du balkong? Da kan du jo isåfall ha blomsterkasser:) trives ute også da det er lettere mht unga og være ute framfor inne, blir mindre krangling slik:p;)

nei har ikke det heller:(:P men vi skal nok prøve veeeldig mye for å kunne få lån til hus, nå iløpet av sommeren.. men er vanskelig siden jeg bare har 50% fast stilling :( jeg å syns det er deilig å være ute :D og barna elsker det!

Takk1 :D
Det er i morgen jeg skal på opplæring :D Jeg er veldig spent!

Åh, trodde det var idag jeg da*DOH**klaskepanne* Det blir kjempespennende:) Masse lykke til i morgen:) Og kose deg med skravling ikveld:)

Back
Topp