En slik rutine hadde vært veldig perfekt! Vi prøver å drøye dubben fra i morgen av.![]()
ja var det vi måtte gjøre å.. måtte jo legge hun om hun var skikkelig trøtt.. men prøvde hvertfall å ha hun våken i en halv time lenger, til hun ble vandt med det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En slik rutine hadde vært veldig perfekt! Vi prøver å drøye dubben fra i morgen av.![]()
nei har ikke det hellermen vi skal nok prøve veeeldig mye for å kunne få lån til hus, nå iløpet av sommeren.. men er vanskelig siden jeg bare har 50% fast stilling
jeg å syns det er deilig å være ute
og barna elsker det!
ja var det vi måtte gjøre å.. måtte jo legge hun om hun var skikkelig trøtt.. men prøvde hvertfall å ha hun våken i en halv time lenger, til hun ble vandt med detfor det ble så vanskelig å legge hun uten full krig
nå funker det stort sett kjempe fint
er hun rastløs og litt sutrete, så gir vi hun litt frukt eller kavring
og tuller med hun.. haha..
Hehe..ikke dumt med litt bestikkelser!i dag ble det melk i stedenfor frukt om ettermiddagen, for når vi skulle hjem så hadde bilen stått med lys på og var tom for strøm. Sambo jobber i nærheten, så han kom , men han hadde ikke med startkabler oooog det var rush, så da tok vi litt melk i bilen
hadde pakka inn vogna og alt så gadd ikke gå opp på senteret igjen for så kort tid.
Så i morgen blir hun nok glad for litt frukt som holder energinivået oppe en liten stund ekstra![]()
Ikke det heller, nei!
Hmm, da blir det jo litt mer vanskelig, men kan jo sette noen blomsterpotter utafor ingangsdøren deres![]()
Ja, det skjønner jeg da ikke er så lett, vi leier kun huset, men har fått lov og kjøpe det når det skal selges om noen årSå vi har fått frie tøyler og kan gjøre hva vi vil med huset.Heldige som har en kjempegrei huseier
Jah, samma her
![]()
Hehe..ikke dumt med litt bestikkelser!i dag ble det melk i stedenfor frukt om ettermiddagen, for når vi skulle hjem så hadde bilen stått med lys på og var tom for strøm. Sambo jobber i nærheten, så han kom , men han hadde ikke med startkabler oooog det var rush, så da tok vi litt melk i bilen
hadde pakka inn vogna og alt så gadd ikke gå opp på senteret igjen for så kort tid.
Så i morgen blir hun nok glad for litt frukt som holder energinivået oppe en liten stund ekstra![]()
Ja altså..han måtte kjøre og kjøpe startkabler. Det var selvfølgelig ingen i p-huset som hadde det...
typiskskulle tro mange hadde sånt liggende i bilen.. men kansje jeg tar feil?
![]()
Hehe..ja jeg trodde ihvertfall mannfolk hadde det i bilene sine. Men nå skal jeg ikke si noe siden jeg tydeligvis ikke hadde ;-p
ja, flasken og pappaen dugde dårlig, så jeg måtte hjem og ammehehe ja burde da holde for en stund.. men man vet vel aldriså skjønner at du føler som du gjør
Får håpe han godtar nan hvis han krever noe! men noen ganger er det kansje selve puppekosen han vil ha?
ja, flasken og pappaen dugde dårlig, så jeg måtte hjem og amme![]()
Ja... Jeg la han kl 19 og reiste kl 20. 21.30 våknet han og mannen ringte meg etter 20 minutters hyling :-oUff så kjedeligvåknet han kort tid etter du dro eller?
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Ja... Jeg la han kl 19 og reiste kl 20. 21.30 våknet han og mannen ringte meg etter 20 minutters hyling :-o