Tirsdagmorgen

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hva? Ingen skravletråd enda? Klokken er tross alt snart halvåtte! :p
Syvsovere :o
Jeg stod villig opp med Lillebror i dag, for en times tid siden. Synes morgene er så koselige, selvom jeg er kjempetrøtt! Og mannen hater å stå opp :p
Masse klesvask etter hytteturen, har allerede kjørt bleier på rensevask (i går) og hengt de opp!
Lillebror er i full fart, men venter nok på frokost :o
Vi skal i svømmehallen med ei venninne og babyen i dag :D
Ellers forbereder jeg meg mentalt på to dager med opplæringsvakter i et bofellesskap for mindreårige asylsøkere i byen her!
I morgen blir det bare en kort dagvakt, men torsdag skal jeg jobbe full senvakt :o
Vet ikke om det er mannen eller jeg som gruer seg mest, men jeg bare håper det går bra med legging!!! Heldigvis har T ferie, så han kan være våken lenger, til mannen har fått lagt Lillebror.
Etter ferien er det mulig jeg skal ha opplæring på NATTEvakter. Det blir enda mer spennende :p

Jeg stod villig opp med Lillebror i dag, for en times tid siden. Synes morgene er så koselige, selvom jeg er kjempetrøtt! Og mannen hater å stå opp :p
Masse klesvask etter hytteturen, har allerede kjørt bleier på rensevask (i går) og hengt de opp!
Ellers forbereder jeg meg mentalt på to dager med opplæringsvakter i et bofellesskap for mindreårige asylsøkere i byen her!
I morgen blir det bare en kort dagvakt, men torsdag skal jeg jobbe full senvakt :o
Vet ikke om det er mannen eller jeg som gruer seg mest, men jeg bare håper det går bra med legging!!! Heldigvis har T ferie, så han kan være våken lenger, til mannen har fått lagt Lillebror.
Etter ferien er det mulig jeg skal ha opplæring på NATTEvakter. Det blir enda mer spennende :p

God morgen!
Jeg også syns morgenene er koselige selv om jeg er trøtt :-) i dag sto sambo og snuppa opp halv sju. Hun var våken fra ca 00-02.30 og hadde visst våkna kl 06.00 og jabba til halv sju. Helt ulikt hun, så nå håper jeg det er tenner! Vi har skikkelig problemer med å få til soving om dagen. Hun sover 1-2 dubber om dagen, og våkner etter 30-45 min, så noen dager sover hun kun 30 min. Hun er ikke spesielt sur og gretten heller, men ganske trøtt om ettermiddagen. Tips tas imot med takk :-D

Det blir spennende for deg med opplæring da! Tror jobben du har fått er skikkelig spennende. Det er jo så utrolig mange forskjellige folk med helt andre bakgrunner enn ola nordmann! Lykke til med jobben!! :-)

I dag skal vi ut og kjøpe nytt plaskebasseng. Det andre har visst punktert siden sist. Vurderer ett med tak.

God morgen!
Jeg også syns morgenene er koselige selv om jeg er trøtt :) i dag sto sambo og snuppa opp halv sju. Hun var våken fra ca 00-02.30 og hadde visst våkna kl 06.00 og jabba til halv sju. Helt ulikt hun, så nå håper jeg det er tenner! Vi har skikkelig problemer med å få til soving om dagen. Hun sover 1-2 dubber om dagen, og våkner etter 30-45 min, så noen dager sover hun kun 30 min. Hun er ikke spesielt sur og gretten heller, men ganske trøtt om ettermiddagen. Tips tas imot med takk :-D

Det blir spennende for deg med opplæring da! Tror jobben du har fått er skikkelig spennende. Det er jo så utrolig mange forskjellige folk med helt andre bakgrunner enn ola nordmann! Lykke til med jobben!! :)

I dag skal vi ut og kjøpe nytt plaskebasseng. Det andre har visst punktert siden sist. Vurderer ett med tak.

De bassengene med tak ser fine ut =)
Vi har kjøpt og kastet så mange basseng nå at jeg tror ikke vi gidder mer :p Lillebror kan plaske i en balje, og T liker godt å hoppe i sprederen :p
Vet ikke helt dette med soving jeg, Lillebror våkner veldig lett når han sover i vogn ute, så vi har begynt å legge han inne i sengen om vi likevel er hjemme. Ellers sover han på trilletur som regel. I seng kan han sove 1-2,5 timer, så vi prøver å få til at han har minst en slik god dupp i løpet av dagen, helst to! Men det hender at dupp nummer to blir i vogn eller på farta, det fungerer det også.
Ja, jobben er spennende den, og ganske lik jobben jeg hadde før. Det fører med endel utfordringer også, men jeg håper det går bra! :D

De bassengene med tak ser fine ut =)
Vi har kjøpt og kastet så mange basseng nå at jeg tror ikke vi gidder mer :p Lillebror kan plaske i en balje, og T liker godt å hoppe i sprederen :p
Vet ikke helt dette med soving jeg, Lillebror våkner veldig lett når han sover i vogn ute, så vi har begynt å legge han inne i sengen om vi likevel er hjemme. Ellers sover han på trilletur som regel. I seng kan han sove 1-2,5 timer, så vi prøver å få til at han har minst en slik god dupp i løpet av dagen, helst to! Men det hender at dupp nummer to blir i vogn eller på farta, det fungerer det også.
Ja, jobben er spennende den, og ganske lik jobben jeg hadde før. Det fører med endel utfordringer også, men jeg håper det går bra! :D

Skal prøve å legge hun i senga i morgen :-) nå sover hun i vogna, og senere blir det sikkert en dubb i bilen om jeg er tålmodig og tar turen til byn utpå dagen. Lov å håpe ;-p

Ser det an til at de bassengene ikke varer så lenge ja! Snuppa sitter fint i bassenget, men i baljen bare klatrer hun, så tror et basseng er det enkleste for øyeblikket her. Vi får se hva vi finner..gidder ikke kjøpe samme sort som vi hadde ihvertfall.

Jeg så forresten antydning til at en tann bryter gjennom i sted, så vi er nærmere enn noen gang..det kan jo hende det virker inn på dagsovinga også..håper det! :-)

Skal prøve å legge hun i senga i morgen :-) nå sover hun i vogna, og senere blir det sikkert en dubb i bilen om jeg er tålmodig og tar turen til byn utpå dagen. Lov å håpe ;-p

Ser det an til at de bassengene ikke varer så lenge ja! Snuppa sitter fint i bassenget, men i baljen bare klatrer hun, så tror et basseng er det enkleste for øyeblikket her. Vi får se hva vi finner..gidder ikke kjøpe samme sort som vi hadde ihvertfall.

Jeg så forresten antydning til at en tann bryter gjennom i sted, så vi er nærmere enn noen gang..det kan jo hende det virker inn på dagsovinga også..håper det! :-)
Får håpe tannen kommer og at det hjelper på!
Her har det kommet tre tenner på kort tid!

Mornmorn!!
Jeg og Jenny stod opp litt over 08, og papsen sover fremdeles. Syns forsåvidt morgenen er koselig jeg også, for hun er så BLID, og da er det kjekt å stå opp. Meeeeee så er der godt å sove lenge også da.;)
Vesla sover ute i vogna si, og jeg skal til å bake ut brøddeigen jeg satt i sta. Kaffe og nystekte grovbrød med brunost til frokost - ja, takk! :)

Håper det er ei tann da.. Kjedelig når legging og soving ikke går som det skal. Tror det går i bølgedaler det der jeg asså.. Har vel både med tenner å gjøre, samt generell vekst og utvikling. Vi er akkurat ferdig med en sånn tulleperiode, og nå sover hun stort sett godt både på dag og natt.

Vi kjøpte bassenget vårt med "halvtak" på billige leker i Molde. Legger dere et teppe eller noe under det ved bading?

Oi, så spennende med den nye jobben da!!:) Hvor mye skal du jobbe?

Kos dere på svømming! Godt for både liten og stor det..:)

Oi, så spennende med den nye jobben da!!:) Hvor mye skal du jobbe?

Kos dere på svømming! Godt for både liten og stor det..:)
Nei jeg har bare sagt meg villig til å ta ekstravakter, så jeg aner ikke =)
Skal få unnagjort litt av oppæringen nå slik at jeg kan jobbe ved behov etter at vi har vært på ferie =)

Syvsovere :eek:
Lillebror er i full fart, men venter nok på frokost :eek:
I morgen blir det bare en kort dagvakt, men torsdag skal jeg jobbe full senvakt :eek:

hehe her det er bare en gjeng syvsovere for tiden :P:P:P heheh..
ønsker deg en fin dag på svømming :D blir sikkert kjempe gøy! :)
så spennende med noe nytt! man blir litt stresset og syns det er skummelt, heeeelt til man har fått prøvd seg :) lykke til!

God morgen!
Jeg også syns morgenene er koselige selv om jeg er trøtt :) i dag sto sambo og snuppa opp halv sju. Hun var våken fra ca 00-02.30 og hadde visst våkna kl 06.00 og jabba til halv sju. Helt ulikt hun, så nå håper jeg det er tenner! Vi har skikkelig problemer med å få til soving om dagen. Hun sover 1-2 dubber om dagen, og våkner etter 30-45 min, så noen dager sover hun kun 30 min. Hun er ikke spesielt sur og gretten heller, men ganske trøtt om ettermiddagen. Tips tas imot med takk :-D

Det blir spennende for deg med opplæring da! Tror jobben du har fått er skikkelig spennende. Det er jo så utrolig mange forskjellige folk med helt andre bakgrunner enn ola nordmann! Lykke til med jobben!! :)

hvor lenge er hun våken før dere prøver å legge hun på dagen? Liana må være våken i minst 5 timer :eek: så sover stort sett 1 gang, men er veldig avhengig av når hun våkner om morgen da ;) men hun pleier å sove ca 2 timer :)

God formiddag :D
Jeg og Emira sto opp kl 7:30 og Liana sov til nesten 8 :) endelig har det vært en litt mer rolig natt her :D
Tok oss god tid idag mens pappan sov :) Emira ville spise frokost hjemme idag, så jeg leverte hun rundt halv 10 isteden for halv 9 ;) så da fikk jeg badet Liana før det, og stelt meg selv :):) Deilig når morningene er rolige!

Idag tror jeg at vi må ut å handle litt forskjellig ting og tang.. Emira klarte å ødelegge kurven vi henter vasket klær med :P også "trenger" jeg noen småting :P hehe..

Nei jeg har bare sagt meg villig til å ta ekstravakter, så jeg aner ikke =)
Skal få unnagjort litt av oppæringen nå slik at jeg kan jobbe ved behov etter at vi har vært på ferie =)
Ahaa! Utrolig greit å kunne ta på seg vakter slik som det passer da.:)

Goood morning, sunshines:D
Jeg fikk ikke til og sove før etter 4 idag tidlig engang! Sambo er syk og snorka så taket sto og vibrerte :scratch
Haff, men søøøte mannen min sto opp halv 8 med barna og jeg fikk ligge til halv 11;) Emmeth var våken fra luren sin og sambo og jentene var ute i hagen, så jeg og Emmeth laget oss en god lunsj og koste oss, bare vi 2<3 Hverdagsgleder er herlig :love7 Det er bittelitt sol, 16 grader og ellers overskya, de 2 minste sover lur og jeg og Matheamor ser på film sammen:) Ingen planer idag:) Har bestilt høst og vinterdress til Emmeth på Ellos i stad, spent på og se hvordan de er:)

Goood morning, sunshines:D
Jeg fikk ikke til og sove før etter 4 idag tidlig engang! Sambo er syk og snorka så taket sto og vibrerte :scratch
Haff, men søøøte mannen min sto opp halv 8 med barna og jeg fikk ligge til halv 11;) Emmeth var våken fra luren sin og sambo og jentene var ute i hagen, så jeg og Emmeth laget oss en god lunsj og koste oss, bare vi 2<3 Hverdagsgleder er herlig :love7 Det er bittelitt sol, 16 grader og ellers overskya, de 2 minste sover lur og jeg og Matheamor ser på film sammen:) Ingen planer idag:) Har bestilt høst og vinterdress til Emmeth på Ellos i stad, spent på og se hvordan de er:)

så deilig og rolig dag for dere da :) godt med "kosedager" :):)

så deilig og rolig dag for dere da :) godt med "kosedager" :):)

Mhm, nå etter ferien så synes jeg det er veldig deilig:) Vi skal sette igang med og bygge og sette opp gjerde rundt hagen i morgen, blir godt og få fikset det:) Elsker og sysle ute i hagen med blomster og alt som hører med:)

Syvsovere :eek:
Lillebror er i full fart, men venter nok på frokost :eek:
I morgen blir det bare en kort dagvakt, men torsdag skal jeg jobbe full senvakt :eek:

Håper alt går fint:-)

Vi stod oppe åtte i dag:-)

Jeg har fått vært til frisøren nede i byen, og ruslet litt etterpå for meg selv, herlig:-)
Fikk kjøpt 30 årsgave til mannen, det var godt å få det gjort synes jeg.
Har også kjøpt to pekebøker til nasse.

Ellers har vi vært en tur hos en venninne av meg, nasse og hennes datter har virkelig funnet tonen med hverandre:-)

Håper det er ei tann da.. Kjedelig når legging og soving ikke går som det skal. Tror det går i bølgedaler det der jeg asså.. Har vel både med tenner å gjøre, samt generell vekst og utvikling. Vi er akkurat ferdig med en sånn tulleperiode, og nå sover hun stort sett godt både på dag og natt.

Vi kjøpte bassenget vårt med "halvtak" på billige leker i Molde. Legger dere et teppe eller noe under det ved bading?

Ja nå når jeg har klaget min nød, så sov hun først 35 min i dag tidlig, og 1 time og 15 min i bilen. Jeg kjørte ekstra tur siden hun sov så godt. Men humøret er ikke på topp, så spørst om ikke vi bare må prøve å holde hun våken om morgenen så hun sover kun en dubb som forhåpentligvis blir litt lengde på.

Det ble ikke basseng i dag..fant ikke med tak, så kanskje billige leker får en visitt på lørdag ;-) vi har ikke hatt teppe under bassenget nei..hun brukte det ikke før hun satt stødig. Men ville nok hatt noe under om hun var ustødig :/) dere da?

hvor lenge er hun våken før dere prøver å legge hun på dagen? Liana må være våken i minst 5 timer :eek: så sover stort sett 1 gang, men er veldig avhengig av når hun våkner om morgen da ;) men hun pleier å sove ca 2 timer :)

Hun våkner ca kl 06.00 og er trøtt kl 09.30. Men tror vi skal prøve på det dere gjør, for kanskje det er bedre mes kun en dubb :-) de blir så fort store! :-)

Back
Topp